loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 69 1394/09/08 نظرات (0)

پوشیدن لباس مناسب در فصل پاییز

پوشیدن لباس مناسب در فصل پاییز

برای پوشیدن لباس مناسب در فصل پاییز باید محتاط بود زیرا همانطور که گرمای تابستان جای خود را به هوای معتدل پاییز می دهد باید لباس هایی بپوشیم که هم راحت باشند و هم باب روز.

با شروع فصل، زمانیکه هوا هنوز کمی گرم است، بانوان و آقایان خوش پوش می توانند یک لایه لباس به لباس های خود اضافه کنند، لباس های پاییزه سبک و کت های تک لایه برای این زمان مناسبند. انتخاب رنگ مناسب که با محیط و فصل همخوانی داشته باشد شما را خوش تیپ و با سلیقه نشان می دهد البته به همراه کمی زیور آلات.

 

پوشیدن لباس های چند لایه برای پاییز

در ابتدای این فصل ممکن است در یک روز دما تغییرات زیادی داشته باشد. این بدان معناست که شما باید لباسی را برای بیرون رفتن انتخاب کنید که با تغییر دما بتوان آن را از تن درآورد. راه حل این تفکر پوشیدن چند لایه لباس است. خانم ها می توانند در ابتدای فصل لباس های کوتاه و تابستانه خود را با شلوارهای سبک و تنگ بپوشند و برای لایه رویی از ژاکت یا مانتوهای بلند نازک استفاده کنند. درحالیکه آقایان همچنان تی شرت و بلوز مردانه برتن دارند و برای لایه رویی ژاکت یا پلیور نازک می پوشند.

 

جنس لایه های لباس پاییزه

هنگامی که چند لایه لباس می پوشید، انتخاب جنس لباس بسیار اهمیت دارد. مطمئن شوید که در بین لباس هایی که انتخاب می کنید ترکیبی از جنس نازک و ضخیم و سبک و سنگین نباشد. برای مثال، پوشیدن یک بالاتنه حریر نازک و یک ژاکت پشمی همخوانی ندارد. لباس های نخی و تی شرت های سبک به جای پلیور های سنگین حس راحتی بیشتری به شما می دهد و می توانید به راحتی در لباس خود نفس بکشید. مادامی که هوا سردتر می شود از لباس های پنبه ای و تی شرت های آستین بلند استفاده کنید و در زمان سرما ژاکت های پشمی را جایگزین کنید. شلوارهای جین کتانی و ژاکت های جین نیز برای فصل سرد مناسب هستند. هرچه جنس پارچه لباس ضخیم تر شود، برای پوشیدن در فصل سرد مناسب تر خواهد بود، تنها شلوارهای جین، پشمی و ژاکت و پلیور مناسب پاییز هستند، نه بیشتر از آن.

  

رنگ های لباس های پاییزه

الهام گرفتن از هارمونی رنگ های طبیعی فصل پاییز بهترین روش برای انتخاب رنگ لباس در این فصل است. رنگ برگ های پاییزی، مانند قهوه ای، نارنجی، قرمز تیره، از رنگ های سنتی لباس های پاییزه هستند.  برای اینکه اینگونه رنگ های موجود در طبیعت درخشش بیشتری داشته باشند، تن طلایی را به لباس ها افزوده و یا از زیورآلات درخشان مانند منجق و سنگ های براق استفاده کنید.

  

روند تغییر رنگ های مناسب پاییز

هرساله، طراحان مد رنگ های تازه ای را برای پاییز طراحی می کنند. صرف زمان برای جستجوی مجله ها در فصل تابستان این اطمینان را به شما می دهد که از رنگ های طراحی شده برای پاییز مطلع خواهید شد. با نگاهی به مجله ووگ در می یابیم، سایه هایی از رنگ بژ، خاکستری، خردلی، صدفی و سبز تیره رنگ های مناسب پاییز امسال هستند. در کل، رنگ های گرم مانند خانواده قرمز انتخاب مناسبی است، اما رنگ های سرد مانند آبی تیره نیز با حس سرزندگی خود می تواند رنگ پاییزی مناسبی باشد.

 

نقوش مناسب پاییز

پارچه های شطرنجی همیشه در پاییز مورد استقبال بوده اند که معمولا در تولید پالتو های کوتاه استفاده می شود. بعدها از این طرح در تولید بلوز، شال و ژاکت نیز استفاده شد. رنگ هاس سنتی قرمز و مشکی بسیار مناسب این فصل هستند اما امروزه ترکیب های متنوعی در دسترس است. طرح بدن حیوانات مانند پلنگ که گاهی با ترکیب تن خاکی و ساز و برگ متفاوت ارائه شده است، بسیار مناسب پاییز است.

 

زیورآلات و پاپوش های پاییزی

در پاییز زمان آن رسیده که کلاه های آفتاب گیر و نقاب های آزار دهنده تابستانی کنار بگذارید. شما باید زیورآلات و لوازم مناسب پاییز را انتخاب کنید. زیورآلات و پاپوش ها گزینه های مناسبی هستند تا تجلی گزینش رنگی پاییز را به نمایش بگذارند. می توان تجربه استفاده از زیورآلات را با استفاده از رنگ های طبیعی پاییز شروع کرد.

 

چگونه لباس ها و زیورآلات پاییزه از سایت بایکس خریداری کنیم

فروشگاه بایکس تمام لباس ها و زیورآلات پاییزه که شما نیاز دارید را در اختیار دارد. شما می توانید کلیدواژه مناسب مانند “ژاکت پشمی” یا “نیم پوتین” را در سایت جستجو کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید سایز و رنگ مورد نظر خود را نیز به جستجو اضافه کنید. پوشیدن لباس های چند لایه و انتخاب رنگ و نقش مناسب این فصل تضمین می کند که شما فردی شیک پوش و مدگرا هستید.

پوشیدن لباس در فصل پاییز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت