loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 35 1395/04/05 نظرات (0)

۱۰ کار برای افزایش کارایی مغز تان (قسمت اول)

۱۰ کار برای افزایش کارایی مغز تان (قسمت اول)

مغز انسان به قدری مهم و با ارزش است که هیچگاه نباید از آن بیهوده استفاده کرد. این گفته را تا به حال بارها شنیده‌اید و یقینا کاملا درست است. مغز شما مهم‌ترین دارایی‌تان است و باید از آن به بهتربن شکل ممکن مراقبت کنید. در اینجا به 10 کاری که می‌توانید آن‌ها را هرروزه برای افزایش کارایی مغزتان انجام دهید، اشاره شده است:

۱۰ کار برای افزایش کارایی مغز تان (قسمت اول)

1- خواب نیمروزی داشته باشید:

استراحت کردن بدنتان و از بین رفتن خستگی آن، باعث بهبود عملکرد مغز، افزایش قدرت حافظه، و بهتر شدن خلق و خوی شما می‌شود. حتی 15 دقیقه چرت کوتاه در طول روز، تغییر بزرگی را در زندگی روزانه شما به وجود می‌آورد. بنابراین، خواب نیمروزی داشته باشید، خستگی در کنید، و به مغزتان کمک کنید تا کارایی بهتری داشته باشد. خواب نیمروزی عملکرد مغز شما را بهبود می‌بخشد.

۱۰ کار برای افزایش کارایی مغز تان (قسمت اول)

2- قبل از خوابیدن، کاری خلاقانه انجام دهید:

وقتی که خسته هستید، مغز شما قدرت خلاقیت بیشتری دارد. از این مزیت استفاده کنید! در نتیجه برای گرفتن نتیجه بهتر در کارهای خلاقانه، آن‌ها را قبل از خوابتان انجام دهید. خلاقیت درونتان را شکوفا کنید و دست  به کار شوید و بدون انجام دادن کاری خلاقانه، نخوابید. 

3- تنها روی یک موضوع متمرکز شوید:

آیا می‌دانستید که در حقیقت برای مغز شما غیرممکن است که چند کار را همزمان با هم انجام دهد؟ با متمرکز شدن تنها روی یک کار، باعث می‌شوید که مغزتان از حداکثر توانایی خود استفاده کند و چیزی بیشتر از آن چه که فکر می‌کنید، انجام دهد. پس سعی کنید که به طور همزمان چند کار را با هم انجام ندهید. 

4- فعالیت فیزیکی داشته باشید:

حتما شنیده اید که فعالیت فیزیکی و افزایش ضربان قلب، باعث می‌شود که سالم بمانید و اندام متناسبی داشته باشید. علاوه بر این ها، فعالیت فیزیکی به مغز نیز کمک کند. 15 الی 30 دقیقه از روز خود را خالی کنید و ورزش کنید. نیازی نیست که به باشگاه بروید و یا تجهیزات خاصی داشته باشید؛ تنها دقایقی پیاده‌روی در اطراف خانه‌تان، تاثیر فوق‌العاده‌ای روی جسم و ذهن شما دارد و باعث افزایش کارایی مغزتان می‌شود. 

 ۱۰ کار برای افزایش کارایی مغز تان (قسمت اول)

5- روی کاغذ بنویسید:

وجود کامپیوترها، iPad ها، تبلت ها، موبایل‌های هوشمند و اتصال به اینترنت در همه جا، باعث شده است که ما بسیار کمتر از گذشته با خودکار روی کاغذ بنویسیم. تحقیقات نشان داده است که نوشتن روی کاغذ، باعث افزایش هوش شما می‌شود. پس از این به بعد، سعی کنید که به جای دستگاه‌های دیجیتال، بیشتر روی کاغذ بنویسید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت