loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 93 1395/03/24 نظرات (0)

دیوید و ویکتوریا بکام در فکر بچه دار شدن مجدد

دیوید و ویکتوریا بکام در فکر بچه دار شدن مجدد
یکی از منابع آگاه و نزدیک به خانواده بکام اعلام کرده که ویکتوریا، همسر دیوید بکام این روزها در حال استفاده از رژیم غذایی مناسب پیش از بارداری است و گویا همه شواهد و قراین حکایت از آن دارند که ویکتوریا و همسرش در فکر آن هستند تا مجددا بچه‌دار شوند. بدین ترتیب باید منتظر بود تا خانواده بکام همچنان گسترده‌تر شود. روزنامه دیلی میل هم در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که به زودی باید منتظر خبری جدیدی دراین رابطه باشیم.

دیوید و ویکتوریا بکام در فکر بچه دار شدن مجدد

گویا این خبر از دهان یکی از دوستان تانا رمزی، همسر گوردون رمزی، یکی از سرآشپزهای معروف تلویزیونی درز کرده که خود او یکی از دوستان صمیمی و قدیمی ویکتوریاست و خودش هم انتظار تولد پنجمین فرزندش را می‌کشد. این منبع آگاه اعلام کرده که ویکتوریا رژیم غذایی مقدماتی برای بارداری را آغاز کرده و این روزها بیش از پیش اسفناج، بروکلی و سبزیجات مصرف می‌کند تا بتواند میزان اسید فولیک بدنش که در رشد و پرورش جنین نقش موثری دارد را افزایش دهد.

دیوید و ویکتوریا بکام در فکر بچه دار شدن مجدد

این اولین بار نیست که رسانه‌های خبری از اشتیاق خانواده بکام برای اضافه کردن عضو جدیدی به خانواده‌شان خبر می‌دهند. در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ نیز برخی رسانه ها اعلام کردند که با رسیدن هارپرسون، تنها دختر دیوید و ویکتوریا به سن مدرسه، آن‌ها حالا به فکر آن افتاده‌اند تا بچه دار شوند.

دیوید و ویکتوریا بکام در فکر بچه دار شدن مجدد

این درحالی است که ویکتوریا ۴۲ ساله است و همسرش دیوید ۴۱ سال دارد. این زوج سرشناس درسال ۱۹۹۹ با هم ازدواج کردند و اولین فرزندشان بروکلین درهمان سال به دنیا آمد و حالا ۱۷ ساله است. دومین پسر آنها، یعنی رومئو جیمز در سال ۲۰۰۲ متولد شد. در سال ۲۰۰۵ آنها صاحب پسر دیگری به نام کروز دیوید شدند و در نهایت در سال ۲۰۱۱ آرزوی‌شان برای دختردار شدن محقق شد و هارپرسون به دنیا آمد.تا قبل از تولد هارپر سون، دیوید و ویکتوریا همیشه از آرزوی‌شان برای دختردار شدن صحبت می‌کردند و این احتمال وجود دارد که حالا با رویای داشتن دختر دیگری، به فکر بچه دار شدن افتاده باشند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت