loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 2279 1393/02/05 نظرات (0)
محبوبیت ساعت های لوکس در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است و هر روز بر تعداد افرادی که مایلند بابت این ساعت ها پول زیادی صرف کنند افزوده می شود. شهرت برند ٬ تاریخچه برند و کیفیت آن نقش مهمی در انتخاب این ساعتها ایفا می کند. خواه به دلیل جوایزی که یک برند و طراحانش کسب کرده اند و خواه به دلیل وفاداری خریداران به یک برند چشم پوشی کردن از این ساعت های بی نظیر کار آسانی نیست.

Rolex Submariner


به راحتی می توان ادعا کرد که این ساعت شناخته شده ترین ساعت دنیا امروز است و بیشترین خریدار را بین مدل های هم رده خود دارد. همچنین بالاترین آمار نمونه های تقلبی را در جهان دارد. در سال ۱۹۵۴ برای اولین بار با تاکید بر مشخصه ضد آب بودنش ٬ به بازار معرفی شد. دلیل اصلی پیشتازی همیشگی Rolex می تواند حضور این برند در ۱۱ فیلم از مجموعه فیلم های James Band باشد از طرف دیگر تبلیغات گسترده این برند در سراسر دنیا بی تاثیر نبوده است.  Submariner مناسب هرگونه لباس رسمی و اسپرت می باشد و بدون تردید می توان گفت جزء جزء این ساعت نماینگر شیکی و کمال است.

Stainless Steel:$8000 -$14000
Gold yellow or White : $18000 - $32000



Omega Seamaster



Omega یکی از مورد اعتماد ترین برند های ساعت دنیا می باشد که مدل های مختلفی را در سال های گذشته به بازارعرضه کرده است. بسته بندی خاص این ساعت همواره این موضوع را یادآوری می کند خرید یک Omeg فقط خرید یک ساعت نیست بلکه خرید قطعه ای به یاد ماندیست که تا نسل ها باقی می ماند.
طراحی زیبا و قابلیت ضد آب بود Omega Seamaster همیشه مورد علاقه خریداران بوده است. قهرمانان شیرجه از ضد آب و ضد شک بودن آن تا عمق ۳۰۰ متری بسیار تعریف می کنند. از طرف دیگر مدیران از ظاهرشیک و متفاوت آن لذت می برند.پیچ تنظیم آن را به راحتی می توان استفاده کرد و عقربه های بزرگ آن ظاهرمردانه اش را تکمیل می کنند. بند این ساعت بخاطر کارایی و راحتی آن ٬ دلیل انتخاب  خیلی از افراد است . این ساعت در مکان هایی که نور آن کم است به راحتی قابل رویت است .

Seamaster Pro 300m : $2000-$5000
Seamaster Planet Ocean 600m : $5000 - $45000
Seamaster Aqua Terra : $3000 -$47000



 
Tag Heuer Aquaracer


این ساعت توسط کمپانی عرضه می شود که از سال 1860 تا کنون در فراز قله های شهرت و اطمینان قرار دارد. در طول دهه های گذشته ٬ پا فشاری این شرکت بر دقیق بودن باعث شد که کنفدراسیون های مشهور ورزشی برای مسابقات این برند را انتخاب کنند. حضور این برند در مسابقات جام جهانی اسکی ٬ فرمول یک و همچنین المپیک های ورزشی باعث شد تا افراد سرشناس بیشتر از پیش به این برند علاقمند شوند.
افرادی که زیبایی و دقت در انتخاب ساعت برایشان مهم است حتما از Tag Heuer Aquaracer استقبال خواهند کرد. این ساعت با داشتن بند زیبا ٬ صفحه شیک و قابلیت ضد آب بودن آن تا عمق ۵۰۰ متری در نوع خود بی نظیر است.
کمپانی تگ پایه گذار تولید ساعت های ضد آب قبل از قرن ۲۰ است از این رو ساعت Aquaracer بدلیل دقت زیاد و قابلیت ضد آب بودن آن تا امروز مورد پسند خیلی از ورزشکارن به ویژه قهرمانان شیرجه بوده است.

Tag Heuer Aquaracer : $1500 - $5000


Breitling Navitimer




از سال ۱۹۴۰ که تعدادی از معروفترین خلبانهای دنیا با این ساعت دیده شدند ٬‌این طرح به عنوان منتخب خلبانها شناخته شد. هر خلبانی که می خواهد کلکسیونی از اشیاء بیادماندی داشته باشد ٬‌این ساعت اولین انتخابش خواهد بود. در دهه ۶۰ و ۷۰ به صفحه عمیق این ساعت لوگو AOPA اضافه شد و از آن پس هر ساله تغییری در ظاهر این ساعت داده شد تا مناسب ترین برای خلبان ها باشد. مدل های جدید این ساعت تاکیید بر بازسازی شاخص های گذشته دارند. شاید قاب طلا یا مدل QP مشخصات جدیدی برای این ساعت باشند ولی صفحه سیاه و خط کش مهندسی گرد که در دور صفحه وجود دارد همچنان دلیل انتخاب این ساعت برای خیلی هاست.

Stainless Steel, Leather or rubber bracelets : $4000 - $13000
Gold Pink, Yellow or White : $14000 - $28000



Movado Juro



این ساعت خودش را با صفحه سیاه عجیبش به دنیای زمان معرفی کرد و بعدها هم سعی نکرد تغییری دراین نقطه تمایزبدهد. صفحه استیل ٬ شیشه ساخته شده از یاقوت کبود ٬ سیاهی خیره کنند صفحه با یک نقطه مشخص کننده عدد ۱۲ کافی است که این ساعت افسانه ای را همچنان محبوب نگه دارد. اکثر مدل های حال حاضر این ساعت تا عمق ۳۰ متری ضد آب هستند . این ساعت با ۲ بند استیل یا چرم عرضه می شود.
طراحی نقش عمده ای در ساختن تصویر این برند دارد. برندی که به عنوان پیشرو دراین صنعت شناخته می شود وتا امروز جوایز زیادی دریافت کرده است.

Movado Juro : $700 - $2000



‌‌Baume & Mercier Classima



یک ساعت شناخته شده برای اکثر مدیران در همه دنیا که سادگی و زیبایی آن مشخصه اصلی این ساعت می باشد. با تمرکز بیشتر روی جنبه های ظاهری این ساعت ٬ طراحان این برند نشان دادند که چگونه می توان ظاهر و کارایی را در کنار هم به بهترین شکل نمایان کرد. یک قطعه نفیس با ظاهر جدی در دنیای برند ها که جزء بیادماندی ها شده است. مانند بسیاری از دیگر برند ها این ساعت احتیاج به کوک کردن ندارد و خودکاراست . اندازه این ساعت بروی دست کاملا مناسب و زیباست که بدلیل نازک بودن صفحه آن بسیار سبک و راحت می باشد.

Baume & Mercier Calssima : $2000 -$10000



‌‌Rolex President



مانند دیگر کلکسیون های رولکس ٬‌این ساعت نمونه بارز لوکس بودن است. تنها با طلا یا پلاتین ساخته می شود و قطعه ای است که اکثردارندگانش ترجیح می دهند فقط در مراسم خاص از آن استفاده کنند. مدلی که مطمئنا بیشتر از خریدارش عمر خواهد کرد. این ساعت معمولا برای افراد میان سال به دلیل حالت نمادین و همچنین قیمت بالای مورد توجه است. بین هنردوستان بسیارشناخته شده است و این مدل در واقع ظاهربازسازی شده مدل اصلی است که دراواخر ۱۹۵۰ عرضه شد.

Rolex President : $7000 - $90000



‌‌Patek Philippe Nautilus



برای اولین بار در اواخر ۱۹۷۰ به عنوان یک ساعت با ظاهر اسپرت عرضه شد. اما بعد از گذشت زمان اندکی ٬ طرفدارانش به دلیل جنس استیل آن به چشم یک ساعت ورزشی به آن نگاه کردند. ظاهر آن دارای دو لبه پهن و متفاوت که تداعی کننده پنجره کشتی یا حتی هواپیما می تواند باشد. این ساعت به دلیل امکانات خاصی که داراست هم قیمت ساعت های تمام طلا می باشد .
جالب است که اولین بار فقط ۱۲۰۰ عدد از آن تولید شد ولی در سالهای بعد به دلیل استقبال بالا ٬ تولید و فروش آن به رقم بسیار بالاتری رسید.

Patek Philipe Nautilus : $7000 - $60000



Audemars Piguet Royal Oak



یکی از اولین ساعتهای ورزشی با قیمت بالاست که دنبال روی میراث برند معروفش است. با ظاهر هشت گوشش این ساعت خیلی سریع در بازار جهانی مورد توجه قرار گرفت . امروزه این ساعت با بهره گیری از تکنولوژی امکانات بیشتری به خریدارانش ارائه می کند و آلیاژ خاصی که در ساخت این ساعت استفاده شده  ظاهری متفاوت به آن داده است که بسیار مورد توجه علاقمندان به زیبایی و اشیاء لوکس می باشد.

Gold Yellow or White and Dimound : $25000 - $700000
Stainless Steel : $12000 -$25000



Oris Divers Titan



غواصان حرفه ای احتیاج به ساعتی دارند که خاص باشد. شاید بسیاری از برندهای ماندگار دیگرتنها به دلیل ظاهر زیبایشان به این درجه رسیده باشند اما این ساعت کاملا تلفیقی از زیبایی و کارایی می باشد. بند این ساعت تلفیقی از چرم و استیل است که باعث شده انعطاف پذیری زیادی داشته باشد .
قیمت این ساعت نسبت به رقبایش بسیار معقول است از این رو به دلیل کارایی بالای این ساعت بین ورزشکاران به خصوص شناگران محبوب است.

Oris Divers Titan : $1200 - $3000
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت