loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 101 1395/03/24 نظرات (0)

هفت طراح مد برتر ایرانی / بخش اول

هفت طراح مد برتر ایرانی / بخش اول

طراحان مد ایرانی در سال‌های اخیر نامی برای خود در داخل و خارج دست و پا کرده‌اند. در این سلسله مقالات، با هفت طراح مد برتر آشنا می‌شویم.سال‌ها بود که آن‌چه طراحان ایرانی می‌ساختند چندان خلاقانه نبود و مردم به سراغ برندهای خارجی می‌رفتند. اما امروز شرایط عوض شده است. در این‌ سلسله مقالات، طراحانی را بررسی می‌کنیم که در ایران و در سایر نقاط دنیا مشهور شده‌اند.

هفت طراح مد برتر ایرانی / بخش اول

طراحی انار

انار برند مشهوری در زمینه مد است که انوشه آصفی آن را طراحی کرده است. تمرکز طراحی انار این است که مد سنتی ایرانی را برگرفته و آن را با هنر مدرن ترکیب کرده و به این ترتیب آن را به‌روزرسانی کند و برای جوانان به بازار عرضه کند. طراحی انار بازار معاصر را هدف قرار داده است. تخصص این برند در تولید روسری و مانتو است. آصفی با برندهای خارجی و داخلی رقابتی موفق دارد.

هفت طراح مد برتر ایرانی / بخش اول

او درکی عمیق از آن چیزی دارد که زنان می‌خواهند، و با مقررات ایران هم کاملا آشنا است. آصفی از پارچه‌های جذاب و طرح‌دار برای تولید مانتو استفاده می‌کند و توجه بسیاری به برازندگی لباس‌هایش در تن دارد. طراحی‌های او برای مخاطبان جوان و شیک بسیار جذاب است. آصفی تاکید زیادی روی سبک، مدرنیته و زیبایی دارد. طراحی انار در حال حاضر با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی محصولات خود را به مخاطبان معرفی و عرضه می‌کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت