loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 79 1395/03/26 نظرات (0)

زنان هنرمندی که از کاهش وزن دست کشیدند

زنان هنرمندی که از کاهش وزن دست کشیدند / بخش دوم

در بخش اول این مقاله، گفتگو و نظرات 3 تن از بازیگران هالیوودی درباره معضل اضافه وزن و توجه بیش از حد و افراطی که مخالفان و منتقدان به آن می‌کنند، منتظر شد. امروز در بخش دوم مقاله این موضوع را از دیدگاه 2 خواننده و 1 مدل معروف آمریکایی ارائه کرده ایم که خواندن صحبت‌های این هنرمندان قطعا نقطه عطفی در تصمیم گیری بسیاری از زنانی خواهد بود که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

زنان هنرمندی که از کاهش وزن دست کشیدند 

کلی کلارکسون

در سال 2015، کلی کلارکسون خواننده آمریکایی تشویق و تحسین بسیاری از زنان را برانگیخت، نه به خاطر اجراهایش، بلکه بخاطر حرف‌های جالب و قدرتمندانه‌ای که درباره وزن خود گفت.

کلی در گفتگویی تلویزیونی با این سوال مواجه شد که بدترین انتقادهایی که در این 13 سال فعالیت در مورد اضافه وزنت با آن مواجه شده‌ای چه بود و پاسخ داد: "فکر می‌کنم مسئله‌ای که احساسات من را جریحه دار می‌کند این باشد که مردم تصور می‌کنند دختری که روی سن می‌آید و برای آنها برنامه اجرا می‌کند با ان دختری که پشت صحنه زندگی عادی و شخصی خودش را دارد متفاوت است، پس اگر دختر روی سن به نظر آنها اضافه وزن دارد، قطعا من که همان دختر پشت صحنه هستم در نظر آنها خیلی چاق به نظر می‌رسم.

ما همانی هستیم که هستیم، با هر اندازه ای. اما معنی اش این نیست که تا آخر عمر قرار است همین وضعیت را داشته باشیم و تغییر نکنیم، من دختر خلاقی هستم و مثل یویو دائما تغییر می‌کنم. گاهی اوقات آنقدر روی تناسب اندامم کار می‌کنم که در مسابقات کیک بوکسینگ شرکت می‌کنم و گاهی اوقات هم ترجیح می‌دهم که در خانه بنشینم. در هر صورت این منم که درباره وضعیت ظاهری یا تناسب اندام و وزنم تصمیم می‌گیرم و برای من شاد و سالم بودن مهم است، نه لاغری و چاقی."

 زنان هنرمندی که از کاهش وزن دست کشیدند

ریانا(ریحانا)

حتی ریانا هم مثل بسیاری از هنرمندان دیگر مورد هجوم انتقادات شاید بی پایه و اساس مخالفان قرار گرفته هرچند که او اعتنایی به این مسایل ندارد. او در سال 2011 مصاحبه‌ای با مجله Vogue انجام داد و گفت: "واقعا بدن و شکل ظاهری ام را دوست دارم، حتی اگر طبق گفته‌های کتاب نباشد. اما من احساس میکنم واقعا جذابم.  

اول از همه باید بگویم که اصلا دوست ندارم انحنای بدنم به هم بخورد. من قصد دارم که به این انحناها شکل بدهم. بدن من در سلامتی کامل به سر می‌برد و من از این بابت خیلی خوشحالم و با سرعت و قدرت هر چه تمام‌تر به سمت موفقیت در حرفه خودم پیش می‌روم." ما متوجه نشدیم که خانم ریانا به چه کتابی اشاره کرد، اما امیدواریم این کتاب هر جا که هست خیلی سریع از انتشار آن جلوگیری شود.

 زنان هنرمندی که از کاهش وزن دست کشیدند

تیرا بنکس

حتی تبدیل شدن به زیباترین مدل هالیوود هم نمی‌تواند از شما در برابر کلمه "چاق" که از دهان مخالفان بیرون می‌آید جلوگیری کند. خانم بنکس این مشکل را به سخت‌ترین نوع ممکن در سال 2007 تجربه کرد، زمانی که طرفداران و علاقمندان به شایعه تصویری را برای سرگرمی و طنز از او منتشر کردند.

پس از این اقدام وقیحانه، خانم بنکس در برنامه تلویزیونی خود حضور پیدا کرد در حمایت از تمام زنانی که ممکن ایت با چنین انتقاداتی رو به رو شوند، با جوابی دندان شکن یک بار و برای همیشه به این شایعات و انتقادات پایان داد.

او گفت:  "شاید قبلا اعتماد به نفس پایینی داشتم، اما الان این حس را در خودم بسیار تقویت کرده ام. این دقیقا همان اتفاقی است که دارد برای زنان دیگر این کشور نیز رخ می‌دهد." خانم بنکس درحالیکه اشک از چشمانش سرازیر شده بود ادامه داد و گفت: "در جواب تمام آنهایی که چنین شایعاتی را برای من و تمام زنانی که مثل من هستند راه می‌اندازند باید فقط و فقط یک جمله بگویم: بروید به جهنم."


مطلب مرتبط با این پست:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت