loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 143 1395/03/27 نظرات (0)

حکایت آشنایی شکیرا و جرارد پیکه با یکدیگر

حکایت آشنایی شکیرا و جرارد پیکه با یکدیگر

شکیرا و جرارد در میان معروف‌ترین زوج‌های روی کره زمین هستند. بیایید ببینیم که چگونه آنها عاشق یکدیگر شدند.

وقتی این دو فرد مشهور جهانی با یکدیگر آشنا شدند، موضوع مورد علاقه مردم شد و  همه خوشحال شدند. آنها در میان معروف‌ترین زوج ها در روی کره زمین هستند و زندگی آنها از وقتی که با یکدیگر هستند توجه گسترده رسانه‌ها را به خود جلب کرد. 

حکایت آشنایی شکیرا و جرارد پیکه با یکدیگر

اخیرا آنها درجایزه  Festa De L’esportCatala 2016 در بارسلونا با یکدیگر دیده شده‌اند. داستان اینکه این دو چگونه با یکدیگر آشنا شدند و عاشق یکدیگر شدند نیز جالب است. بگذارید نگاهی به ابتدای دوران عاشقی آنها بی‌اندازیم. 

حکایت آشنایی شکیرا و جرارد پیکه با یکدیگر

جام جهانی فوتبال سال ۲۰۱۰- آهنگ واکا واکا

بسیاری از ما آهنگ واکا واکا که در طول مسابقات فوتبال جام جهانی سال ۲۰۱۰ در آفریقا پخش می‌شد، را به یاد داریم. این آهنگ رسمی مسابقات بود و توسط شکیرا نوشته و اجرا شده بود. 

جرارد هم در قسمتی از این ویدئو بود. شما می‌توانید او را در دقیقه 1:10 از این ویدئو ببینید. شکیرا و پیکه همدیگر را در طول ضبط این ویدئو دیدند و عاشق یکدیگر شدند. 

صحبت‌های اولیه اشتباهی درمورد آنها زده شد. و در رسانه‌های اسپانیا هم صحبت‌هایی از احتمال رابطه بودن رابطه عاشقانه بین این دو زده شد. چندین مجله در مورد شایعات، عکس‌هایی را از این زوج در حین گرفتن دست یکدیگر منتشر کردند. 

روزنامه‌ای متعلق به بارسلونا El Periodivo de Catalunya بیان کرد که در ادامه ملاقات اولیه این زوج، آنها با یکدیگر به طور مخفی‌در ارتباط هستند. 

 حکایت آشنایی شکیرا و جرارد پیکه با یکدیگر

این زوج در ماه مارچ سال ۲۰۱۱ رابطه خود را علنی کردند و تائیدیه را درمورد رابطه‌شان در توییتر و فیس بوک منتشر کردند. 

پیکه عکسی از خودشان را در توییتر به اشتراک گذاشت . بعدها شکیرا به روشنی درباره رابطه‌شان و اینکه چگونه با یکدیگر آشنا شدند سخن گفت. 

شکیرا که در جام جهانی آن سال آهنگ خواند، گفت : من پدر پسرانم را به دلیل اینکه در جام جهانی بازی می‌کرد دیدم. پیکه گفت من در این جام برنده خواهم شد و تو را در فینال خواهم دید و اینطور هم شد. 

شکیرا همچنین درمورد پیکه گفت: من می‌دانم که پیکه کسی است که تنها بخاطر خود من و عشقی که بین ما است با من است و نه بخاطر دلیل دیگری. 

ستاره پاپ همچنین از فوتبال به دلیل تغییر زندگی‌اش و آوردن پیکه به آن تشکر کرد .شکیرا در مصاحبه‌ای که قبل از اختتامیه جشن جام جهانی فوتبال سال ۲۰۱۴ انجام داد، بیان کرد که: من هیچ وقت فراموش نخواهم کرد که عشق زندگی‌ام را در جام جهانی فوتبال ملاقات کردم.

حکایت آشنایی شکیرا و جرارد پیکه با یکدیگر

۲ فرزند بامزه و زندگی شاد شکیرا و پیکه در کنار هم

این زوج از آن زمان تا به کنون با هم هستند و صاحب دو فرزند هستند. اولین فرزندشان در ژانویه سال ۲۰۱۳ به دنیا آمد و نام او Milan است. 

نام فرزند اول آنها معنی خاصی دارد که شکیرا آن را در موقع اعلامیه تولد فرزندش بیان کرد. در Slavic به معنی عزیز، عشق و بخشنده است و در رم باستان به معنی اشتیاق است. در Sanskrit به معنی یگانگی است. 

از آن‌جایی‌که شکیرا سفیر صلح یونیسف است، آنها با این سازمان در زمینه برگزاری حمام کودک مجازی همکاری کردند تا به مردم این امکان را بدهد که به کودکان هدیه بدهند. 

 حکایت آشنایی شکیرا و جرارد پیکه با یکدیگر

این زوج اکنون دو فرزند دارند  و به نظر می‌رسد که از هر لحظه زندگیشان لذت می‌برند که این موضوع به آنها کمک می‌کند تا در کنار برنامه کاری شلوغ خود آرامش داشته باشند. داستان عشق آنها در واقع یک داستان عاشقانه مدرن است و آنها در کنار یکدیگر شاد به نظر می رسند. 

ما برای آنها در طول زندگیشان آرزوی خوشبختی و عشق در کنار یکدیگر می‌کنیم. آمین. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت