loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 299 1395/04/17 نظرات (0)

 کرم پودر صورت,روش صحیح استفاده از کرم پودر

۶ اشتباه در استفاده از کرم پودر صورت

ممكن است كه برس بدي را براي زددن پودر به صورتتان انتخاب كرده باشيد

پودر صورت به نظر بخش بسيار ساده آرايش به نظر ميآيد، اما روش‌ها و برس هاي مختلف براي استفاده آنها می‌تواند شرايط را پيچيده كند. ولي وقتي كه پودر آرايشي بر پوستتان اضافه می‌كنيد، بقيه آرايشتان ميتواند فوقالعاده به نظر برسد. به همين خاطر ما اشتباهات رايج و راهكار هاي درست كردن آنها را از ديدگاه "ليژا استوارت" مدير اجرایی شركت "ميك آپ فور اور" برايتان در اينجا آوردهايم.


 کرم پودر صورت,روش صحیح استفاده از کرم پودر

١. از ابزار نامناسبي استفاده مي‌كنيد.

استفاده از اسفنج هاي آرايشي "بيوتي بلندر" می‌توانند بسيار كمك كننده باشند، اما نكته مهم اين است كه طرز صحيح استفاده از آنها را بدانيد، كه خيلي‌ها واقعاً نمي دانند. از اسفنج‌ها در صورتي استفاده كنيد كه يك پوشش كامل بخواهيد. فيلم هايي كه در يوتيوب از آرايش‌ها مي‌بينيد پوشش كامل و ضخيمي است كه آنها با اسفنج هاي مخصوص آرايش انجام به روي پوست می‌سازند، چون بنابر تعريف "ليژا" اين دقيقاً همان چيزي است كه آنها مي‌خواهند.

اگر پوست چرب داريد بهتر است كه بعد از استفاده از كرم آرايشي تان، از پودر روي پوستتان استفاده كنيد و آن را با ضربه به روي پوست خود بزنيد، "ليژا" اضافه می‌كند: "اين پودر روغن‌ها را جذب می‌كند و به پوستتان حالت صاف و مات ميدهد" اما اگر دنبال يك پوست براق هستيد، برسهاي آرايشي با كشيده شدن بر سطح پوستتان می‌توانند اين حالت را براي شما به ارمغان بياورند.

 کرم پودر صورت,روش صحیح استفاده از کرم پودر

٢. وسائل آرايشي‌تان را بعد از هر بار استفاده به اندازه كافي تميز نمی‌کنید

حتي اگر كه اصلاً برس‌ها و لوازم آرايشتان را به كس ديگري قرض نمي دهيد، با اين حال "ليژا" توصيه می‌كند كه حداقل ماهي يكبار برس خود را حسابي تميز كنيد. او توصيه می‌كند كه ظرف كوچكي از مخلوط شامپو آب درست كنيد و برس را آنقدر در اين مخلوط بشوييد تا ديگر رنگ آب عوض نشود و مواد آرايشي از آن بيرون بیايد.

سپس آن را از آب بیرون آورده و با يك دستمال حوله‌اي خشك كنيد. تميز كردن هميشگي برس آرايشي‌تان به اين معني نيست كه شما هميشه گرفتار اين روش سخت هستيد، كافي است پس از هربار استفاده از برس چند اسپري آب به آن بپاشيد و با چند بار كشيدن به دستمال حوله اي خشك و تميزش كنيد. اين كار هم آسان است و هم كمك می‌كند كه برس شما تميز و نرم باقي بماند.

 کرم پودر صورت,روش صحیح استفاده از کرم پودر

٣. پودرتان را در حمام يا دستشويي نگه داري می‌كنيد

حواستان باشد كه پودر آرايشي خود را در مكاني خشك و خنك نگه داري كنيد، جايي مثل اتاق خوابتان. رطوبت می‌تواند باعث خرابي پودر آرايشي شما بشود، و باعث شود پودر به صورت يكسان و صاف روي پوست ننشيند. "ليژا" می‌افزايد كه نفوذ رطوبت می‌تواند باعث به هم چسبيدن پودر و گلوله شدن آن هم بشود، و البته رطوبت بر رنگ دانه هاي آن هم اثر می‌گذارد.

 کرم پودر صورت,روش صحیح استفاده از کرم پودر

٤. بيش از اندازه از پودر استفاده مي‌كنيد

براي اينكه پوستتان شبيه كيك به نظر نرسد، فقط يك پوشش از پودرتان بر روي پوستتان استفاده كنيد. بنا بر گفته "ليژا" اگر زياد از حد از پودر استفاده كنيد باعث می‌شود كه صورتتان مرطوب و خيس به نظر برسد.

٥. از مرطوب كننده پوسا استفاده نمي كنيد

"ليژا" توصيه می‌كند كه هميشه يك مرطوب كننده نسبتاً قوي در ابتداي كار، و يك سرم مرطوب كننده سبك در آخر باعث می‌شود آرايش شما زيبا، تازه و نرم به نظر برسد.

 کرم پودر صورت,روش صحیح استفاده از کرم پودر

٦. پودر را روي خط هاي بيروني صورتتان هم می‌كشيد

هنگام استفاده از پودر آرايشي تان توجه بيش‌تر را صرف قسمت مياني صورتتان كنيد، جايي كه پوستتان بيشترين چربي‌ها را ترشح می‌كند، در مرزهاي خارجي صورتتان هم می‌توانيد پودر را استفاده و پراكنده كنيد، اما مراقب مرز موهايتان باشيد، "ليژا" می‌گويد، تميز كردن پسماند هاي پودر از مو بسيار كار سختي است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت