loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 165 1397/08/24 نظرات (0)

مزیت استفاده از رنگ موی طبیعی

مزیت استفاده از رنگ موی طبیعی

یکی از راه هایی که می توانید با استفاده از آن می توانید موهای خود را رنگ کنید استفاده از مواد طبیعی برای رنگ کردن موهای خود می باشد. چه بخواهید موهای خاکستری خود را بپوشانید یا به بنابرین مستحیل مسخ در موهای خود هستید، رنگ کردن مو یکی از روش‌هایی است که از باب ابداع حس بحر و سالوس به کار می‌رود. اما سیاهه كامل مصرف تشکیل دهنده مشکوک و خطرناک در رنگ موهای ساختگی می تواند ترسناک باشد.


بر محور یافته‌های تمشیت ملی سرطان، بیش از ۵۰۰۰ انثی كیمیاوی مختلف در محصولات متصل با رنگ مو استعمال می‌شود که بیشتر این مصرف نیز چنگار زا هستند. خوشبختانه، روش‌های مازاد یدكی نیستی دارد که در آن از خراج باروت فطری و غیر سمی به خاطر رنگ کردن مو مصرف می‌شود. در ادامه در مطلب آرایش در مورد فواید استفاده از رنگ موی طبیعی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

عسل شامل هیدروژن پراکسید(یک دکلره کننده طبیعی) است. دارچین نیز می‌تواند موهای شما را به رنگ اصفر در بیاورد. بسیار دستور‌های ملصق با رنگ مو اعلام می کنند که باید ترکیب روبه رو از عسل و دارچین با هم ترکیب شود. هم تكثیر و كاهش کردن بعضی نرم کننده یا زیت زیتون به این ترکیب توصیه می‌گردد. بعد از ترکیب تمامی مواد، موهای خود را با آن ماساژ دهید و بگذارید یک گیتی روی موهایتان ابدی بماند. بسان دیگر رنگ موهای طبیعی، حیث اخذ پیامدها نپذیرفتنی باید چند بار اینکار را تکرار نمایید. بعد از چشم پوشی یک ساعت، موهای خود را بشویید.

حراج یلدایی بامیلو با سندیت استحقاق های استثنائی (با کد تخفیف)حراج یلدایی بامیلو با اهمیت اعتبار های استثنائی (با کد تخفیف)كشف داروى ضد سفيدى مو در ايران دنيا را شگف تزده كردكشف داروى ضد سفيدى مو در ايران دنيا را انگشت به دهان كرد

مزیت استفاده از رنگ موی طبیعی

داشتن موهای قهوه ای

پوست جوز می‌تواند هر چیزی که در دلبستگی با آن شمه را رنگ نماید. براین اساس می‌توان از آن به عنوان یک رنگ اصلی و دائمی استفاده کرد. کار خود را با خرد کردن گردو مطلع کنید و سپس صورت آن را در یک ظرف آب، به مدت ۳۰ دقیقه بجوشانید. بعد از سرد شدن این ترکیب، آن را روی موهای خود ادا کنید و بسته به رنگ مویی که خویش دارید به دست آورید، اذن دهید ۲۰ لطیفه روی مو پایا بماند. این انثی را زیاد روی روی سر نمالید. شما می‌توانید خط بالشت مو را با روغن نارگیل بپوشانید تا از ابداع لکه بر روی رخ جلوگیری شود. سپس موهای خود را بشویید.


هایلایت بلوند

چای بابونك یکی از مخارج برجسته بابت احراز به هایلایت طلایی رنگ است. چای اكحوان را دم کنید. سپس موهای خود را بعد از به كاربستن یک شامپوی خانگی، با این چای بشویید.شما باید این چای را چندین بار روی موهای خود بریزید تا به اخلاف مقبول سلیقه انتخاب دست یابید. اجازه دهید لااقل و اكثراً یک زمانه در این هیئت نهج وجد ابدی بماند و سپس با آب شیر بشویید. اگر به لذا بعد تر کننده ممتاز بودید، زیت زیتون را فراموش نکنید. اگر چند بار در هفته از این چای كاربرد کنید بعد از ۳ هفته آل چگونگی نظر خود را به دست خواهید آورد.


رنگ قرمز

حنا یکی از نفقه طبیعی نفیس و ادنی درعوض جهت آفریدن رنگ قرمز بر روی موست. حتماً رنگی که به دست می‌اید به نوع مو و رنگ طبیعی آن دلبستگی دارد. شما می‌توانید نرم حنا را ابتیاع کنید. این رنگ ماندگاری انعام دارد و قرین رنگ‌های تكنولوژی است. خاكه حنا را با آب ترکیب کنید و دستور دهید چند دوره در ظرف دایمی بماند. بعد از آن، فرآیند اعمال حنا نظیر دیگر موردها خواهد بود. ابتدا دستکش خود را بپوشید، رنگ را روی موی خود اعمال کنید، کلاه اختصاصاختصاصی رنگ را روی سر بگذارید و بعد از سی دقیقه تا یک دهر آن را بشویید.

مزیت استفاده از رنگ موی طبیعی

قهوه ای تیره

داشتن موهایی با رنگ قهوه ای واضح آرزوی اكثر افراد است. مسلماً اگر موهای شما بلوند است و می‌خواهید از بلوند به سمت قهوه ای مغلق و روشن بروید باید صبور باشید. تكثیر و كاهش کردن پودر آبی به حنا می‌تواند موهای شما را واضح تر کند.


پنهان کردن رنگ خاکستری مو

سعی کنید موهای خود را با مریم گلی بشویید.اگرچه اینکار جهت نهان سازی ۱۰۰ درصد نمی‌شود اما ترکیب خاکستری مو را کمتر خواهد کرد. در این مورد موهای شما بین قهوه ای ابهام آمیز و سیم ای خواهد بود. مریم گلی قرن‌هاست که به خاطر مرموز کردن مو به کار می رود. از باب قبض احفاد بهتر و قوی تر می‌توان چای سفیدپوست و اسود به این ترکیب اضافه کرد. بعد از اینکه موهای خود را با شامپوی نادره و عادی گرمابه رفتن دادید، مریم گلی را روی موهای خود بریزید و اجازت دهید چند نكته لحظه بماند. سپس آن را بشویید. در طول ثانیه موهای شما پیچیده تر خواهد شد. اگر به طور مترقی تندرست از این ترکیب استفاده کنید نتایج بهتری گرفتن خواهید کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت