loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 77 1395/03/19 نظرات (0)

حالا دیگه لزومی به کراوات حس نمی‌شود

حالا دیگه لزومی به کراوات حس نمی‌شود

وانسا فریدمن، روزنامه نگار سرشناس مد، در یکی از گزارش‌های اخیرش در نیویورک تایمز مقاله‌ای در مورد کاهش استفاده از کراوات در بین سیاست‌مداران درسرتاسر دنیا نوشته است. در حال و روزی که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا در تمام رویدادهای تبلیغاتی، کراوات‌های قرمزرنگی از مارک بریونی را به گردن می‌آویزد، اما باراک اوباما، رئیس جمهور فعلی آمریکا در برخی مواقع کراوات نمی‌زند. این روزها و با گذر زمان، سیاست‌مداران سرتاسر دنیا تدریجا کمتر از قبل از کراوات استفاده می‌کنند.

  این درحالی است که تا امروز کراوات، سمبل اصلی مردانگی بوده  و کمرنگ شدن تدریجی استفاده از کراوات در لباس‌های رسمی سیاست‌مداران، موضوع جالب توجهی است.این طور به نظر می‌رسد که دوران جدیدی در سیاست آغاز شده که از آن به عنوان سیاست بدون کراوات یاد می‌شود. این روزها کراوات و لباس‌های کاندیدای جدید، بیش از پیش در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته و اکثر رسانه‌ها در تلاشند تا به تعبیر و تفسیر معنا و مفهوم و پیغام‌هایی که استفاده کردن یا نکردن از لباس‌های خاص از سوی سیاست‌مداران به همراه دارد بپردازند.  در این میان، برخی از سیاست‌مداران از جمله سیاست‌مداران اسپانیایی گاهی کراوات می‌زنند وگاهی هم نه؛ اما ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا، مثل ترامپ، هیچ وقت کراوات را از گردنش باز نمی‌کند. 

حالا دیگه لزومی به کراوات حس نمی‌شود

کراوات و گره‌هایش، نوعی هنر برای طرفدارانش محسوب می‌شود. ولی الان به عنوان مکملی است که می‌توان در مواقع خاص با اتکا به آن خوش‌تیپ تر شد. افرادی مانند مارک زوکربرگ (بانی فیس بوک) لباس‌هایی را برتن می‌کنند که بازتاب دهنده نسلی است که بدون حد ومرز به دنبال زندگی راحت‌تری هستند. از نظر این دسته افراد، کراوات معنای خاصی ندارد و تنها یک ابزار زینتی است. حالا دیگر نحوه لباس پوشیدن و کراوات زدن یا نزدن، ملاک چیزی نیست و آنجه اهمیت دارد، رفتارها و عملکرد است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت