loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 75 1394/12/23 نظرات (0)

نسخه‌های مراقبت از پوست با خیار و موز

نسخه‌های مراقبت از پوست با خیار و موز

با این ترکیبات مراقبت از پوست که از خیار تهیه شده‌اند (و قابل خوردن هستند)، پوست خود را مرطوب و شاداب بمانید!

ماسک مرطوب‌کننده خیار و موز (برای پوست‌های طبیعی تا خشک)

1. نصف یک خیار (شسته شده با پوست)
2. نصف موز
3. یک قاشق غذاخوری عسل
4. چهار قاشق غذاخوری آب‌لیمو
 
این ماسک برای پوست‌های خشک فوق‌العاده است- موز و عسل کاملاً با خیار ترکیب می‌شوند و به آرامی به پوست طراوت بخشیده و آن را تغذیه می‌کنند! خیار و موز را با هم در غذا ساز یا مخلوط‌کن ترکیب کنید، سپس عسل و آب‌لیمو را به آن اضافه نمایید تا مخلوط یکنواختی به دست آید. مایع به دست آمده را در یک کاسه کوچک بریزید و با دست لایه نازکی از آن را بر پوست صورت و گردن بمالید اما در اطراف چشم از آن استفاده نکنید. به مدت 30 دقیقه دراز بکشید و اجازه دهید ماسک روی صورتتان بماند تا اثر کند. پوست صورت و گردنتان را با آب ولرم بشویید و با یک حوله خشک کنید. پس از آن برای آب‌رسانی بیشتر از یک مرطوب‌کننده معمولی استفاده کنید.

ماسک طراوت‌بخش تخم‌مرغ و خیار (برای پوست‌های طبیعی تا چرب)
1. یک عدد خیار
2. پنج‌برگ تازه نعنا
3. یک عدد سفیده تخم‌مرغ
 
خیار، سفیده تخم‌مرغ و نعنا همگی با هم ترکیب می‌شوند تا به پوست طراوت بخشیده و آن را تا حدی سفت کنند. در ابتدا خیار را پوست بگیرید و دانه‌هایش را خارج کنید بعد آن را به شکل مکعبی خرد کنید. در غذاساز یا مخلوط‌کن خیار و نعنا را با هم مخلوط‌کنید. ضمن این کار سفیده تخم‌مرغ را به طور جداگانه در یک کاسه بزنید تا سفت شود. وقتی آماده شد، سفیده تخم‌مرغ را به مخلوط خیار و نعنا اضافه کنید. به مخلوط کردن ادامه دهید تا این که یک خمیر یکنواخت به دست آورید. مخلوط را به یک کاسه کوچک انتقال دهید و با نوک انگشتانتان آن را روی پوست گردن و صورت بمالید، در اطراف چشم از این مخلوط استفاده نکنید. بگذارید ماسک به مدت 20 دقیقه روی پوست بماند، سپس پوستتان را با آب سرد بشویید و با یک حوله خشک کنید.
 
یک نوشیدنی خنک با طعم خیار
1. چهار فنجان آب همراه با یخ
2. یک عدد خیار بزرگ
3. دو شاخه کوچک رزماری تازه
4. پنج تا ده برگ نعنا
5. چهار قاشق غذاخوری گلاب (در فروشگاه‌های مواد غذایی و بهداشتی در دسترس است)
6. عسل (اختیاری است، برای طعم دادن)

گاهی اوقات می‌خواهید آب‌رسانی به پوست را از درون بدن انجام دهید. خوشبختانه تهیه این نوشیدنی خیار خنک و مطبوع بسیار راحت و آسان است. آب و یخ را در یک پارچ یا کاسه بزرگ بریزید. خیار را به قطعات یک‌چهارم اینچی خرد کنید و در آب بریزید. برگ‌ های رزماری و نعنا را به تکه‌های بزرگ خرد کنید و در آب بریزید. گلاب و عسل (در صورتی که طعم شیرین را دوست دارید) را روی ترکیبات بریزید. با یک قاشق بزرگ همه را با هم مخلوط‌ کنید و یک شب در یخچال قرار دهید. صبح یک نوشیدنی سالم و خنک با طعم خیار بنوشید!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت