loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 127 1394/08/11 نظرات (0)

راهنمای خرید اتو موی حرفه ای

راهنمای خرید اتو موی حرفه ای

ضرب المثلی قدیمی می گوید که آدم ها همیشه چیزی را که ندارند می خواهند داشته باشند، و این گفته وقتی صحبت در مورد زنان و موهای شان باشد بی تردید مصداق پیدا می کند. زنانی که با موهای صاف متولد می شوند، می خواهند موهای مجعد داشته باشند و بر عکس زنانی که با موهای مجعد متولد می شوند موهای صاف می خواهند. و با وجود انواع روش ها، محصولات و ابزار های امروزی آرایش مو، زنان می توانند دقیقا به مدل مویی که می خواهند برسند ...متخصصان زیبایی حرفه ای می توانند از مواد شیمیایی برای صاف کردن مو استفاده کنند؛ اما متاسفانه، این روش می تواند به مو، بویژه موی نرم یا رنگی آسیب بزند. بعضی زنان از برس و سشوار برای صاف کردن مو استفاده می کنند، که جواب می دهد، اما در صورتیکه مو ضخیم یا فوق العاده بلند باشد این کار می تواند ساعت ها طول بکشد.

در دهه 60 میلادی زنان موهای شان را خود شان با استفاده از همه چیز حتی اتوی لباس صاف می کردند. به هر حال، گاهی پیش می آمد که اتو بیش از حد داغ می شد و به مو آسیب می زد – بسیاری از این حوادث موجب می شد تا رشد دوباره موهای شان، موی کوتاه را تحمل کنند. در نهایت، اتوی لباس جای خود را به یک ابداع جدید مربوط به زیبایی به نام اتوی مو داد. در این وسیله برای دستیابی به ظاهر صاف مو که زن ها می خواهند، از حرارت کنترل شده و سیستم انتقال ایمن تر استفاده می شود. ممکن است این سوال پیش بیاید که کدام اتوی مو واقعا خوب عمل می کند؟ متاسفانه، پاسخ به این سوال آسان نیست. برخی از اینها در انواع بخصوصی از مو خوب عمل می کنند، اما در انواع دیگر خوب جواب نمی دهند. در این مقاله، ابزار های اتوی مویی را که تقریبا در همه موارد خوب عمل می کنند بررسی خواهیم کرد.
راهنمای خرید اتو موی حرفه ای
اتوی موی سرامیکی Hai نوع محبوب در میان آرایشگران است. علت آن است که این وسیله به اندازه کافی برای صاف کردن کارآمد مو گرما تولید می کند بدون اینکه گرمای آن بیرون بزند، یا اینکه ایجاد گرمای بیش از حدی بکند که مو را خشک کند و آسیب بزند. سازندگانش هماهنگی عالی را در آن ایجاد کرده اند و به این خاطر اتوی موی شان بسیار پر طرفدار شده است. مسلما، خوب بودن آن قیمت را هم بالا می برد، و قیمت تک فروشی آن حدود 80 دلار است.  
راهنمای خرید اتو موی حرفه ای
صاف کن مو حرفه ای Revlon Perfect Heat گزینه عالی دیگر است. این اتوی مو بسیار ساده است اما چیزی را که ادعا می کند انجام می دهد و قیمت مناسبی هم دارد. قیمت تک فروشی آن دور وبر 25 دلار است.

اتوی موSedu Ionic Ceramic Tourmaline  در میان کارشناسان زیبایی امروزی بسیار پر طرفدار است. زنان شیفته آن هستند چون استفاده از آن آسان است، کمترین آسیب را به مو می زند (اگر بزند) و بادوام است. متاسفانه، با داشتن قیمت 130 دلار وسیله ارزانی نیست.
راهنمای خرید اتو موی حرفه ای
InStyle محصولی است که هم اشتیاق و هم انزجار پدید می آورد. استفاده کنندگان InStyle قسم می خورند که خوب عمل می کند، استفاده از آن آسان است و موهای شان را براق، لطیف و زیبا می کند. آنهایی که آن را امتحان کرده اند نظر دیگری دارند، و ادعا می کنند در اثر استفاده از آن مو های شان شکسته، سوخته و آسیب دیده است. این وسیله با دارا بودن استوانه آرایش کننده موی گردان، منحصر بفرد است. از یک طرف آن می توان برای صاف کردن و از طرف دیگر آن برای فر دادن مو استفاده کرد. این وسیله دارای استوانه پولیش کننده و شانه بی همتایی هم هست که به جدا ساختن موها از هم برای آرایش کردن راحت کمک می کند. اگر صادقانه بخواهیم بگوییم، زنان بیشتری عاشق این برس هستند تا اینکه از آن منزجر باشند، اما با قیمت 100 دلار وسیله گران قیمتی است.

اتوی مو صاف کننده نانو تیتانیومی حرفه ای Babyliss محبوب است چون تنظیمات دمای متعددی دارد که به زن ها اجازه می دهد میزان گرمای مورد استفاده شان را کنترل کنند. این اتو دارای صفحات گرم کننده اندکی بزرگ تر است که باعث می شود در هر نوبت موهای بیشتری را بتوان خشک کرد. این موضوع، زمان آرایش را کاهش می دهند. اما، صفحات تیتانیومی قیمت را بالا می برد. قیمت تک فروشی این وسیله حدود 130 دلار است.

راهنمای خرید اتو موی حرفه ای

مینی اتو آرایش مو سرامیکی CHI برای زن هایی که زیاد مسافرت می کنند بسیار مناسب است. اندازه جمع و جورش همراه بردن آن را آسان می کند، و با این حال اتوی موی خوبی است. لبه های انحنا دار خاص آن نیاز به ابزار های آرایش اضافی را از بین می برد و سیم برق گردانش استفاده از آن را راحت می کند. قیمت زیر 50 دلار آن هم وحشتناک نیست.

نتیجه گیری

نکته کلیدی برای انتخاب اتوی مو مناسب بستگی به این دارد که چه چیزی بیشترین اهمیت را برای شما دارد: کنترل حرارت، تنظیم حرارت چند گانه، نوع استوانه و یا قیمت. نوع و وضعیت مو را همیشه باید مورد توجه قرار داد – مو های نرم یا رنگ شده به چیزی ملایم نیاز دارند. مو های معمولی می توانند از پس چیز های قوی تر برآیند. انتخاب غلط می تواند موجب نارضایتی دراز مدت شود، پس بهترین کار انجام تحقیق کافی قبل از اقدام به خرید است.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت