loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 67 1395/04/27 نظرات (0)

در هنگام مسافرت با نوزادان حواستان به این نکات باشد!

در هنگام مسافرت با نوزادان حواستان به این نکات باشد!

پیشنهادهایی برای مسافرت کردن با نوزادان

واقعیت امر این است که کودک شما به محض اینکه به سن 3 ماهگی برسد، آماده مسافرت کردن همراه شماست. حتی شما از مسافرت کردن با او لذت نیز خواهید برد؛ چرا که او هنوز به سنی نرسیده است که به این طرف و آن طرف بدود، همه جا را به هم بریزد، شیطنت کند و شما را اذیت کند. البته سعی کنید که در طول سفر او را زیاد خسته نکنید و حواستان به تعویض پوشک و همچنین شیر دادن به او باشد. به علاوه، مراقب باشید که او در طول سفر، مریض نشود.

آیا مسافرت کردن با نوزادان بدون خطر است؟

اگر می‌خواهید با نوزاد خود از طریق هوایی مسافرت کنید، او باید حداقل 2 روزه باشد؛ چرا که اکثر خطوط هوایی حداقل سن مجاز برای پرواز را 2 روزگی می‌دانند؛ در نتیجه اگر کودک شما 2 روز و یا بیشتر سن دارد، در رابطه با قوانین و مقررات سفر هوایی مشکلی نخواهید داشت.

البته بهتر است که چند روز و یا چند هفته دیگر نیز صبر کنید که کودک شما کاملا آماده¬ سفر کردن شود؛ به علاوه، این زمان به شما فرصت کافی برای رسیدن به برنامه‌ای ثابت برای شیردهی و تعویض پوشک کودکتان را می‌دهد. در 3 ماهگی، کودک شما آماده قرار گرفتن در محیطی جدید است و اذیت نخواهد شد.

در هنگام مسافرت با نوزادان حواستان به این نکات باشد!

هنگام مسافرت کردن همراه با نوزادان، چه وسایلی را باید همراه خود داشته باشیم؟

لوازم ضروری:

پتو یکی از وسایلی است که حتما باید آن را همراه خود داشته باشید؛ چرا که کودک شما را گرم نگه می‌دارد و مانند سایبان در مقابل اشعه‌های خورشید از پوست او مراقبت می‌کند. صندلی کودک نیز یکی دیگر از وسایل ضروری در مسافرت است؛ اگر این صندلی، سبک و قابل حمل باشد بهتر است. چرا که می‌توانید آن را به همراه خود به داخل قطار، اتوبوس، هواپیما و .... ببرید.

وسایل ضروری برای غذا دادن به کودک:

پیشبند کودک، دستمال، قاشق، ظرف غذا و کیسه پلاستیکی از وسایل ضروری در غذا دادن به کودک هستند و نباید فراموش کنیم که آن‌ها را همراه با خود به سفر ببریم. همراه داشتن شال و روسری اضافی، باعث می‌شود که هنگام شیر دادن به کودکتان راحتتر باشید. بهتر است که همیشه غذا و خوراکی‌های اضافه همراه خود داشته باشید. اگر کودک شما شیر خشک میخورد، از آن به اندازه کافی همراه خود داشته باشید. شیشه شیر، پستانک و وسایل بهداشتی نیز در طول سفر ضروری هستند.

لباس و پوشک:

به همراه داشتن کلاه در سفر ضروری است؛ چرا که از کودک شما در برابر اشعه‌های خورشید مراقبت می‌کند. به همراه داشتن پوشک، پماد و دستمال نیز برای بهداشت و سلامت کودک شما نیاز است. بیشتر از احتیاج کودکتان، لباس گرم و سرد همراهتان داشته باشید.

در هنگام مسافرت با نوزادان حواستان به این نکات باشد!

لوازم خواب و حمام:

لباس خواب و پتو باعث می‌شوند که کودک شما راحت‌تر بخوابد. همراه داشتن چراغ خواب نیز به شما کمک می‌کند تا در شب به راحتی به کودک خود شیر بدهید و یا پوشک او را عوض کنید. تا انتهای سفر لوسیون و شامپوی کافی به همراه خود داشته باشید. جوراب نیز یکی دیگر از لوازم ضروری در سفر است.

دیگر وسایل مورد نیاز:

اگر مطمئن نیستید که در مقصد رختخواب وجود دارد و یا خیر، حتما همراه خود پتوی سفری و یا کیسه خواب ببرید. همچنین داشتن جعبه کمک‌های اولیه شامل تمام داروها و لوازم ضروری برای خودتان و کودکتان ضروری است. اگر کودک شما کمتر از شش ماه سن دارد، او را کاملا از اشعه‌های خورشید دور نگه دارید؛ و یا اینکه اگر در معرض آن‌ها قرار گرفت، حتما کرم ضدآفتابی با SPF 15 به صورت او بزنید تا از پوست او محافظت کند.

در هنگام مسافرت با نوزادان حواستان به این نکات باشد!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت