loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 575 1392/09/08 نظرات (0)

سرم پوست چیست؟

سرم های مراقبت از پوست امروزه همه جا در دسترس شماست. در داروخانه ها و حتی سوپرمارکت های بزرگ وقتی قدم می زنید و به بخش محصولات مراقبت از پوست می رسید، می توانید به راحتی آنها را در طبقات پیدا کنید.

اما تا حالا دقت کرده اید چرا امروزه این محصولات این قدر محبوب شده اند؟ و این محصولات چه کارایی هایی دارند که حتی کرم ها و مرطوب کننده ها نمی توانند آن اثرات را داشته باشند؟مهمترین خاصیت بارز این سرم ها، عملکرد آنهاست. آنها از مولکول های کوچکی تشکیل شده اند که مواد موجود در این مولکول ها. داخل منافذ عمیق پوست رخنه کرده به سرعت اثرات درمانی خود را نمودار می کنند.

 


 

اما روی اکثر این سرم هاعبارت ضدچروک ذکر شده و به همین دلیل خانم ها تصور می کنند که تنها کارایی این سرم ها از بین بردن خطوط وچین و چروک هاست. اما این سرم ها حاوی موادی هستند که می توانند با نفوذ رنگدانه های آب آنها را خرد کنند و لک ها و دمل ها را از بین ببرند.

 

سرم پوست چیست؟

 

شیمیدانان متخصص لوازم آرایشی و بهداشتی و متخصصین پوست معتقدند که سرم از یک کرم مرطوب کننده ساده بسیار موثرتر میباشد البته این به نوع سرم و نحوه استفاده آن بستگی دارد :

سرم های غلیظ دارای مواد تشکیل دهنده فعالی هستند، به طوری که قادرند نسبت به کرم عمیقتر جذب پوست شوند , به همین دلیل این محصولات برای برطرف کردن مشکلات خاصی مانند قرمزی، آکنه و لکه های پوستی بسیار ایده آل میباشند , به عنوان مثال، مبتلایان به روزاسه میتوانند یک سرم حاوی ازوولن (azulene) را برای آرام شدن پوستشان امتحان کنند .

 


 

این سرم ها برای پوستهای چربی که با کرم های سنگین سازگار نیستند , بسیار مناسب میباشد . چون بیشتر این سرم ها با پایه آب هستند (یعنی ضد گرفتگی منافذ خواهند بود ) و این آنها را برای پوستهای چرب ایده آل می کند !!

 

سرم پوست چیست ؟

برای پوستهای خشک و معمولی میتوان قبل از استفاده از کرم مرطوب کننده , چندلایه از این سرم را استفاده کرد .

به عنوان مثال، ویتامین C سرمیست که برای روشن کردن لکه های قهوه ای بسیار مناسب است و به پوست درخشش و جوانی خاصی میبخشد ، اما ویتامین C به اندازه کافی در یک کرم وجود ندارد تا بتوانیم تاثیر آن را بر روی پوست خود ببینیم به همین دلیل بهتر است برای جبران آن از سرم استفاده کنیم .

درست است که سرمهای غلیظتر به نسبت گرانتر نیز میباشند اما از آنجا که در هربار مصرف شما فقط یکی دوقطره از آن را استفاده میکنید ( مصرف بیش از حد آن باعث چسبندگی میشود) مدت زمان زیادی طول میکشد تا این سرم تمام شود , پس از نظر هزینه نیز به صرفه میباشد .

 


 

 

بنابراین، برمیگردیم به سوال اصلی : آیا شما به سرم نیاز دارید ؟

من می گویم اگر شما میخواهید یک برنامه خوب برای مراقبت از پوست فعلی خود داشته باشید و پوستتان سالم و زیبا باشد حتما استفاده از این سرم ها را شروع کنید , قطعا ارزش این را دارد که یکی از آنها را امتحان کنید .

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت