loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 173 1395/03/19 نظرات (0)

مات کردن: حقه زیبایی کره‌ای که پوست بهتری به شما می هد

مات کردن: حقه زیبایی کره‌ای که پوست بهتری به شما می هد

به عنوان کسی که کمی از خودآرایی سر در می‌آورد، یاد آور می‌شوم که قدرت ابزار"مات کننده" را نباید دست کم گرفت. کافی است پوست‌تان را مات کنید. وارد گرایش جدید صادرات در زمینه زیبایی کشور کره شوید؛ گرایشی که "مات کردن" نامیده می‌شود. این کار به جای آنکه با آرایش تمام صورت همراه باشد، از لب ها شروع می‌شود و اصل، کشیدن خط لب است. حقه این است که کمی رژ لب بمالید و آن را مخلوط کنید (هرچه رنگ رژ طبیعی ترباشد، بهتر است؛ دقیقا انگار که یک آبنبات خورده اید).


چرا تمام صورت‌تان را مات نکنید؟

شارلوت چو، متخصص زیبایی کره ای و یکی از بانیان Soko Glam دراین باره گفته:« زنان کره‌ای دریافته اند که در دوره تلویزیون های HDTV و سلفی‌های شخصی وبا رزولوشن بالا، عیب و نقص‌های صورت شما کاملا و به وضوح دیده می‌شوند. از همین رو بهتر این است که با استفاده از لوازم آرایش و فونداسیون، ظاهرتان را کمی مات کنید و درعین حال طبیعی جلوه کنید. این شاید مفهوم سختی برای اجرا کردن باشد ولی اگر بر این سختی غلبه کنید، کار واقعا ساده می‌شود.» چو در ادامه گفت:« این تقریبا مثل آن است که صورت‌تان را کمی ابری و مه آلود کنید. شما از فرمول‌هایی استفاده می‌کنید که  برخی از خطوط صورت‌تان و یا بخش‌های ناهموار پوست و لکه های تیره را مخفی می‌کند ولی آن‌طور که به نظر می‌رسد سنگین آرایش کرده اید، نخواهد بود.  این محصول کاملا جوشهای روی پوست شما را پوشش نمی‌دهد ولی اندکی آنها را پنهان می‌کند. و در نهایت باعث می‌شود تا پوست‌تان درخشان و طبیعی به نظر برسد ولی عیوب پوست را کاملا پنهان نمی‌کند.»

مات کردن: حقه زیبایی کره‌ای که پوست بهتری به شما می هد

گزینه‌های متفاوتی پیش روی شماست. چو در بین محصولات زیبایی، Etude House Beauty Shot Blur   (به قیمت ۱۵ دلار) را پیشنهاد می‌کند. او در این رابطه می‌گوید:«این کاری که یک Primer باید انجام دهد را می‌کند و بافتی هموار و صاف را ایجاد کرده و در عین حال کمی درخشش به پوست‌تان می‌دهد. در نتیجه این پوششی سبک به حساب می‌آید.»

اگر فکر می‌کنید که این تکنیک مات کردن، شما را محدود می‌کند، اصلا این طور نیست. IOPE Air Cushion XP (۳۳دلار) و Banila CO CC Melting Foundation (۲۶ دلار) ابزارهای مشابهی هستند و پوششی سبک، طبیعی و نازک را به پوست‌تان می‌دهند .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت