loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 667 1394/04/02 نظرات (0)
نیکول کیدمن با حجاب + عکس

نیکول کیدمن با حجاب + عکس

نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی تبار هالیوود است که تا به حال مقابل دوربین کارگردانان مطرحی به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، او متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ (سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۴۶ خورشیدی) است و به خاطر ایفای نقش در فیلم «ساعت‌ها» برنده اسکار بازیگری شده است.

عکسی که می‌بیند متعلق به فیلم «گریس از موناکو» است که کیدمن در آن نقش ملکه موناکو را ایفاء می‌کند.

نیکول کیدمن با حجاب + عکس

نیکول ماری کیدمن(به انگلیسی: Nicole Mary Kidman)، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ (سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۴۶ خورشیدی) بازیگر آمریکایی-استرالیایی و برنده جایزه اسکار، که به خوانندگی نیز پرداخته‌است.


زندگی نامه نیکول کیدمن
پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوائی (ایالات متحده آمریکا) متولد شده‌است و به همین دلیل دارای دو ملیت آمریکایی و استرالیایی می‌باشد. پدرش «آنتونی» (به انگلیسی: Dr. Antony David Kidman) متخصص شیمی بالینی بود و مادرش “جانل آن (به انگلیسی: Janelle Ann) آموزشیار پرستار بود.
در سال ۱۹۷۳ میلادی یعنی در ۶ سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد

او تاکنون دو بار ازدواج کرده نخست با تام کروز (به انگلیسی: Tom Cruise) در سال ۱۹۹۰ بود آنها دو فرزند به نام‌های ایزابلا جین (۱۹۹۲) و کانر آنتونی (۱۹۹۵) را به فرزند خواندگی قبول کردند. این ازدواج در سال ۲۰۰۱ به جدایی کشیده شد.دومین ازدواج وی با کیث اربن (به انگلیسی: Keith Urban) در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۶ است.


خبرآنلاین

گردآوری و بازنشر:مجله زیبایی لایت مد

wWw.LiteMode.iR

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت