loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 83 1395/04/28 نظرات (0)

 لباس های مارک‌دار

چرا خیلی از ما ترجیح می‌دهیم تا لباس های مارک‌دار بپوشیم؟

قطعا خیلی از شما هستید که دوست دارید تا مثل افراد مشهور لباس بپوشید و لباس های فلان طراح ویا فلان مارک را به تن کنید. هدف این مقاله بررسی همین موضوع است.

چرا این‌قدر از لباس‌های مارک دار خوش‌مان می‌آید؟ رابطه افراد مشهور با لباس‌های مارک‌دار چیست؟

لباس‌های مارک‌دار در خیلی از مواقع مشابه همان لباس‌هایی هستند که برندهای گمنام دیگر تولید می‌کنند ولی وقتی افراد مشهور، آن لباس ها را به تن می‌کنند، تهیه این لباس‌ها برای ما تبدیل به یک آرزو می‌شود و با خودمان فکر می‌کنیم که عجب لباسی است.

 لباس های مارک‌دار

قطعا لباس های مارک‌دار باید ویژگی‌هایی داشته باشند که باعث می‌شود تا این همه آدم آنها را  بر تن می‌کنند. بادوام هستند. به همین خاطر هم هست که شاید فکر کنیم که این لباس عمری طولانی خواهد داشت؛ حالا هم افراد ترجیح می‌دهند تا لباس‌هایی بابرند مشهور خریداری کنند. چرا که تا مدتی پیش، تهیه این لباس‌ها انحصارا به افراد خاصی تعلق داشت ولی حالا و با شرایط فعلی تهیه این لباس‌ها برای افراد بیشتری مقدور شده وبا تغییرات اجتماعی افراد زیادی می‌توانند به سراغ این برندها بروند.

شاید تا مدتی پیش خرید از مغازه‌های گوچی برای هرکسی مقدور نبود اما حالا خیلی‌ها توان خرید محصولات گوچی را یافته اند واین لباس‌ها را درکنار محصولات لیوایز،نایک وآدیداس در کمدهای‌شان قرار می‌دهند.

افراد معروف ومارک‌ها

خیلی‌ها با خودشان فکر می‌کنند که مثلا با پوشیدن کت وشلوار "تامی هیلفیگر" پولدارتر به نظر می‌آیند و یا خیلی با کلا‌ تر از افرادی که از مغازه‌هایی با قیمت مناسب از جمله زارا خرید می‌کنند، به نظر می‌رسند. اما باید گفت که خیلی از افراد وبه ویژه جوان‌ها، ترجیح می‌دهند تا لباس‌های برندی را بپوشند که فرد مشهوری آن را تبلیغ کرده است.

به عنوان مثال کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید معمولا لباس‌های "گوچی" یا "لوئی ویتون" را به تن می‌کند و به همین خاطر چندان عجیب نیست که هوادارانش دوست دارند تا با تقلید از رونالدو، لباس‌هایی عین او داشته باشند.

 لباس های مارک‌دار

یا به عنوان مثالی دیگر وقتی ریحانا کیف‌های لوئی ویتون را به دست می‌گیرد وجین‌های آرمانی می‌پوشد، خیلی ها برای استفاده از این برندها ترغیب می‌شوند.حالا حتی برندهای خوش قیمت‌تری هم به سراغ سلبریتی‌ها رفته اند. چندی پیش منگو همکاری اش با اسکارلت جانسون و جرارد پیکه راآغاز کرد و اچ اند ام از دیوید بکام برای معرفی محصولاتش استفاده می‌کند.

از سوی دیگر هم باید به این نکته توجه کنیم که برندهایی که درکنار افراد مشهور متولد می‌شوند، قطعا بازار ومخاطب خود را خیلی سریع پیدا خواهند کرد. به عنوان مثال ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام، حالا برند مخصوص خودش را دارد و عملکرد نسبتا قابل قبولی را هم داشته.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت