loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 137 1395/05/14 نظرات (0)

تکنیک های کاربردی: تفاوت آرایش روز با آرایش شب

تکنیک های کاربردی: تفاوت آرایش روز با آرایش شب

آرایش کردن می‌تواند هم ساده و هم سخت باشد. این موضوع بستگی به این دارد که اطلاعات شما درمورد آرایش کردن چه اندازه است و اینکه آیا تکنیک های کاربردی آن را بلد هستید و یا خیر.

هر چه اطلاعات شما در این زمینه بیشتر باشد، راحت‌تر می‌توانید بهترین آرایش متناسب با صورت و رنگ پوست خود را انتخاب کنید. داشتن اطلاعات کافی، باعث می شود که شما بتوانید خوب آرایش کنید و اشتباهات رایجی که بعضی از افراد در آرایش کردن انجام می‌دهند را انجام ندهید. همه ما می‌دانیم که انواع مختلف آرایش وجود دارد، اما باید این را بدانیم که یکی از مسائل مهم در مورد آرایش کردن، زمان و همچنین مکانی است که قرار است به آنجا برویم.

بعضی از ما، به این مساله اهمیت نمی‌دهیم.ممکن است درمورد "آرایش روز" و" آرایش شب" چیزهایی شنیده باشید، اما تفاوت بین این دو آرایش را ندانید. یکی از اشتباهات رایجی که خانم ها انجام می‌دهند، اشتباه کردن درمورد آرایش روز و شب است.

تکنیک های کاربردی: تفاوت آرایش روز با آرایش شب

تعدادی از آنها فکر می‌کنند که تفاوت آرایش روز و شب تنها در این است که هنگام شب باید آرایش بیشتری نسبت به روز انجام دهند.

اما این اشتباه است.

حتما بارها این مساله را شنیده اید که آرایش در طول روز باید روشن و ساده باشد، در حالی‌که رنگ‌های استفاده شده در آرایش برای رفتن به مهمانی‌های شبانه و دورهمی ها و بطور کلی آرایش شب، باید شاد، غلیظ و مقدار زیادی براق و درخشان باشند.

در واقع تفاوت بین آرایش روز و شب، در رنگ‌های استفاده شده در آنها است. حقیقت این موضوع این است که نور، تفاوت‌ها را به وجود می‌آورد. در اینجا، ما درمورد منابع مختلف نور که با یکدیگر متفاوت هستند، بحث خواهیم کرد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ، از نورهای روشن فلورسنتی استفاده می‌کنند و مردم به طور کلی در خانه های خود از لامپ های رشته ای استفاده می‌کنند.

فلورسنت، نوری آبی رنگ است که باعث می‌شود تمام رنگ ها پررنگ تر به نظر برسند، درحالی‌که لامپ‌های رشته ای دارای نورهای زرد و یا قرمز هستند که تمام رنگ ها در زیر این نورها ملایم تر و کم رنگ تر جلوه می‌کنند؛ در نتیجه باید رنگ آرایش خود را به درستی و با داشتن اطلاعات کافی انتخاب کنیم.

تکنیک های کاربردی: تفاوت آرایش روز با آرایش شب

در زیر نور فلوروسنت، افرادی که چشم‌های آبی رنگ دارند، پوست شان قرمزتر دیده می‌شوند، درحالی‌که افرادی که دارای چشم‌های قهوه ای هستند، پوست‌شان زردتر و یا مایل به سبز دیده می شود.

عکاسان، هنگام گرفتن عکس‌های پرتره ای از افراد،  از لامپ‌های رشته ای به رنگ قرمز ملایم و گرم استفاده می‌کنند تا بتوانند عیب ها را بپوشانند تا عکس آنها بی نقص باشد. بنابراین در طول روز، که اکثر افراد در آن موقع سرکار هستند و زیر نور فلورسنت و یا نورخورشید هستند و همه چیز واضح دیده می‌شود، باید آرایشی انجام دهند که ساده تر و طبیعی تر باشد و رنگ‌های آن جزء رنگ های خنثی باشد تا صورت آن‌ها غیرطبیعی به نظر نرسد.

در غیر این صورت طوری به نظر می‌رسند که انگار ماسک به چهره خود زده اند. در شب و یا در مهمانی‌هایی که در آنها لامپ‌های رشته ای وجود دارد، می‌توانید از رنگ‌های زنده تر و روشن تر برای آرایش خود استفاده کنید. کشیدن خط چشم، به شما کمک می‌کند که چشمان شما در میان جمعیت، زیبا بدرخشد.

هنگام شب، در مکان‌های سربسته و یا مکان‌های دیگری که نور کمی دارند، می‌توان از رنگ‌های غلیظ و تیره تر در آرایش استفاده کرد. بازیگران تئاتر و کسانی که روی صحنه می‌روند نیز به طور مشابه، زیاد آرایش می‌کنند تا روی صحنه به خوبی دیده شوند. پس، این زمان نیست که نوع و رنگ آرایش شما را تغییر می‌دهد، بلکه نور باعث به وجود آمدن این تغییرات می‌شود. 

شما می‌توانید با تمرین کردن، بهترین آرایش روز و شبی که با صورت و پوست شما متناسب باشد و شما را جذاب تر نشان بدهد، پیدا کنید. فقط به این نکته توجه کنید که رنگ‌های انتخاب شده شما برای آرایش ، با یکدیگر متناسب باشند و همچنین مناسب مکانی که می‌خواهید به آن‌ها بروید نیز باشند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت