loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 109 1394/08/08 نظرات (0)

بهترین راه برای برطرف کردن خشکی پوست

بهترین راه برای برطرف کردن خشکی پوست

با استفاده از این قوانین ساده با پوست خشکتان خداحافظی کنید و آن­را مرطوب نگه دارید. پوست خشک و خارش­دار مسئله­ ای جدی است. زیرا پوست، بزرگ­ترین عضو از اعضای بدن است (با وزنی حدود 5/4 کیلوگرم).

به هر حال می­توانید تنها با به کار بردن چند نکته­ی مهم، با پوسته‌پوسته شدن و خارش زیاد پوستتان مبارزه کنید.

پیدا کردن کرم لایه ­بردار مناسب

لایه ­برداری برای کسانی که پوست خشک دارند بسیار مفید است، زیرا کمک می­کند تا لایه­های مرده از پوست جدا شوند، این لایه­ها مانع جذب مرطوب­کننده­ها می­شوند.
راه حل، پیدا کردن یک کرم لایه­ برداری است که مناسب پوست شما باشد. برای کسانی که پوست حساس ندارند، اسید­های آلفاهیدروکسی و بتاهیدروکسی بهترین گزینه است. کسانی که پوستشان حساس است می­توانند از خمیر دست­ساز حاوی آب و جوش‌شیرین استفاده کنند. این خمیر برای صورت شما و همچنین قسمت­های خشن پوست مثل پاشنه­ ها بسیار مناسب است، و هرگز ایجاد تاول نمی­کند.

توجه داشته باشید که اگر بیماری پوستی خاصی دارید، قبل از امتحان هر محصول جدید با یک متخصص پوست مشورت کنید. و این که بیش از حد لایه­برداری نکنید چون ممکن است باعث تحریک پوستتان شود.

بهترین راه برای برطرف کردن خشکی پوست

پوستتان را بیش از حد نشویید                            

همانند لایه­برداری بیش از حد، شستن بیش از حد پوست هم باعث خشکی آن می­شود. صابون را فقط برای قسمت‌هایی از بدن که واقعا لازم است، استفاده کنید. مانند زیربغل، کشاله ­ی ران، دست­ها و پاها.

با آب ولرم دوش بگیرید

آب داغ پوست را خشک می­کند. با این که دوش آب داغ آرامش­ بخش است، اما سعی کنید با آب ولرم دوش بگیرید و سعی کنید مدت زمان دوش گرفتنتان از ده دقیقه بیشتر نشود.
بهترین راه برای برطرف کردن خشکی پوست

هر روز از مرطوب­ کننده استفاده کنید

استفاده­ ی روزانه از مرطوب­ کننده برای مقابله با خشکی پوست امری حیاتی است. زمانی که پوست بدن با وجود نوشیدن روزی هشت لیوان آب، همچنان خشک است، پس باید از بیرون مرطوب شود.
اگر می­خواهید بیش­ترین تاثیر را از مرطوب­ کننده بگیرید، از مرطوب­ کننده­ هایی که حاوی سرامیدها هستند استفاده کنید، زیرا به افزایش چربی پوست کمک می­کنند. اسید هیالورونیک و گلیسیرین کمک می­کنند که پوست بدن آب را جذب کند و رطوبت را در خود نگه دارد. بنابراین توصیه می­شود بعد از دوش گرفتن از مرطوب­ کننده استفاده کنید.

درمان خشکی پوست صورت


منبع: everydayhealth.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت