loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1119 1394/01/11 نظرات (0)

انتخاب تور سر مناسب لباس عروس

انتخاب تور سر مناسب لباس عروس

با اینکه دیگر تورسر جزء لوازم ضروری عروس محسوب نمی شود اما همچنان تعداد زیادی از دختران در شرف ازدواج دوس دارند تور به سر کنند چون به آنها حس عروس بودن را منتقل می کند.


اما نکته مهم دانستن چگونگی ست کردن تور با لباس عروس است. در اینجا توصیه هایی برای ست کردن تور و لباس عروس برایتان قرار دادیم که خلاصه صحبت ما با کارشناسان و طراحان لباس عروس است.

لباس عروس شلوغ و کار شده

برای عروس خانم هایی که لباس شلوغ و کار شده انتخاب می کنند دو نوع تور مناسب است. نوع اول تور سر کلاسیک ساده و بلند است که به کتیدرال معروف است و به طور سنتی دو لایه دوخته می شود (یک لایه کوتاه و یک لایه بسیار بلند که حدودا یک متر یا بیش از آن روی زمین کشیده می شود). مدل دوم نیز تور با لبه کار شده است، منتها کار روی لبه تور باید ظریف و هماهنگ با لباس باشد.

لباس عروس ساده اما شیک و زیبا

اگر عروس خانم لباس ساده ای را برای شب عروسی انتخاب کرده است، برای اینکه هارمونی آن را حفظ کند، کارشناسان، تور سر معروف به برش انجل (فرشته) را با لبه دوزی ساتن یا اورگانزا پیشنهاد می کنند. این مدل تور به زیبایی دور صورت عروس را می گیرد و هنگامیکه روی صورت انداخته می شود دور دوزی زیبایش، نما و احساسی دراماتیک را منتقل می کند. برای این لباس می توان از تور سری که دانتل دوزی یا گیپور دوزی سبکی دارد نیز استفاده کرد.

انتخاب تور سر مناسب لباس عروس

لباس عروس پشت باز یا پشت کار شده

عروس خانم هایی که لباس پشت بازی انتخاب میکنند که با تور و کارهایی مثل تور و دانتل و منجوق و مرواردی تزیین شده است، باید حواسشان به توری که انتخاب می کنند باشد چون باید تور به صورتی باشد که نمای پشت لباس را خراب نکند. به همین خاطر کارشناسان همان تور کلاسیک ساده معروف به کتیدرال را توصیه می کنند البته باید چین های کمتری داشته باشد و هیچ گونه کار مثل کریستال، مروارید، منجوق و لبه دوزی نداشته باشد.

لباس عروس دنباله دار

خیلی از عروس خانم ها این نوع لباس فاخر را برای شب عروسی خود انتخاب می کنند، به عقیده یکی از طراحان لباس عروس، تا زمانی که پشت لباس عروس دنباله دار ساده باشد و جزییات ویزه ای نداشته باشد عروس خانم هر نوع توری که دوست داشته باشد می تواند با آن استفاده کند. اما خود وی بش از همه تور کلاسیک کتیدرال را می پسندد چرا که قرار گرفتن آن کنار دنباله لباس تصویری زیبا خلق می کند.

لباس عروس مدرن

آن دسته عروس خانم هایی که طرح های مدرن را برای لباس عروس خود انتخاب می کنند، از لباس های بالاتنه جذب که دامنشان پایینتر از کمر است گرفته تا لباس های ماسکی و لباس های با قد متوسط (نه بلند ، نه کوتاه) همگی طرح های مدرن محسوب می شوند. این عروس خانم ها باید توری مدرن نیز برای سرشان انتخاب کنند. تورهای کوتاه،لایه لایه با برش های مربعی و حجیم مناسب این نوع لباس هستند.

لباس عروس طراحی سنتی و قدیمی

اگر لباس عروستان از مادر یا مادربزرگتان به شما به ارث رسیده با اصولا به مدل های قدیمی علاقمند هستید، بهتر است از تور معروف به برایدکیج (قفس عروس) استفاده کنید. این تور سر بسیار زیبا و شیک است.

لباس عروس اسپرت و کوتاه

هر چه لباس کوتاه باشد باید تور سر نیز کوتاه شود، تورهایی که تنها تا گردن یا شانه ها هستند. تور برایدکیج یا تورهای مدرن کوتاه گزینه های مناسبی هستند.

لباس عروس ساحلی

لباس عروس هایی که بیشتر برای عروسی های داخل ساحل طراحی شده اند و به نوعی بی فرم و بی قواره هستند. برای چنین لباس عروس هایی باید از تورهای معروف به چپل استفاده کرد. این تور تا پایین پای عروس کشیده می شود اما به اندازه تور کتیدرال بلند و دنباله دار نیست.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت