loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 67 1395/04/20 نظرات (0)

خرید لباس عروس,پرو لباس عروس,انتخاب لباس عروس

چهار اشتباه رایج در هنگام خرید و پرو لباس عروس! عکس

اکثر خانم‌ها فقط یک بار خرید لباس عروس را تجربه می‌کنند و قبلا این کار را انجام نداده‌اند؛ در نتیجه ممکن است در هنگام خرید با مشکلاتی مواجه شوند و این مشکلات موجب سردرگمی آن‌ها شود. اما این اتفاق نباید بیافتد. با کمی آمادگی و داشتن تصور ذهنی، تجربه خریدن لباس عروس می‌تواند برای شما مهیج و باب میلتان باشد. این مشکلات و سر درگمی‌ها به راحتی قابل حل شدن هستند. در پایین چهار توصیه درباره این چهار اشتباه بزرگ برای شما داریم. آن‌ها را بخوانید و یاد بگیرید که چگونه به این توصیه‌ها عمل کنید.


1- به طراح لباس خود بگویید که بودجه مالی شما چه مقدار است:

این مساله یکی از بزرگترین اشتباهی است که عروس‌ها انجام می‌دهند. اگر بدون توجه به بودجه مالی خود، لباسی را انتخاب کنید، در آخر کار دچار مشکل می‌شوید و احساس بدی خواهید داشت. در بیشتر موارد، توجه نکردن به پولی که دارید، باعث به وجود آمدن مشکلات و سردرگمی می‌شود. به جای اینکه به دنبال لباسی که آن را دوست دارید باشید، در آخر کار مجبور می‌شوید لباسی را انتخاب کنید که برای مناسب نیست و یا اینکه زیبا است اما قیمت آن بیشتر از بودجه‌ای است که دارید. و این مساله برای هیچ کس خوشایند نیست. دانستن اینکه چه مقدار پولی را می‌توانید برای خرید لباس عروس هزینه کنید و صادق بودن با خودتان و همچنین طراح لباستان، به او کمک می‌کند تا بهترین مدل لباس عروس را با توجه به سلیقه و بودجه شما، برایتان انتخاب کند.

خرید لباس عروس,پرو لباس عروس,انتخاب لباس عروس

2- لباس زیر مناسب همراه داشته باشید:

در حقیقت، بیشتر لباس‌های عروس با پوشیدن لباس زیر مناسب، علاوه بر بهتر نشان دادن لباس عروس، اندام شما را نیز بهتر نشان می‌دهند. در نتیجه به جای خریدن سوتین و لباس زیر توری، به فروشگاه لباس زیر مراجعه کنید و از متخصصان آن‌ها کمک بگیرید تا بهترین گِن و سوتین را متناسب با اندامتان به شما معرفی کنند. و حتما هنگامی که به خرید لباس عروس می‌روید، آن‌ها را همراه خود ببرید. حتی اگر شما لباسی را به عنوان نمونه به تن می‌کنید و این لباس برای شما تنگ یا گشاد باشد، لباس زیر مناسب به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که این لباس در سایز مناسب شما، روی تن شما چگونه به نظر می‌رسد.

چهار اشتباه رایج در هنگام خرید لباس عروس (قسمت دوم)

در هنگام خرید لباس عروس ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شوید؛ این اشتباهات قابل جبران نخواهد بود. در این سری مقالات به این می‌پردازیم که چه اشتباهاتی در خرید لباس عروس ممکن است پیش بیاید و برای آنها چهار توصیه داریم که دو توصیه در این مطلب می‌آید.

خرید لباس عروس,پرو لباس عروس,انتخاب لباس عروس

3- تعداد زیادی از دوستان و اقوام خود را به همراه نبرید:

خرید لباس عروسی شما باید به گونه‌ای باشد که بتوانید لباسی را که شما را فوق‌العاده نشان می‌دهد، انتخاب کنید و شما نیز احساس خوبی داشته باشید؛ نه اینکه باعث تفریح و سرگرمی تعداد زیادی از افراد شود. همچنین هنگامی که عروس با تعداد زیادی از افراد به خرید لباس عروس می‌رود، باعث سردرگم شدن او می‌شود. دوستان شما دوست دارند که تمام سالن را بگردند و لباسی را که فکر می‌کنند شما حتما باید آن را انتخاب کنید، برای شما بیاورند و اتاق پرو را پر از لباس‌هایی می‌کنند که مناسب شما نیستند. به جای این کار، یک نفر را که به نظر او اعتماد دارید مانند مادر، خاله، و دوست صمیمی همراه با خود ببرید و بهترین بهره را از زمانی که صرف امتحان لباس عروس می‌کنید، ببرید. اگر تصمیم دارید که همراه با افراد زیادی به خرید لباس عروسیتان بروید و اگر آن‌ها لباس‌های زیادی را برای شما آوردند، قبل از امتحان کردن لباس ها، از طراح یا خیاط خود بخواهید که به لباس‌ها نگاهی بیندازد و مزیت‌ها و معایب هرکدام از آن‌ها را به شما بگوید. در این صورت شما تنها لباس‌هایی را که متناسب با سلیقه و سبک عروسی شما باشد امتحان می‌کنید.

خرید لباس عروس,پرو لباس عروس,انتخاب لباس عروس

4- تصوری کلی از لباس عروسی را که به دنبال آن هستید داشته باشید:

این بدین معنی نیست که شما باید لباس عروسی خاصی را در ذهن خود مدنظر داشته باشید؛ بلکه به این معنی است که قبل از رفتن به سالن برای امتحان کردن لباس عروسی، بدانید که می‌خواهید چه سبک عروسی را داشته باشید. برای مثال آیا عروسی شما در هتل، تالار، باغ، خانه و ..... است؟ و ببینید که آیا می‌خواهید بر اساس مکان و یا شرایط عروسیتان لباس عروس خود را انتخاب کنید و یا قصد دارید که لباس عروس رویاییتان را بپوشید؛ حتی اگر لباس عروس رویایی شما مناسب مکانی که عروسی شما در آنجا قرار دارد، نباشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت