loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 219 1395/03/07 نظرات (0)

زیبایی‌ پوست و مو از نگاه مدل های اوکراینی

زیبایی‌ پوست و مو از نگاه مدل های اوکراینی

صورت‌های تر و تازه، چشمان شفاف و موهای براق بلند؛ به اوکراین خوش آمدید؛ جایی که زنانش زیباترین و سالم‌ترین پوست، مو و ناخن را در دنیا دارند. اما راز زیبایی آن‌ها در چیست؟ به نظر می‌رسد همان توصیه‌های طبیعی مادربزرگ‌ها پاسخ این پرسش باشد.

مدل‌های اوکراینی رازهای زیبایی‌شان را بازگو می‌کنند؛ از استفاده از قهوه برای اسکراب بدن تا تکه‌های یخ حاوی سبزی‌های مختلف برای تر و تازه‌کردن پوست صورتشان در صبح‌های زود کاری.

اولگا بویکو
من معتقدم قوی‌ترین راز زیبایی یک زن در چشمان اوست. مهم نیست چقدر پوست خوبی دارید یا چقدر زیبا هستید وقتی چشمان غمگینی دارید. سعی کنید عاشق شوید و بهتر است ابتدا خودتان عاشق خودتان باشید؛ این بهترین راه برای داشتن چشمانی شاد است. مادربزرگ من همیشه جوان‌تر از سن واقعی‌اش به نظر می‌رسید و این به خاطر پرداخت هزینه زیاد برای زیبایی نبود بلکه او هر روز صبح به بدنش کش و قوسی می‌داد و ماساژ می‌گرفت و البته هیچ چیز بهتر از روغن نارگیل بعد از حمام نمی‌تواند پوست را سرحال کند.

آلینا بایکوا
بهترین روش زیبایی اسکراب است که خودتان می‌توانید در خانه آن را انجام دهید: ترکیبی که لازم دارید قهوه یا بلغور جو دو سر و روغن زیتون است. من هر روز از کرم بدن بچه استفاده می‌کنم که از هر کرمی مناسب‌تر است.

اولینا مامبتوا
ما رازهای خانوادگی زیادی برای نگهداری از موهایمان داریم. یکی از آن‌ها که هفته‌ای یک‌بار انجام می‌دهم روشی است که مادربزرگم آن را به من یاد داده: ماسک عسل و ماست. این ماسک بسیار تاثیرگذار و طبیعی است. راه دیگری که من ماهی یک بار آن را به کار می‌برم زرده تخم مرغ و چند قطره از روغن باباآدم است که به رشد بیشتر موها و تقویت آن کمک می‌کند. یکی از محصولات مورد علاقه من برای پوست گلاب است، من همیشه آن را در مسافرت‌ها همراهم دارم.

نانا آبراموا
من مواد طبیعی زیادی را برای بهترکردن پوست، مو و ناخن‌هایم استفاده می‌کنم. برای مثال برای پوستم از ماسک خیار له‌شده و توت‌فرنگی استفاده می‌کنم که می‌تواند پاک‌کننده خوبی باشد. در زمستان‌ها برای تازه‌کردن پوستم هر صبح از تکه‌های یخ که در آن‌ها بابونه است استفاده می‌کنم. به نظر من موثرترین محصول برای داشتن ناخن‌های سالم آلوئه‌ورا است. یک تکه از برگ آلوورا را ببرید و برای چند دقیقه بعد از مانیکور آن را روی ناخنتان بگذارید.

نادیا شاپووال
من هفته‌ای یک بار وان آب گرم می‌گیرم و پس از آن صورت، بدن و پاهایم را اسکراب می‌کنم. بعد از رفتن به آب گرم پوست بدن نفس می‌کشد.

یولیانا دمنتیوا
اول از همه فکر می‌کنم روش زندگی و رفتار شما بسیار مهم است. بعد از آن کنترل خوراکی‌هایتان است. رفتن به باشگاه به شما کمک می‌کند انرژی‌تان را به دست آورید و مثبت باشید. من روزم را با یک تکه یخ حاوی بابونه و خیار شروع می‌کنم که آن را به تمام پوست صورتم ماساژ می‌دهم. من ماسک‌های حانگی زیادی نیز درست می کنم. یکی از این ماسک‌ها ترکیب عسل، روغن زیتون و قهوه است. من آن را به پوستم می‌مالم و بعد به سونا می‌روم. بعد از آن احساس می‌کنم دوباره متولد شده‌ام.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت