loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 50 1395/04/02 نظرات (0)

چگونه لباس‌های کمتری در کمد داشته باشیم؟ / بخش دوم

چگونه لباس‌های کمتری در کمد داشته باشیم؟ / بخش دوم

امروزه کمدهای بسیاری از ماها پر از لباس‌هایی است که آنها را نمی‌پوشیم. بسیاری از ما لباس‌هایی می‌خریم که واقعا اضافی هستند و ممکن است آنها را نپوشیم. به اندازه بودن لباس‌ها می‌تواند کمک بسیاری به زندگی ما کند. اما چگونه می‌توانیم کمدی با لباس‌های کمتر داشته باشیم؟ در این مقاله که بخش دوم آن را می‌خوانید، به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

چگونه لباس‌های کمتری در کمد داشته باشیم؟ / بخش اولش را در لایت مد بخوانید.

4. لباس‌هایتان را به خیریه بدهید، بفروشید، بازیافت کنید یا دور بیندازید. بسته به سایز کمدتان، می‌توانید لباس‌هایی که لازم ندارید را انتخاب کنید. آنها را در صورتی که می‌توانید به خیریه بدهید یا بفروشید. یا این که آنها را بازیافت کنید. از لباس‌هایی شروع کنید که آنها را دیگر نمی‌پوشید. باورتان نمی‌شود که چند لباس را می‌توانید در همین مرحله انتخاب کنید.

5. لباس‌هچگونه لباس‌های کمتری در کمد داشته باشیم؟ / بخش دومای بیشتری را ببخشید، بفروشید و دور بیندازید. دست کشیدن از لباس‌هایی که آنها را دیگر نمی‌پوشید کار آسانی است. اما دست کشیدن از لباس‌هایی که واقعا نیازی به آنها ندارید تصمیم سخت‌تری است. تمام آویزهای داخل کمد را بررسی کنید. پس از پایان هر فصل، هر لباسی که مخصوص آن فصل بود و آن را نپوشیدید را کنار بگذارید و آن را به خیریه بدهید یا بفروشید. این به شما کمک می‌کند که کمد خود را خلوت‌تر کنید.

6. برای خریدهای خود سقف تعیین کنید. برای بسیاری از افراد، لباس خریدن عادت شده است و عادت نشان از بی‌توجهی دارد. برای این که چرخه فروش و دور ریختن را قطع کنید (هر آمریکایی در هر سال به صورت میانگین 30 کیلو لباس دور می‌ریزد!) برای خودتان سقفی برای خرید تعیین کنید. برای مثال هر 90 روز به خرید بروید. اگر این کار را به مدت کافی انجام دهید، نظرتان درباره خرید لباس عوض خواهد شد.

چگونه لباس‌های کمتری در کمد داشته باشیم؟ / بخش دوم

7. برای مبلغ خرید سقف تعیین کنید. مبلغی را برای حداکثر خرید خود در نظر بگیرید و از آن مبلغ فراتر نروید.

8. کیفیت را به کمیت ترجیح بدهید. تنها لباس‌هایی را بخرید که واقعا دوستشان دارید، حتی اگر قیمتشان بیشتر باشد. اگر کمد لباس‌هایتان پر از چیزهایی باشد که دوستشان دارید، تمایل کمتری خواهید داشت که لباس‌های بیشتری بخرید.

9. از فروش‌های حراج دوری کنید. حراج می‌تواند باعث شود مبلغ کمتری برای خرید بپردازید. اما اگر حراجی‌ها برای این هستند که لباس‌هایی را بخریم که در حالت معمول نمی‌خریم.

10. با شخصیت خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، نه با لباس‌هایتان. لی میلدون جمله مشهوری دارد: «اگر لبخند بزرگی داشته باشید، کمتر کسی متوجه کهنه بودن لباس‌هایتان می‌شود!»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت