loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 127 1395/03/23 نظرات (0)

5 اشتباه رایج در دکوراسیون خانه که اغلب مرتکب آن می‌شویم

5 اشتباه رایج در دکوراسیون خانه که اغلب مرتکب آن می‌شویم

1) استفاده از وسایل بیش از حد امروزی

در ویترین مغازه فوق العاده به نظر می‌رسید. و حتی در مجله. اما در خانه شما چطور؟ این وسیله با لوازم مورد علاقه شما کاملا در تضاد است و اصلا جالب به نظر نمی‌رسد. پس از این به بعد وسایلی را انتخاب کنید که با لوازم مورد علاقه شما در منزل همخوانی داشته باشند.

5 اشتباه رایج در دکوراسیون خانه که اغلب مرتکب آن می‌شویم

2) این رنگ دیوار را امتحان نکرده بودید، نه؟ ظاهر خیلی بدی دارد

هیچ چیز به اندازه رنگ کردن اتاق با رنگ سبز خزه‌ای بد نیست . . . قبل از اینکه همخوانی این رنگ را با نورپردازی و بافت اتاقتان تشخیص بدهید، داخل قوطی رنگ تا این اندازه بد رنگ به نظر نمی‌رسید. حالا قبل از اینکه ادامه دهید و کل دیوار را سبز خزه‌ای کنید، رنگ را روی کاغذ بکشید و امتحانش کنید.

3) تعمیر سریع

شاید زمانی که می‌توانستید به اوقات فراغت و خوشگذرانی‌تان برسید دقیقا زمانی باشد که شما در حال تعمیر صندلی جدیدتان هستید. اما وقتی صندلی ارزان قیمت شما یک سال بعد می‌شکند، متوجه می‌شوید که از قدیم درست می‌گفتند که "هیچ ارزانی بی دلیل نیست".

5 اشتباه رایج در دکوراسیون خانه که اغلب مرتکب آن می‌شویم

4) هنر کلیشه

این هنر به شما می‌آموزد که دیوار خانه‌تان را با وسیله‌ای خاص یا شکلی خاص تزیین کنید، اما امیدوارم که همین هنر این نکته را هم به شما یادآور شده باشد که وسیله یا شکلی که می‌خواهید با آن دیوار خانه‌تان را تزیین کنید معنی و مفهوم هم داشته باشد.

5) تعمیرات فاجعه بار 

اغلب افراد وقتی در تعمیرات خانه یا کارهایی که با دیدن یک کلیپ ویدیویی تصمیم به انجامش را می‌گیرند فاجعه به بار می‌آورند، می‌گویند: "ای بابا، نمی‌دانم چرا اینطور شد. در اینترنت که همه چیز خوب به نظر می‌رسید . . ." و حالا که این اتفاق افتاده اگر مهارت درست کردنش را ندارید، بهتر است با یک تعمیرکار یا متخصص تماس بگیرید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت