loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 2337 1394/02/30 نظرات (0)

کفش لژدار,مدل کفش‌های پاشنه‌دار راحتی تابستانه

کفش لژدار | مدل کفش‌های پاشنه‌دار راحتی تابستانه

تقریباً هیچ زنی را نمی‌توانید پیدا کنید که در کمد کفش‌های خود انواع و اقسامی از کفش‌های پاشنه‌بلند نداشته باشد. کفش‌هایی که برای مراسم رسمی یا رویدادهای ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیار در تیپ و سبک لباس پوشیدن شما تأثیر مثبت می‌گذارند؛ اما خب تقریباً همه خانم‌ها از پوشیدن طولانی این کفش‌ها اذیت می‌شوند و ترجیح می‌دهند که در اولین فرصت کفش راحت‌تری بپوشند.

اما در میان این مدل از کفش‌ها، سلاطینی هم هستند که باوجود داشتن پاشنه‌هایی بلند، راحت هم هستند؛ کفش‌های لژدار. کفش‌های لژدار را باید با عنوان کفش راحت‌طلب‌ها معرفی کرد. کفشی راحت که خستگی استفاده از پاشنه را ندارد اما قد شما را افزایش می‌دهد.  فقط یادتان باشد زیباترین کفش لژدار را هم که داشته باشید، انتخاب مناسبی برای یک مجلس رسمی نیست و بهتر است در دورهمی، مهمانی عصر، کارهای روزانه یا قدم‌ زدن‌های عصرگاهی با دوستانتان از آن استفاده کنید.

زمانی که لژ از پاشنه راحت‌تر است

اکثر وقت‌هایی که درباره کفش زنانه صحبت می‌کنید، ذهنمان به سرعت به کفش‌های پاشنه‌بلند سوق پیدا می‌کند و در درجه‌های بعدی کفش‌های ورزشی، تخت یا حتی لژدار به ذهنمان می‌رسند.

کفش‌های پاشنه‌بلند با توجه به اینکه می‌توانند هم خانم‌ها را خوش‌تیپ‌تر کرده و هم اینکه قدشان را بلندتر کنند معمولاً جز انتخاب‌های اولیه خانم‌ها هستند. ولی این انتخاب به قیمت درد یا ناراحتی در قسمت‌های مختلف پا می‌شود. فراموش هم نکنید که پوشیدن کفش‌های پاشنه‌بلند به مدت طولانی می‌تواند آسیب‌های جدی به کمر وارد کند؛ بنابراین برای اینکه چند سانتیمتر بلندتر به نظر برسید راه‌های بهتری هم وجود دارد که یکی از بهترین‌های آن‌ها استفاده از کفش‌های لژدار است.

کفش لژدار,مدل کفش‌های پاشنه‌دار راحتی تابستانه

استفاده از کفش‌های پاشنه‌بلند لژدار مزایایی دارد که می‌توانیم به چند مورد از آن‌ها به صورت زیر اشاره کنیم:

  1. پایداری این کفش‌ها روی زمین بیشتر است و راحت‌تر می‌توانید تعادلتان را حفظ کنید.
  2. نگران شکسته شدن پاشنه کفشتان نباشید. این کفش‌ها مشکلی همیشگی کنده شدن پاشنه نوک‌تیز کفش‌ها را ندارند.
  3. راه رفتن با آن‌ها راحت‌تر است.
  4. وقتی مدت زیادی می‌ایستید این کفش‌ها راحت هستند و پا و کمر شما را اذیت نمی‌کنند. این راحتی هم به این دلیل است که وزن بدن شما به جای اینکه روی یک ستون نازک که همان پاشنه کفشتان است بیفتد،‌ روی یک سطح مقطع بزرگ‌تر یعنی لژ کفش تقسیم شده و حس بهتر و راحت‌تری به شما می‌دهد.
  5. در سطوح نرم مثل چمن، فرش یا موکت فرو نمی‌روند و راه رفتن با آن‌ها لذت‌بخش‌تر است.
کفش لژدار,مدل کفش‌های پاشنه‌دار راحتی تابستانه

یکی از مزایایی که این نوع از کفش‌های پاشنه‌بلند نسبت به کفش‌های مجلسی دارند، شیب مناسب کف آن‌هاست. اگر به کفش‌های پاشنه‌بلند مجلسی دقت کنید می‌بینید که بعضی اوقات این شیب‌های عجیب‌وغریب می‌تواند بسیار آزار دهنده و حتی آسیب‌زننده باشد. ولی لژدارهای پاشنه‌بلند این نقص را ندارند و با شیبی منطقی می‌توانند گزینه مناسبی برای خانم‌ها باشند.

برای مدتی هم که شده به پاهای خود استراحت بدهید و اجازه بدید که لذت راه رفتن با این کفش‌ها را تجربه کنید. مطمئن باشید استفاده از این کفش‌ها آن‌چنان لذت‌بخش است که پس از استفاده از آن‌ها،‌ بخش از کمد کفشتان را به لژدارهای پاشنه‌بلند، این سلاطین کفش‌های پاشنه‌دار و راحت اختصاص می‌دهید.


منبع و گردآوری:مجله زیبایی لایت مد"قسمت مدل کفش
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت