loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 495 1394/03/31 نظرات (0)

آرایش درست و مناسب صورت همراه با عینک

آرایش درست و مناسب صورت همراه با عینک

اگر عینکی هستید حتماً با این جمله موافقید که آرایش کردن و عینک چندان میانهٔ خوبی با هم ندارند؛ اما اگر عینک و آرایش هر دو درست انجام شده و اصول آن‌ها رعایت شود می‌توانند مکمل‌های خوبی برای یکدیگر باشند. معمولاً وقتی که عینک زده می‌شود، توجه اصلی به چشم‌ها متمرکز می‌شود و این آرایش چشم‌هاست که بیشتر دیده خواهد شد؛ بنابراین باید در زمان آرایش چشم‌ها دقت کنید که آرایش سنگین و زیاد نمی‌تواند کمک زیادی به زیبایی چشم‌ها بکند. به جای این موضوع باید روی آرایش سبک و ملیح چشم‌ها تمرکز کنید.

برای داشتن آرایش زیبای چشم‌ در کنار عینک به نکات زیر دقت کنید:

۱: داشتن یک سایه چشم خوب و زیبا کلید موفقیت در این راه است. برای این موضوع باید زمان مناسبی برای آماده کردن پلک بالایی اختصاص دهید. باید مطمئن باشید آرایشی که برای پلک در نظر می‌گیرید مدت زیادی ماندگار باشد و خیلی از رنگ‌های تندی هم در آن‌ها استفاده نکرده باشید.

۲: رنگ‌های مناسب برای سایه چشم انتخاب کنید. چراکه همان‌طور که قبلاً هم گفتیم وقتی عینک می‌زنید، تمرکز اصلی روی چشم‌ها است؛ بنابراین رنگی که برای سایه چشم استفاده می‌کنید باید کاملاً با رنگ پوست، چشم و به خصوص با قاب یا فریم عینکتان همخوانی داشته باشد. می‌توانید از سایه‌های قهوه‌ای یا خاکستری بیشتر استفاده کنید تا آرایش چشمتان را با اکثر فریم‌های عینکی که وجود دارد به سرعت تطبیق دهید.

۳: حالا که از سایه چشم گذشتیم وقت شخصیت دادن به خود چشم‌هاست. استفاده از ریمل و خط چشم باید با نهایت دقت و وسواس انجام شود. خط‌های باریک برای خط چشم و استفاده مناسب یعنی نه زیاد و نه کم ریمل برای مژه‌ها می‌تواند بسیار کمک کننده و خاص باشد. ریمل زیاد می‌تواند باعث شود شیشه عینکتان ریملی شده و تار شود. خط چشم زیاد هم نه تنها زیبا نیست، بلکه چشم‌های شما را از پشت شیشه عینک زشت نشان می‌دهد.

۴: معمولاً چشم‌ها از پشت شیشه عینک کوچک‌تر دیده می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید کمی با فرمژه فاصله مژه با چشم را زیادتر کنید تا کمی چشم‌هایتان بزرگ‌تر دیده شوند. همچنین این کار می‌تواند عرض چشم‌هایتان را هم بیشتر به نمایش بگذارد. از طرف دیگر هم می‌توان این‌طور دید که بالاتر رفتن مژه‌ها احتمال برخورد مژه‌های شما را که به ریمل آغشته است با شیشه عینک کم می‌کند.

۵: ابرو آخرین جزئی است که به آن خواهیم پرداخت. به ابروها باید به‌طور خاصی توجه کنید. چراکه ابروها نقش مهمی در بالای فریم عینک بازی می‌کنند و می‌توانند علاوه بر ترکیب خوبی که با عینک پیدا می‌کنند، صورتتان را هم زیباتر نشان دهند. اگر ابروهای پهنی دارید، با روغن زدن و مرتب کردن آن‌ها کاری کنید که شسته‌رفته و مرتب دیده شوند و اگر ابروهای نازکی دارید، با خط ابرو آرایش آن‌ها کمی پهنا را بیشتر کنید تا به صورتتان جلوه بهتری بدهد.

آرایش درست و خوب چشم‌ها و ابروها در کنار استفاده درست از عینک می‌تواند زیبایی و وقار صورت شما را چند برابر بیشتر کند.


گردآوری و بازنشر:مجله زیبایی لایت مد

wWw.LiteMode.iR


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت