loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 223 1394/10/28 نظرات (0)

5 رنگ رژلب زمستانی سال 2016

5 رنگ رژلب زمستانی سال 2016

 5 رژ لب زمستانی که امسال باید تجربه کنید 


در این مطلب 5 رژ لب زمستانی به شما معرفی خواهیم کرد، انتخاب با شماست. با شناختی که از وضعیت پوست، مو و زیبایی خود دارید بهترین پیشنهاد را برگزینید.

1 – بژ

5 رنگ رژلب زمستانی سال 2016

با وجود متفاوت بودن، بژهای بی رنگ و رو می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای زمستان باشند. این رژ لب در کنار پولوور یا ژاکت های ترمه بسیار زیبا به نظر می رسد. این رنگ رژ لب باعث می شود تا لباس های زمستانی شما بیش از گذشته به چشم آیند. سعی کنید پیش از بیرون آمدن از خانه برای یک بار هم که شده این رنگ را امتحان کنید تا تاثیرش بر روی چهره خود را به وضوح مشاهده نمایید.

2 – بنفش تیره

5 رنگ رژلب زمستانی سال 2016

اگر از استفاده از رژهای مشکی وحشت دارید، می توانید از رنگ بنفش تیره استارت بزنید. این رنگ بسیار شاخص، یکی از خصوصیات ظاهری ویژه در سال 2015 به شمار می رفت. استفاده از این رنگ می تواند تاثیر بسزایی در خودنمایی ظاهر شما داشته باشد. سلبریتی هایی چون Katy Perry و Rihanna بارها از این رنگ رژ لب در عکس ها و مراسم های مختلف استفاده کرده اند. از این رنگ رژ لب هم در روز و هم در شب می توان استفاده کرد.

3 – مشکی تیره

5 رنگ رژلب زمستانی سال 2016

در فصل های تاریکی چون زمستان سعی کنید از رنگ های تیره و تاریک استفاده کنید. استفاده از این رنگ ممکن است به سلیقه بسیاری از دوستان شما نخورد اما مشاهده خواهید کرد که این رنگ چه ترکیب زیبایی را با انواع رنگ پوست خواهد داشت. پس رژ لب خود را بردارید و سعی کنید در این زمستان سرد و تاریک زمستانی بسیار ویژه به نظر بیایید.

4 – تمشکی و شاتوتی

5 رنگ رژلب زمستانی سال 2016

به میوه هایی چون تمشک و شاتوت که از رنگ بنفش تشکیل شده اند فکر کنید. این رنگ ها در سال 2015 جزو پرطرفدارترین ها محسوب می شدند. همچنین این رنگ مناسب هر کسی با هر جزئیاتی در پوست و مو و زیبایی می تواند باشد. در مقایسه با رنگ های قبلی معرفی شده، این رنگ بسیار لطیف تر به نظر می رسد. رنگی که در طول ماه های زمستان شیک و زیبا به شمار می رود.

5 – قهوه ای مایل به قرمز

5 رنگ رژلب زمستانی سال 2016

رنگ قرمز هیچ گاه از مد نمی افتد. در این فصل از قرمز کلاسیک فاصله گرفته و سعی کنید در آن از رگه های قهوه ای هم استفاده کنید. قرمز مایل به قهوه ای علاوه بر اینکه رنگی بسیار زیباست، می تواند شما را معتاد به خود کند. این رنگ قادر است پوشش زمستانی شما که اغلب متشکل از رنگ های تیره است را بیش از پیش نشان دهد.


5 رنگ رژلب زمستانی  2016


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت