loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 399 1393/06/22 نظرات (0)

طرز تهیه رولت گوشت چرخ کرده,رولت گوشت چرخ کرده

 

در این مطلب شما را با طرز تهیه رولت گوشت چرخ کرده آشنا میکنیم امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

مواد لازم برای ۵ نفر:

 

طرز تهیه رولت گوشت چرخ کرده,رولت گوشت چرخ کرده

مواد وسط رولت:

طرز تهیه رولت گوشت چرخ کرده,رولت گوشت چرخ کرده

طرز تهیه :
شیر و تخم مرغ و پیاز نرم شده و آرد نان یا ( آردنخودچی ) و نمک و فلفل و زردچوبه و گوشت چرخ کرده را با هم خوب مخلوط کرده تا یکدست شود.
بعد آنرا روی یک ورق روغنی و یا یک سلفون که مقداری آرد نان پاشیده اید، به قطر ۱ سانت و به شکل مستطیل پهن کنید و سبزی خرد شده را روی آن پهن کرده به طوری که با لبه ۱ سانت فاصله باشد ( بجای سبزی از پوره سیب زمینی یا اسفناج و تخم مرغ درسته هم میشود استفاده کرد) و روی آن مغز گردوی خرد شده و زرشک را پخش کنید و هویج را هم روی آن قرارداده و از لبه شروع به رول کردن میکنید.
دو سر آن را بهم اورده و با همان فویل دو ساعت در یخچال بگذارید حالا در یک ظرف ۲ قاشق روغن ریخته و یک عدد پیاز را ریز کرده و تفت دهید و یک قاشق رب گوجه و هویج حلقه شده نمک و فلفل و زعفران و ۲ لیوان آب سس را درست کرده و بگذارید جوش بیاید و بعد رولت را با سلفون بلند کرده و به آرامی در سس قرار دهید و بگذارید به مدت نیم ساعت بپزد.
و بعد رولت را به آرامی با کفگیر برگردانده و ۵ دقیقه دیگر جوش بزند حالا ظرف رولت را از روی حرارت برداشته و رولت را به ظرف مورد نظر منتقل کرده و سس را صاف کرده و مقداری از آن را روی رولت ریخته و بقیه را در سس خوری بریزید و در کنار رولت قرار بدهید و اطراف آنرا با سبزیجات تزئین کنید و میل نمائید.

طرز تهیه رولت گوشت چرخ کرده,رولت گوشت چرخ کرده

 

منبع : beryooni.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت