loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 187 1395/07/12 نظرات (0)

چند پيشنهاد براي ماندگاري بيش‌تر رژ لب / تکنیک های آرایش لب

چند پيشنهاد براي ماندگاري بيش‌تر رژ لب / تکنیک های آرایش لب

زماني كه به آرايش مدل‌ها در مجلات نگاه مي‌كنيد، مي‌بينيد كه هميشه رژ لب‌هاي‌شان بي‌عيب و نقص به نظر مي‌رسد؛ اما در حقيقت آن‌ها يك گريمور حرفه‌اي دارند كه آرايش آن‌ها را انجام مي‌دهد و تمام نگراني‌شان ماندگاري آرايش تنها براي يك يا دو ساعت است. اما براي بقيه ما، رژ لب بايد هرچقدر كه ممكن است ماندگار باشد. و البته ما يك حرفه‌اي در كنارمان نداريم كه آرايش مان را ترميم كند، پس هر چيزي كه خبر از ماندگاري بيش‌تر رژ لب دهد، براي ما خبر خوبي به حساب مي‌آيد.

مي‌توان گفت، رژ لب سخت‌ترين قسمت از آرايش براي نگه داشتن در طول روز است. لب‌هاي شما دائما در حال تكان خوردن هستند، در طول روز با خوردن خوراكي‌ها يا مصرف نوشيدني‌ها لب‌هاي‌مان در تماس با مواد مختلفي قرار مي‌گيرند، پس خيلي جاي تعجب نيست كه رژ لب دوام چنداني نداشته باشد. با اين اوصاف، اين‌جا چند پيشنهاد براي ماندن بيش‌تر رژ روي لب شما ارائه مي‌شود:

با لايه برداري، پوست لب‌هاي‌تان را هميشه نرم نگاه داريد

با لايه‌برداري منظم لب‌هاي‌تان آن‌ها را نرم نگاه داريد، و سلول‌هاي مرده و پوسته‌پوسته شدگي‌ها را كه رژ را خراب مي‌كنند، از بين ببريد. براي اين كار مي‌توانيد از لايه بردارهاي لب استفاده كنيد، يا تنها با يك مسواك لب‌هاي‌تان را برس بزنيد. داشتن لب‌هايي لايه‌برداري شده باعث مي‌شود تا رژ لب‌تان براي مدت طولاني‌تري زيبا بماند.

آرايش را با پوست تميز شروع كنيد

براي ماندگاري بيش‌تر رژ لب‌تان، قبل از شروع آرايش و رژ زدن، مطمئن شويد كه پوست‌تان كاملاً تميز شده است. وجود هر چربي يا روغن باقي مانده از غذا، يا چربي كرم صورت روي لب، مانع از اين مي‌شود كه رژ لب كاملا روي لب‌ها بچسبد. قبل از رژ زدن، لب‌هاي‌تان را بشوييد و آن‌ها را كاملاً خشك كنيد تا مطمئن شويد كه هيچ نرم يا چرب‌كننده‌ايي روي آن‌ها باقي نمانده باشد تا باعث شود رژ لب شما خراب شده و زيبا و نرم به نظر نرسد.

 چند پيشنهاد براي ماندگاري بيش‌تر رژ لب / تکنیک های آرایش لب

لب‌هاي‌تان را مرطوب نگاه داريد

استفاده از يك نرم‌كننده و مرطوب‌كننده لب كمك مي‌كند تا لب‌هايي نرم و بدون پوسته‌هاي اضافي داشته باشيد. استفاده از آنها در زير رژ ايده مناسبي است. ده دقيقه قبل از رژ زدن از نرم كننده استفاده كنيد، تا كاملاً جذب پوست لب شود، اين كار مانع از آن مي‌شود كه پوست خشك لب، رژ را جذب خود كند.

از يك پرايمر لب استفاده كنيد

اگر مي‌خواهيد رژ ماندگارتري داشته باشيد، اساسي‌ترين قانوني كه بايد از آن پيروي كنيد، استفاده از يك پرايمر يا زيرساز مخصوص لب است. تنها انجام دادن اين مرحله ساده كمك مي‌كند تا لب شما براي زدن رژ، نرم و آماده باشد و هم‌چنين رژ بهتر روي پوست لب بنشيند. درست است که پرایمر لب را در هر فروشگاهی نمی‌توانید پیدا کنید اما اثر فوق‌العاده آن، واقعاً ارزشش را دارد تا به دنبالش بگردید. پرایمرها حالتی شبیه موم دارند که باعث می‌شود رژ لب بهتر به لب شما بچسبد و مدت طولانی‌تری، زيبايي خود را روی لب حفظ كند.

چند پيشنهاد براي ماندگاري بيش‌تر رژ لب / تکنیک های آرایش لب
#مدل-آرایش #رژلب #ماندگاری-رژلب #ترمیم-آرایش #زیرسازی-رژلب

چند پيشنهاد براي ماندگاري بيش‌تر رژ لب / تکنیک های آرایش لب

زماني كه به آرايش مدل‌ها در مجلات نگاه مي‌كنيد، مي‌بينيد كه هميشه رژ لب‌هاي‌شان بي‌عيب و نقص به نظر مي‌رسد؛ اما در حقيقت آن‌ها يك گريمور حرفه‌اي دارند كه آرايش آن‌ها را انجام مي‌دهد و تمام نگراني‌شان ماندگاري آرايش تنها براي يك يا دو ساعت است. اما براي بقيه ما، رژ لب بايد هرچقدر كه ممكن است ماندگار باشد. و البته ما يك حرفه‌اي در كنارمان نداريم كه آرايش مان را ترميم كند، پس هر چيزي كه خبر از ماندگاري بيش‌تر رژ لب دهد، براي ما خبر خوبي به حساب مي‌آيد. با اين اوصاف، در ادامه قسمت قبل این مطلب چند پيشنهاد براي ماندن بيش‌تر رژ روي لب شما ارائه مي‌شود:

بهترین برندها را بشناسید

رژ لب‌های ارزان خیلی زود محو می‌شوند، پس اگر واقعاً به دنبال این هستید که رژ شما مدت طولانی‌تری روی لب‌تان زیبا باقی بماند، کمی هزینه بیش‌تر براي خريد یک رژ گران‌تر و باکیفیت بیش‌تر ارزشش را دارد. رژ لب از آن دسته لوازم آرایشی است که هر قدر بابت آن بپردازید، به همان اندازه کیفیت دریافت می‌کنید. پس هرگاه توانستيد، به دنبال برندهای باکیفیت و رژ لب‌های باماندگاری بیش‌تر باشید.

 چند پيشنهاد براي ماندگاري بيش‌تر رژ لب / تکنیک های آرایش لب

رنگ مناسب را انتخاب کنید

رنگ رژ شما از دیگر موارد تعیین‌کننده در ماندگاری آن است. به‌طور کلی، هر قدر رژ لب روشن و کم‌رنگ‌تر باشد، زودتر از لب پاک و محو می‌شود. رنگ‌های تیره‌تر رنگدانه‌های بیش‌تری دارند، به همین سبب، زمانی که به لب‌تان زبان می‌زنید يا چیزی می‌خورید و می‌نوشید، مدت طولانی‌تری روی لب باقی می‌مانند و کم‌تر پاک و محو می‌شوند.

مانع پخش شدن رژ لب شوید

دقیقاً به همان صورتی که خط لب می‌کشید، می‌توانید از ژل‌هاي بی‌رنگ مژه یا ابرو برای دور لب خود استفاده کنید تا با این کار مانع از پخش شدن و بیرون زدن رژ لب از پوست لب‌تان شوید. این کار با خط نامرئی که دور لب‌های شما ایجاد می‌کند، مانع از پخش شدن رژ در پوست صورت می‌شود.

دو لایه رژ بزنید

زمان رژ زدن همیشه اول یک لایه رژ به لب‌های‌تان بمالید، سپس یک دستمال کاغذی را بدون حرکت، روی لب‌های‌تان فشار دهید. بعد لایه دوم رژ لب را بزنید. شاید این کار اسراف به نظر برسد، اما انجام دادن این دو مرحله، ما را بسيار به هدف خود نزدیک و تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. هر قدر کاری کنیم که رژ لب ماندگاری بیش‌تری روی لب داشته باشد، باعث می‌شود تا رنگ آن زنده‌تر به نظر برسد.

از پودر برای ثابت کردن رژ استفاده کنید

به عنوان مرحله آخر، برای این که مدت طولانی‌تری رژ لب‌تان را سالم نگاه دارید، بعد از این که زدن رژ تمام شد، یک دستمال کاغذی نازک یک لایه روی لب‌ها قرار دهید و روی آن یک پودر مات بزنید. این کار کمک می‌کند تا رژ لب‌تان برای مدت طولانی‌تری سالم و خوب بماند. 

 چند پيشنهاد براي ماندگاري بيش‌تر رژ لب / تکنیک های آرایش لب

براق کننده‌ها را کنار بگذارید

برق‌لب‌ها معمولاً چربی و روغن زیادی دارند و دارای ترکیباتی هستند که باعث از بین رفتن یا کم شدن اثرگذاری رژ می‌شود. ممکن است که یک برق‌لب روی رژ زیبا به نظر برسد، اما اگر واقعاً هدف شما این است که مدت طولانی رژ را روی لب‌تان نگه دارید، باید استفاده از برق‌لب را فراموش کنید.


#رژلب #ماندگاری-رژلب #رنگ-رژلب #براق-کننده #برق-لب
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت