loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 73 1395/07/11 نظرات (0)
۱۰ ماده غذایی شگفت انگیز که به طور طبیعی قند خون را کاهش می ‌دهد +تصاویر

۱۰ ماده غذایی شگفت انگیز که به طور طبیعی قند خون را کاهش می ‌دهد +تصاویر
ما به برنامه میزان حساسیت کربوهیدرات در کتاب موفق دکتر ناتاشا ترنر درزمینهٔ درمان طبیعی روی آورده‌ایم، تا قوی‌ترین کاهنده‌های قند خون را از بین مواد غذایی پیدا کنیم. بنابراین شما خواهید دانست که چگونه سطح قند خون خود را به‌طور طبیعی کاهش دهید. برای آشنایی بیشتر با دیابت مقالات بررسی بیماری دیابت نوع ۲ (قسمت اول) و نشانه‌های دیابت نوع دوم را نیز مطالعه کنید. با ما همراه باشید.
 
بلوبری
سود قند خون بلوبری: مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۰ در مجله تغذیه منتشرشده که نشان می‌دهد یک دوز روزانه از ترکیبات بیواکتیو بلوبری، حساسیت به انسولین را افزایش می‌دهد و ممکن است خطر ابتلا به دیابت را در افراد در معرض خطر کاهش دهد. این موضوع مهم است زیرا خوردن بیش‌ازحد کربوهیدرات، باعث افزایش تولید انسولین می‌شود، که می‌تواند منجر به مقاومت در برابر انسولین شود و دیابت نوع ۲ پیش آید.

۱۰ ماده غذایی شگفت انگیز که به طور طبیعی قند خون را کاهش می ‌دهد +تصاویر

آووکادو
سود قند خون آووکادو: اجازه ندهید محتوای چرب آووکادو شما را گول  بزند، این چربی برای شما خوب است! آووکادو سرشار از چربی اشباع‌نشده است که انتشار قند به جریان خون را آهسته می‌کند، و باعث ترشح انسولین کمتری می‌شود. آووکادو حاوی بتا سیتسترول است، یعنی ترکیبی که می‌تواند به سرکوب التهاب پس از تمرین شدید کمک کند. فقط یک‌چهارم از آووکادو را در یک وعده بخورید تا از کالری اضافی جلوگیری کنید. یا سعی کنید از روغن آووکادو در سالاد تازه یا سبزی‌ها استفاده کنید.

دانه‌های چیا
سود قند خون دانه‌های چیا: این دانه‌‌ی فاقد گلوتن باعث تثبیت قند خون، مدیریت اثر دیابت، بهبود حساسیت به انسولین می‌شود، و به علائم مربوط به سندرم متابولیک، ازجمله عدم تعادل در کلسترول، فشارخون بالاتر، و افزایش شدید میزان قند خون بعد از غذا کمک می‌کند. همچنین دانه‌های کوچک چیا حاوی عوامل ضدالتهاب قوی و فیبر، منیزیم، پتاسیم، اسیدفولیک، آهن و کلسیم هستند.

۱۰ ماده غذایی شگفت انگیز که به طور طبیعی قند خون را کاهش می ‌دهد +تصاویر


دارچین
سود قند خون دارچین: مطالعه سال ۲۰۰۳ در مجله مراقبت دیابت نشان داد که دارچین ممکن است باعث پاسخ داوطلبانه سلول‌های عضلانی و کبد به انسولین، و درنتیجه بهبود کاهش وزن شود. پاسخ بهتر به انسولین به معنای تعادل قند خون بهتر و بنابراین آزاد شدن انسولین کمتر در بدن شما است.

به نظر می‌رسد دارچین عوامل خطرزا برای بیماری‌های قلبی عروقی، ازجمله قند خون بالا و سطح تری گلیسیرید، کلسترول بد(LDL) و کلسترول کلی(تام) را کاهش می‌دهد. فقط یک دوم قاشق چای‌خوری در روز به مدت ۲۰ روز برای بهبود پاسخ انسولین و کاهش قند خون تا ۲۰ درصد کافی است.

انبه
سود قند خون انبه: انبه شاید طعم شیرینی داشته باشد، اما با توجه به تحقیقات مجله تغذیه و متابولیک، این میوه خوشمزه باعث کاهش قند خون می‌شود. لوکاس ادرالین، دکترا و استادیار علوم تغذیه در دانشگاه کالج ایالتی اوکلاهاما توضیح می‌دهد: "نتایج نشان می‌دهند که مصرف روزانه ۱۰ گرم انبه یخ‌زده و خشک، که معادل حدود نیمی از انبه تازه است(تقریباً ۱۰۰ گرم)، ممکن است به کاهش قند خون در افراد چاق کمک کند."

انبه همچنین حاوی بیش از ۲۰ ویتامین و مواد معدنی مختلف ازجمله ویتامین سی و آ، فولات و فیبر است.

۱۰ ماده غذایی شگفت انگیز که به طور طبیعی قند خون را کاهش می ‌دهد +تصاویر


ادویه‌ها
سود قند خون ادویه‌ها: با توجه به یک مطالعه حیوانی که در مجله غذای دارویی منتشرشده، غذای حاوی ادویه‌جات مختلف باعث بهبود متابولیسم گلوکز و کلسترول، کاهش سطح قند خون و انسولین می‌شود. دانه شنبلیله و زردچوبه ضد قند خون است، اما در برخی مطالعات به خواص ضد دیابت زیره، زنجبیل، خردل، برگ کاری، و گشنیز اشاره‌شده است.

روغن‌زیتون
سود قند خون روغن‌زیتون: روغن‌زیتون هم مانند آووکادو سرشار از چربی‌های اشباع‌نشده است، که نه‌تنها مانع تجمع چربی در شکم می‌شود، بلکه در برابر انسولین مقاوم است. روغن‌زیتون انتشار هورمون لپتین را برای کاهش اشتها تقویت می‌کند.

تخم‌مرغ
سود قند خون تخم‌مرغ: مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۸ در مجله بین‌المللی چاقی منتشرشده که نشان می‌دهد افراد چاقی که روزانه دو تخم‌مرغ برای صبحانه خورده‌اند ۶۵٪ بیشتر از کسانی که صبحانه‌ای بدون تخم‌مرغ داشته‌اند، وزن ازدست‌داده‌اند. به گفته این پژوهشگران خوردن تخم‌مرغ ممکن است گرسنگی را با کاهش پاسخ انسولین کاهش دهد و اشتها را با جلوگیری از نوسانات بزرگ در سطوح گلوکز و انسولین کم کند.

مطالعات نشان می‌دهند افرادی که برای صبحانه تخم‌مرغ می‌خورند تا ۳۶ ساعت آینده کالری کمتری می‌خورند.

۱۰ ماده غذایی شگفت انگیز که به طور طبیعی قند خون را کاهش می ‌دهد +تصاویر


سرکه
سود قند خون سرکه: سرکه به خاطر کاهش قند خون و افزایش انسولین و همچنین تشدید احساس سیری بعد از غذایی با کربوهیدرات بالا شناخته‌شده است. طی تحقیقات دانشگاه ایالتی آریزونا دریافتند افرادی که یک وعده غذایی را با نوشیدن سرکه آغاز می‌کنند، قند خون و انسولین بهتری پس از وعده غذایی دارند.

به نظر می‌رسد اثر قند خون متعادل ناشی از سرکه، در افرادی که باید از دیابت پیشگیری کنند، در مقایسه با افرادی که میزان حساسیت طبیعی انسولین دارند، بهتر کار می‌کند. به دنبال سرکه سفید یا سیب طبیعی باشید، اما در مصرف سرکه‌های بالزامیک احتیاط کنید چون قند بیشتری دارند.

گیلاس

سود قند خون گیلاس: به‌طور طبیعی گیلاس حاوی رخدادهای شیمیایی به نام آنتوسیانین‌ها است، که می‌تواند به سطح قند خون پایین افراد مبتلابه دیابت کمک کند. مطالعه‌ای در مجله کشاورزی و شیمی مواد غذایی منتشرشده که نشان می‌دهد آنتوسیانین می‌تواند تولید انسولین را تا ۵۰٪ کاهش دهد. آنتوسیانین‌های گیلاس نیز ممکن است از بدن در برابر بیماری‌های قلبی و سرطان محافظت کند.


 #قند-خون #دیابت-نوع-۲ #دیابت-نوع-۱ #جلوگیری-از-دیابت #کاهش-قند-خون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت