loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 175 1394/04/09 نظرات (0)

دلایل ریزش مو و مراحل تمیز کردن برس موی سر

دلایل ریزش مو و مراحل تمیز کردن برس موی سر

همه ما درباره تمیز کردن فرچه‌ها یا برس‌هایی که برای آرایش استفاده می‌کنیم می‌دانیم. اما آیا تابه‌حال درباره تمیز کردن برس موی سر فکر کرده‌اید؟ همین‌الان درباره تعداد دفعاتی که برس موی سرتان را تمیز کرده‌اید فکر کنید و ببینید در ماه یا در سال چند بار این کار را انجام داده‌اید. اگر جوابتان بازه‌های زمانی طولانی است، بهتر است درباره تمیز کردن برس موی سر خود جدی‌تر فکر کنید.

لایت مد: یادآوری این نکته که موهای ما پس از هر بار برس کشیدن می‌ریزد چندان موضوع خوشایندی نیست ولی باید آن را بپذیریم. البته باید توجه کنیم که برس‌ها هم در این ریزش بی‌تأثیر نیست. یعنی با برس کشیدن امکان ریزش موی سر بیشتر می‌شود و تعداد کمی برس را می‌توان نام برد که به این اتفاق دامن نمی‌زنند.

موهای ریز یا بلندی که ریزش پیدا می‌کنند می‌توانند در برس گیر کرده و یواش‌یواش دندانه‌های برس را به هم بچسبانند. بنابراین با هر بار برس کشیدن باید این موهای ریز که لابه‌لای دندانه‌ها گیر می‌کند را تمیز کرد. برای این تمیز کردن می‌توانید با استفاده از انگشتان خود موها را جدا کنید یا با استفاده از یک شانه کوچک لابه‌لای دندانه‌ها بکشید و تمیز کنید. بنابراین موها شل شده و به‌راحتی می‌توانید آن را خارج کنید.

اگر موهای زائدی که لابه‌لای دندانه‌های برس گیر می‌کند را تمیز نکنید، می‌تواند با گذشت زمان و ماندگار شدن موادی که به موهایتان زده‌اید،‌ آسیب‌های جدی هم به موهایتان وارد کند و هم خود برس زودتر ازآنچه فکر می‌کنید از بین برود. بهتر است هر از چند گاهی هم برس را بشویید تا به‌طور کامل فرآیند پاک‌سازی انجام شود. اگر می‌خواهید این تمیزکاری را فراموش نکنید، بهتر است طبق روتینی که برس‌های آرایشی را تمیز می‌کنید، برس موی سر را هم تمیز کنید.

 مراحل تمیز کردن برس موی سر

  • موهای زائد را با دست از لای دندانه‌های برس جدا کنید،‌ یا با استفاده از یک شانه این کار را انجام دهید.
  • برس را زیر آب گرم یا ولرم گرفته و به‌آرامی لای دندانه‌ها دست بکشید و برس را بچرخانید.
  • از یک شامپو استفاده کنید و لای دندانه‌های برس را تمیز کنید.
  • مجدداً برس را زیر آب ولرم بگیرم و تمیز کنید.
  • بعد از خشک شدن برس می‌توانید از داشتن یک برس تمیز و سالم لذت برده و از آن استفاده کنید.


گردآوری و بازنشر:مجله زیبایی لایت مد

wWw.LiteMode.iR

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت