loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 41 1397/08/24 نظرات (0)

درمان صد درصد موهای وز

درمان صد درصد موهای وز

اگر شما هم از موهایی وز و مات رنج میبرید و میخواهید موهایی صاف و براق داشته باشید با ما در این مطلب از لایت مد همراه باشید. روشهای مهم صاف کردن مو و از بین بردن وز آنرا برای شما جمع آوری کرده ایم.اصلی ترین دلیل وز شدن موها، خشکی بیش از حد ساقه مو است که می توان با راهکارهای زیر آن را علاج کرد. در بقا این بخش با ما همراه شوید. در ادامه در مطلب درمان در مورد راهکاری مناسب برای از بین بردن موهای وز بیشتر صحبت می کنیم.


صاف کردن موهای وز و خشک , اگر آروین وز شدن موهایتان را دارید، به شما پند می کنیم نکات ۱۲ گانه ای که در دوام آمده است را بخوانید تا بعد از این، با همانا آسوده در شادی ها شرکت کنید

و چشم به راه وز شدن موهایتان بعد از خشک شدن نباشید. اصلی ترین دلیل وز شدن موها، خشکی بیش از حد ساقه مو است که می توان با راهکارهای زیر آن را علاج كرن کرد. در بقیه این نوشته گفتار با ما عدو شوید.


موهایتان را با ملایمت بشویید.

هر چه که در طول ماه های سرد کمتر از شامپو كاربرد کنید، موهایتان طراوت و خشكی بیشتری را در خود نگه می دارند. درست است که شامپو برای تمیز کردن مو و پوست سر لازم است، اما حتی اگر از شامپو های اختصاصاختصاصی موی خشک که به خوبی نیز فورموله شده اند زیاد استفاده کنید، به موها آسیب می زنیدو دچار وز مو می شوید.

راه حل: به ندرت از شامپو استعمال کنید؛ حداکثر ۱ تا ۳ بار در هفته.از روغن های اصلی برای برا کردن موهایتان كاربرد کنید، در بین دفعاتی که از شامپو مصرف می کنید یک بار از شامپوی خصوصی موی خشک و یا نرم کننده به اعتزال استفاده کنید. طرح آهنگ از نرم کننده به گوشه گیری این است که موهایتان را خیس کرده و سپس از نرم کننده كاربرد کرده و موها را آبکشی کنید بدون اینکه از شامپو كاربرد کنید.

درمان صد درصد موهای وز

موهایتان را به آرامی با حوله خشک کنید.

هر چه که با حوله اغلب موهایتان را دست کاری کنید مو مجعد تر و وزوزی تر می شود. یک حوله خشن و زبر مو را اغلب وز میکند و هر بار که كاربرد میکنید بسیار و بسیار به مو صدمه یزنید.در عوض به آرامی حوله را بر روی مو ها فشار داده تا آب افزودن را جذب کند. شگفت زده خواهید شد وقتی ببینید با کنار گذاشتن عادت های عتیقه و با یک کار ساده چطور موهایتان تغییر خواهد کرد.


محصولات حالت دهنده مو

در طول زمستان اگر موی خشک دارید از ثمره حالت دهنده استفاده کنید که موها را لطیف می کند و به حفظ پژمردگی مو کمک می کند. هوای سرد رطوبت را از بین می برد به این دلیل باعث ساختن الکتریسیته می شود و موها هر روز در دستگاه بدتری قرار می گیرند.

لوسیون های حالت دهنده و سرم سیلیکون بهترین حالت دهنده ها هستند. اینکه چه مرتبت استفاده کنید پیوستگی به جنس موهایتان دارد.آن هایی که موهای نادره و عادی دارند بهتر است که از این محصولات خیلی کم مصرف کنند تا موهایشان درهرصورت باركش و سواری باردار ثقیل نشود ولی کسانی که موهای ضخیم دارند بهتر است که از قدر بیشتری استعمال کنند.

نکته: علی رغم اینکه بعضی از محصولات ادعا می کنند که از مو در متساوی حرارت مراقبت می کنند،هیچ محصولی وجود ندارد که جلوی آسیب ها را بگیرد.این محصولات در كامل بلوز ركابی حالت تنها آسیب ها را کاهش می دهند.حرارت زیاد شروع و انتها به مو آسیب می زند صرف نظر از این که چه محصولی شما استعمال می کنید.

درمان صد درصد موهای وز

در استفاده از سشوار دقت کنید.

هنگام خشک کردن مو با سشوار گرمی را به همه ی نقاط سر ارجاع دهید.برای واگذار چاره سازی گرمی به لایه های اسفل مو حتما از سر پخش کننده گرمی سشوار مصرف کنید،سشوار را مدام در كران ها موها بچرخانید و بر روی یک نقطه متمرکز نشوید.این امر باعث می شود که موهایتان سریعتر خشک شود و کمتر وز شود.


نرم کننده های قوی

زمانیکه موهایتان خشک شده و یا آسیب دیده است ماسک های نرم کننده تاپ :صفت عالی دوست موهایتان خواهند بود، چه در فصل شتا و یا فصل های دیگر هر زمان که موهایتان به نرم کننده نیاز داشت باید مدام از آن استفاده کنید. هر چه که موهایتان خشک تر و آسیب دیده تر باشد اكثر به نرم کننده ها نیاز پیدا می کنید.

مقداری از نرم کننده ای را که برگزینی کرده اید در شب بر روی مو ها بزنید و در صبح آبکشی کنید و یا با شامپو موها رو بشویید. کسانی که موی خیلی خشک دارند تهی دست نیست از شامپو استفاده کنند؛ همان آبکشی کافی است. کسانی که موهای خیلی آسیب دیده دارند، هر چه که بسیار از نرم کننده ها مصرف کنند کمتر با وز مو مقابل می شوند.

درمان صد درصد موهای وز

کوتاه کردن موهای آسیب دیده

ممکن است که در روزهای سرد سال كوتاهی کنید و از کوتاهی موهایتان غافل شوید اما کوتاه کردن موهای خشک و آسیب دیده كامل بلوز ركابی راه برای حفظ آرایش آراستگی آن ها است. از آراینده چهره آرا خود بخواهید در میان کوتاهی كهن و مدرن که سالانه به كاربستن می دهید موهایتان را در این وهن آسیب زمانی نوک گیری کند و موهای آسیب دیده را کوتاه کند.

این ها راه حل های ساده ای هستند که امتحانشان را پس داده اند و برای بغاز موها لازم و ضروریهستند؛ مخصوصا برای آن هایی که در محال گرم معیشت خوش گذرانی كردن می کنند و در شتا تازگی هوا کم می شود.


منبع:www.LiteMode.iR

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت