loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1637 1394/04/19 نظرات (1)
آموزش آرایش کامل چشم درشت

آموزش آرایش کامل چشم درشت

در این قسمت از آرایش و گریم در لایت مد آموزش آرایش کامل چشم درشت را مشاهده میکنید.

متخصصان آرایش، نکات مهمی را برای ایجاد چشمانی جذاب با آرایشی دقیق ذکر می کنند. مثلاً اگر می خواهید چشم هایی درشت و زیبا داشته باشید سعی کنید در آرایشتان از سایه های کمرنگ استفاده کنید.
اگر از سایه بعد از خط چشم استفاده شود، حالت خواب آلودگی و کم نما شدن در چشم ها ایجاد می شود، بنابراین از خط چشم باید در پایان کار برای ایجاد بهترین حالت استفاده کرد. با استفاده از ریمل مناسب می توان مژه ها را پرپشت و فردار کرد. برای این کار می توانید از انواع ریمل های پرپشت و بلند کننده مژه استفاده کنید. هیچ وقت از خط چشم در داخل مژه ها و پلک های پایینی استفاده نکنید به خاطر اینکه این کار موجب کوچکتر به نظر آمدن چشم ها می شود.

طریقه سایه زدن:
نحوه سایه زدن می تواند چشمانتان را بزرگتر، کوچکتر، با فاصله زیاد و یا کم جلوه دهد. مهم این است که سایه چشمتان را طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشمتان. هرگز فراموش نکنید پیش از آرایش پلک های خود را آماده کنید. وقتی که صورتتان را با کرم پودر برای آرایش آماده می کنید، آن را روی سطح پلک های خود نیز بمالید و خوب پخش کنید و سپس آرایش چشمتان را آغاز کنید.
هنگام سایه زدن چشمانتان را باز نگهدارید و کمی سرتان را به عقب متمایل کنید تا به خوبی ببینید چه می کنید و سایه درست روی پلک شما بنشیند. اگر پلک های پف کرده دارید، سعی کنید از رنگ های مات برای سایه چشمانتان استفاده کنید. مموقع سایه زدن، روشن ترین رنگ را روی کل پلک، یعنی از خط مژه تا ابرو بکشید. این سایه روشن، رنگ پایه آرایش چشم شما خواهد بود، درست مانند کرم پودر که رنگ پایه آرایش صورتتان است. این سایه روشن باعث دوام رنگ و همچنین جلوگیری از خط افتادن در آرایش چشمتان می شود.

در ادامه آموزش آرایش چشم درشت را مشاهده میکنید.


مدل آرایش چشم,آموزش آرایش چشم دخترانه,طریه سایه زدن چشم

آموزش آرایش کامل چشم درشت

مدل آرایش چشم,آموزش آرایش چشم دخترانه,طریه سایه زدن چشم

آموزش آرایش کامل چشم درشت

آموزش آرایش کامل چشم درشت


گردآوری و بازنشر:مجله زیبایی لایت مد

wWw.LiteMode.iR

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Elham در تاریخ 1394/04/24 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

Veri good


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت