loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 55 1395/04/24 نظرات (0)
خانم‌ها از چه سبک لباس مردانه خوش‌شان می‌آید؟

خانم‌ها از چه سبک لباس مردانه خوش‌شان می‌آید؟

خانم‌ها نظرات و سلیقه‌های متفاوتی در مورد لباس آقایان دارند؛ بنابراین فقط یک نوع لباس خاص نظر خانم‌ها را به خود جلب نمی‌کند و گزینه‌های متنوعی وجود دارند.

بعضی از خانم‌ها از پیراهن‌های مردانه متنفر هستند؛ چرا که پیراهن‌لباسی رسمی است. اما عده‌ای از خانم‌ها عاشق پیراهن‌های مردانه هستند؛ چرا که معتقد هستند پیراهن لباسی شیک و جذاب است.

اگر می‌خواهید در نظر یک خانم جذاب باشید، مهم ترین مسئله این است آن‌ها در دیدار با شما چه احساسی دارند؛ این احساس را شما به وجود می‌آورید! درست است که خانم‌ها سلیقه خاصی درمورد لباس آقایان دارند، اما اگر شخصیت و برخورد شما آن‌ها را تحت تاثیر قرار بدهد، نظر آن‌ها درمورد لباسی که پوشیده اید، مثبت خواهد بود؛ در واقع آن‌ها به جای لباس شما، جذب اخلاق‌تان می‌شوند.

خانم‌ها از چه سبک لباس مردانه خوش‌شان می‌آید؟

 اگر شما لباس خوب و مناسبی را به تن کنید و هزینه زیادی را برای خرید لباس‌های‌تان صرف کنید، خانم ها به شما نگاه می‌کنند و با خود می‌گویند که شما شیک، مدروز و باسلیقه هستید؛ اما این طرز فکر آن‌ها به این معنی نیست که می‌خواهند به شما نزدیک شوند؛ یعنی این‌که این ویژگی شما، دلیل کافی برای علاقه‌مند شدن آن‌ها به شما نیست.

اکثریت خانم‌ها از آقایانی که تلاش می‌کنند تا خوش تیپ به نظر برسند خوش‌شان می‌آید؛ اما مساله مهم‌تر برای آن‌ها این است که یک مرد در ملاقات با آن‌ها، چه احساسی را به آن‌ها منتقل می‌کنند. اگر شخصیت، رفتار و طرز صحبت کردن شما، نظر خانم‌ها را به خود جلب نکنند، آن‌ها تنها به دلیل این‌که شما خوش لباس و خوش تیپ هستید، جذب شما نخواهند شد. امروزه، آقایان فکر می‌کنند که اگر لباس خود به تن کنند و خوش تیپ به نظر برسند، برای جلب توجه خانم ها کافی است.

خانم‌ها از چه سبک لباس مردانه خوش‌شان می‌آید؟

برای خوش تیپ به نظر رسیدن، بهتر است لباس‌هایی بپوشید که به شما می‌آیند. فکر کنید و ببینید چه مدل لباسی دوست دارید و هم‌چنین چه مدلی متناسب با اندام شماست. همچنین باید به نوع مکانی که به آن جا می‌روید نیز توجه کنید.

خانم‌ها دوست دارند که آقایان در مهمانی‌های رسمی، کت و شلوار همراه با کفشی شیک بپوشند و در مهمانی‌های دوستانه، لباسی غیر رسمی اما شیک به تن کنند؛ در واقع خانم‌ها دوست دارند که مردان متناسب با مکانی که به آن جا می‌روند، لباس بپوشند.

طبق نظر سنجی انجام شده، اکثر خانم‌ها رنگ آبی را رنگی می‌دانند که بیشتر مناسب آقایان است. از نظر خانم‌ها، پوشیدن کفش‌های کتانی رنگارنگ برای آقایان مناسب نیست، مگر اینکه بخواهند با آن کفش‌ها به باشگاه ورزشی بروند.

خانم‌ها از چه سبک لباس مردانه خوش‌شان می‌آید؟
اغلب خانم ها، فکر می‌کنند که پوشیدن شلوار جین و تی شرت سفید رنگ، بسیار جذاب است. به طور کلی، همان‌طور که گفته شد خانم‌ها دوست دارند که آقایان بدانند چه لباسی مناسب مکان‌های مختلفی است که در آن جا حضور می‌یابند؛ یعنی اینکه متناسب با محیط لباس بپوشند. هم‌چنین به تمیزی و آراستگی آقایان توجه ویژه ای دارند؛ اگر آن‌ها لباس مورد علاقه خانم‌ها را بپوشند اما لباس آن‌ها کثیف باشد و یا رنگ آن متناسب با رنگ پوست و چهره آن‌ها نباشد، برای خانم‌ها جذابیتی ندارد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت