loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 873 1393/05/12 نظرات (0)

رازهای زیبایی زنان دنیا:نکات و ترفندهاي زیبایی را در برخی از نقاط مشهور جهان جستجو کنیم، نکاتی که حاصل قرن ها تجربه است !!! هرچند امروزه شیوه هاي بسیاري براي مراقبت از زیبایی به وجود آمده اما از دیرباز زنان در سراسر دنیا روش هایی براي حفظ زیبایی داشتند که بسیار مفید و موثر بوده است و در هر جایی به نوعی تکامل یافته ، حالا تصور کنید که اگر همه روش هاي آنها را کنار هم قرار دهیم ، چقدر زیباتر خواهیم بود ؟با لایت مد همراه شوید:

رازهای زیبایی زنان دنیا

رازهای زیبایی زنان دنیا


ضد پیري از چین :

این کاملا واضح است که زنان آسیایی پوستی زیبا دارند ، در هر سنی که باشند ! براي بررسی به چین رفتیم تا ببینیم زنان چینی چه ترفندي به کار می برند تا همیشه پوستشان را جوان نگه دارند . چیزي که فهمیدیم این بود که براي محافظت پوست از رادیکال هاي آزاد، باید همان کاري را بکنیم که آنها میکنند : نوشیدن چاي سفید!!

 

 

رفع حلقه هاي تیره دور چشم از اسپانیا :

این نکته را از خانم هاي اسپانیایی بیاموزید . آنها براي خلاصی از تیرگی دور چشم چه می کنند ؟ اگر ورقه هاي خیلی نازك سیب زمینی را براي 10 دقیقه روي چشمتان قرار دهید از حلقه هاي دور چشم خلاص می شوید ! به همین سادگی

 

 

از خواب بیدار شدن از زیمبابوه :

قهوه ، راك استار و ردبول را فراموش کنید ، زن زیمبابوه ترفند بهتري در آستین دارد . به منظور افزایش انرژي ، پاکسازي سیستم بدن و شروع سوخت و ساز بدن ، آنها چاي داغ همراه آبلیمو می نوشند .

 

 

لب هاي لطیف از ایتالیا :

براي لطافت لب ها وقتی که آنها خشک ، پوسته پوسته و یا آفتاب سوخته هستند ، از زنان ایتالیایی بیاموزید، از روغن زیتون استفاده کنید.

 


مراقبت پوست از ژاپن :

زنان ژاپنی داراي پوستی زیبا هستند . راز آنها چیست؟ آنها از روغن درخت کاملیا براي همه چیزاستفاده می کنند از جمله براي خلاص شدن از چین و چروك، پس از زایمان ، جوان سازي و رساندن مواد مغذي به مو و تسکین دهنده سوختگی. با تشکر از این خانم ها، من تا به حال هیچ چیز درباره کاملیا نمی دانستم !!


 

رهایی ازسلولیت از برزیل :

زنان برزیلی یکی از بهترین اندام ها را در جهان دارند ، بنابراین اگر بگویند چگونه می توان با سلولیت مبارزه کرد ، من به حرفشان اعتماد می کنم ! فکر می کنید رازشان در چیست ؟ آنها ماسه را به بدنشان می مالند ،که باعث تحریک پوست شده وبه از بین بردن سلولیت کمک می کند .

 


مراقبت مو از هند :

همه می دانند که زنان هندي موهاي فوق العاده اي دارند . می دانید راز قدیمی آنها چیست ؟ روغن نارگیل !!! هفته اي یک بار ، مقداري از آن را گرم کرده و پوست سرتان را با آن ماساژ دهید . سپس همانطوریک شب را با آن بخوابید تا موهاي زیبا و درخشانی داشته باشید .

بازنشر لایت مد

منبع:دلگرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت