loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 743 1395/04/10 نظرات (0)

مسافرت

دوست را در سفر باید شناخت! مگر سفر چه چیز متفاوتی دارد؟

همه ما با این جمله قدیمی آشنا هستیم که: دوست را در سفر باید شناخت! اما مگر سفر چه چیز متفاوتی دارد که یک ارتباط هر روزه و بیان صحبت ها و علایق نمی تواند به ما نشان دهد؟ در ضمن سفر با دوست و همراهی که قصد آشنایی بیشتر و بهتر با او را داریم حتما از قبل برنامه ریزی شده است و ممکن است باز هم نتواند شناخت لازم را به ما بدهد.

چند دقیقه از وقتتان را به خواندن این مطلب اختصاص دهید تا در سفر بعدی با دوست و یار خود با جنبه های بیشتری از سفر آشنا شده و بدانید به چه نکاتی باید توجه کنید.

مسافرت

۱. علایق ما یکسان است؟ 

هر کسی در سفر به سمتی خاص تمایل دارد. یکی دوست دارد به دل طبیعت بزند و آن یکی، می خواهد با گشت و گذار در موزه ها و محیط های تاریخی، هرچه بیشتر با فرهنگ آن منطقه آشنا شود.

تعریف هر کسی از انجام یک نوع فعالیت هم ممکن است متفاوت باشد و انتظار از یک سفر خوب نیز برای هر کسی فرق کند. در سفر به خوبی می توانید ببینید که هر کسی دوست دارد زمانش را چگونه گذرانده و تا چه حد به زمان شخص مقابل می تواند احترام بگذارد.

حتی ممکن است پیشفرض ذهنی شما از فرد مقابلتان کاملا غلط باشد. برای مثال ممکن است تصور کنید دوست شما که از قبل گفته علاقه ای به طبیعتگردی و پیمایش مسیر های طولانی ندارد، در طی مسافرت از اینکه کنار یک آبشار ایستاده اید و استراحت می کنید بسیار هم لذت ببرد!

 مسافرت

۲. زندگی بدون حواس پرتی ممکن است؟

در حالت عادی، زمانی که ما در کنار هم سپری میکنیم با حضور تلویزیون و زنگ تلفن و حواس پرتی های معمول زندگی ترکیب شده و باعث شود نتوانیم حسی واقعی تر از با هم بودن داشته باشیم. زمانی که به جاده زده اید و قرار است چند ساعتی در ماشین و بدون حضور این حواس پرتی ها با هم سر کنید، این بر عهده شما خواهد بود که چگونه و به چه نحوی ارتباط برقرار کرده یا چگونه زمان را کنار هم سپری  کنید. این بخش از صفر قطعا موارد زیادی را از ارتباط بین دو نفر برملا خواهد کرد!

۳. عکس العمل ها در زمان روبرویی با مشکلات

حتی اگر سفرتان را از پیش به خوبی برنامه ریزی کرده باشید، باز هم ممکن است شرایطی پیش بیاید که با مشکلاتی کوچک یا بزرگ روبرو شوید. این مشکلات می تواند شامل مواردی بسیار ساده شامل پیچیدن در یک خیابان اشتباهی یا مشکلاتی بزرگتر مانند خراب شدن وسیله نقلیه یا فراموش کردن یک وسیله مهم باشد.

عکس العمل ها در این شرایط می تواند بسیار متفاوت باشد: از بحث و جدل و شانه از زیر بار مسئولیت خالی کردن، یا پشت گوش انداختن و فراموش کردن مشکلات برای لذت بیشتر از کنار هم بودن.

مسافرت

۴. ما به هم میایم؟

در سفر با موارد همه بسیاری روبرو میشوید که در طول زندگی ممکن است بارها رخ دهد. بحث مالی و اینکه هزینه سفر در کجا خرج شود یکی از مهمترین مسائل است که می تواند رخ دهد. همکاری تیمی و کمک برای انجام امور مختلف و از خود گذشتگی نیز هر یک دارای اهمیت خاص خود هستند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت