loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 73 1395/05/03 نظرات (0)

https://rozup.ir/view/1727382/wWw_LiteMode_iR_14_125942.jpg

آیا موز می‌تواند آکنه صورت را برطرف کند؟

از قدیم‌الایام روش‌های مختلفی برای فرار از دست جوش‌های صورت وجود داشته است. علاوه بر آن روش‌های جدید پزشکی نیز به آن‌ها اضافه گردیده است. بااین‌حال و به‌تازگی یک راهکار بسیار ساده ادعا می‌کند که می‌تواند آکنه صورت شما را درمان کند. با لایت مد همراه شوید تا این روش جدید را هم فرابگیرید.

اخیراً، بسیاری از روش‌های درمان خانگی برای برطرف کردن جوش‌های صورت از طریق گشت‌وگذار در اینترنت یافت شده است. خوشبختانه آخرین حربه نسبت به استفاده از سیر، به‌مراتب بی‌بوتر است. بااین‌حال قطعاً لزج‌تر از روش قبلی به شمار می‌آید.

آیا موز می‌تواند آکنه صورت را برطرف کند؟

یک وب‌سایت متخصص در بخش زیبایی به نام هابیبا Habiba، ویدئویی را منتشر کرده است که ادعا می‌کند شما می‌توانید آکنه‌های روی صورتتان را با استفاده هر روزه از میوه‌ای محبوب از بین ببرید. بله این میوه محبوب موز است.

بله این روشی ارزان‌قیمت است، اما ما مطمئن نیستیم که چه احساسی نسبت به مالیدن میان وعده خود به تمام صورتمان داشته باشیم. بااین‌حال این عمل می‌تواند روشی مناسب برای استفاده از دورریز موزهای کاملاً رسیده (قسمت‌هایی که به رنگ قهوه‌ای درآمده) باشد، هابیبا پیشنهاد می‌کند که برای این کار از موزهایی با پوست زردرنگ و دانه‌های تیره بر روی آن‌ها استفاده کنیم.

آیا موز می‌تواند آکنه صورت را برطرف کند؟

در کلیپ مذکور، هابیبا بخش کوچکی از پوست موز را بریده و آن را بر روی سطح موردنظر قرار می‌دهد. طبق پیشنهاد این وب‌سایت شما باید این تکه پوست را به‌آرامی بر روی صورت خود و به مدت دو ساعت بمالید. پس از برداشتن تکه پوست، نباید صورت خود بشوید و اجازه دهید تا باقی‌مانده پوست موز برای مدت یک شب روی صورت شما بماند.

آیا موز می‌تواند آکنه صورت را برطرف کند؟

آیا روش موزی مؤثر است؟

اگرچه این شیوه ازنظر پزشکی تأیید نشده است، اما به نظر می‌رسد که پوست موز دارای ویژگی‌های ضدالتهابی باشد. ما در یک جست‌وجوی کوتاه اینترنتی دریافتیم که پوست موز انتخابی محبوب برای درمان خانگی از بین بردن لکه‌های پوستی است. این مسئله ممکن است عجیب باشد، اما مؤثر است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت