loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 277 1394/04/03 نظرات (0)

قبل از کوتاه کردن موها به این نکات توجه کنید!

قبل از کوتاه کردن موها به این نکات توجه کنید!

با نزدیک شدن فصل گرما، وسوسه کوتاه کردن مو بیشتر از گذشته به سراغ خانمها می‌آید. از طرفی داشتن یک مدل موی خوب می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. یک مدل موی خوب باعث می‌شود نه تنها روزهایی که موهایتان کلافه‌تان می‌کنند به بهترین روزها تبدیل شوند، بلکه لایه‌های تازه اضافه شده به موها یا چتری‌های شما اعتمادبه‌نفستان را آن‌قدر بالا می‌برد که احساس می‌کنید تمام دنیا در دستان شماست؛ اما اگر اتفاقات اینطوری که شما تصور می‌کردیدپیش نرفت چه؟ اگر مدل مویی که روی سر دوستتان دیدید و دلتان را برده،‌  به شما نیاید چه؟

قبل از کوتاه کردن موها به این نکات توجه کنید!

مارک تاونسِند، یکی از اساتید آرایش مو، با سایت کازموپولیتن در مورد نکاتی که باید قبل از کوتاه کردن مو به آنها توجه کنید گفتگویی داشته به در ادامه به این موارد می‌رسیم:

چند نکته که باید برای جلوگیری از چنین بحرانی قبل از کوتاه کردن مو در نظر داشت صحبت کرده است.

فرم صورت.

قبلا در مورد فرم صورت در یکی از مقاله‌ها صحبت کرده بودیم. اگر بدانید فرم صورتتان چگونه است،‌می‌توانید مدل موی مناسب خود را هم انتخاب کنید. اهمیت این موضوع در این است که صورتتان هرچه بیشتر به شکل بیضی در بیای؛ یعنی جذاب‌ترین فرم؛ درنتیجه، فرم صورت خود را روی کاغذ بکشید و بعد،‌مدل موهایی که دوست دارید را به آن اضافه کنید. ببینید آیا شکلی که در وسط باقی می‌ماند به بیضی نزدیک است یا نه. اگر این‌طور بود، مدل موی انتخابی‌تان به شما می‌آید. اگر صورت بیضی شکل دارید کارتان راحت است؛ می‌توانید تمام مدل‌های مو را انتخاب کنید.

جنس مو.

در مورد جنس موهای خود شناخت لازم را داشته باشید و لجبازی نکنید! اگر موهای خیلی لخت یا خیی زبری دارید،‌احتمالا بعضی مدل موها برایتان مناسب نیست. پس توجه کنید که مدل مویی متناسب با جنس موهایتان اتخاب کنید. برای آرایشگرتان عکس‌هایی از هنرپیشه‌ها یا افراد معروف نبرید که جنس موهایشان تفاوت عمده‌ای با جنس موهای شما دارد. خودتان را گول نزنید.

انتظارات واقع‌بینانه.

هروقت از یک مدل مو خوشتان می‌آید به این موضوع فکر کنید که مدل موی فرد مشهوری که شما می‌خواهید موهایتان را دقیقاً به همان شکل دربیاورید احتمالاً پر از اکستنشن است یا نه؟. این افراد همیشه آرایشگری دارند که ساعت‌ها برای درست کردن موهایشان وقت می‌گذارد و چیزی که در عکس می‌بینید حاصل ساعت‌ها کار افراد زبردست و حرفه‌ای است. پس وقتی به آرایشگاه می‌روید واقع‌بین باشید. با آرایشگرتان در این مورد صحبت کنید که داشتن چه مدل مویی برایتان ممکن است و آیا این مدل مو باید با اکستنشن بدست بیاید یا خیر؟ موهایتان را به شکلی کوتاه کنید که بتوانید به خوبی از آن نگهداری کرده و به تنهایی بتوانید از پس درست کردن آنها بربیایید.

شیوه زندگی.

اگر می‌دانید که واقعاً وقتی برای رسیدگی به موهایتان ندارید، پس باید به این موضوع توجه کنید و مدلی انتخاب کنید که بعد از شستشو بدون نیاز به رسیدگی خاصی زیبا به نظر برسید. برنامه زمانی شما و سبک زندگی‌تان می‌تواند در این راه کمک زیادی در انتخاب مدل موی شما بکند.

اطمینان از آمادگی برای تغییر مدل مو.

تا وقتی که فقط می‌خواهید موهایتان را مرتب کنید اصلاً مشکلی نیست؛ اما اگر قصد کوتاه کردن سی سانتی‌متری موهایتان را دارید مواظب باشید که راهی برای چسباندن آن‌ها سرجایشان وجود ندارد! پس اگر همه عمرتان موهای بلند تا روی کمر داشته‌اید و الان به فکر کوتاه کردن موهایتان هستید قبل از تصمیم قطعی یک ماه به آن فکر کنید. اگر این مدل موی کوتاه تنها چیزی است که قبل از خواب و بعد از بیداری به آن فکر می‌کنید، برای رسیدن به آن آماده هستید.


گردآوری و بازنشر:مجله زیبایی لایت مد

wWw.LiteMode.iR

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت