loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 61 1395/06/02 نظرات (0)

آشنایی با عطرهای خنک مناسب فصل تابستان

آشنایی با عطرهای خنک مناسب فصل تابستان

فصل تابستان بالاخره فرا رسید که علاوه بر زیبایی‌های وصف ناپذیرش ایرادی بزرگ نیز به همراه دارد!

آفتاب پر حرارت و گرمایی طاقت فرسا که تحملش کمابیش برای همه سخت و گاهی غیر ممکن است. صرف نظر از سیستم‌های خنک کننده دوست داشتنی و نوشیدنی‌های پر از یخ و دلچسب، حضور عطری خنک نیز می‌تواند کمک بزرگی در به زانو درآوردن گرما و لذت بردن از این فصل به شما نماید.

در این مقاله که از جانب کارشناسان سایت پرفیوم شاپینگ تهیه شده دو نکته برای انتخاب عطر تابستانی مطرح گردیده است.

 لطفا این نکته را مدنظر قرار دهید که در فصول گرم باید از عطرهای کاملا خنک و ملایم استفاده نمایند. عطرهایی با ساختارهایی دریایی،مرکباتی یا میوه ای که معمولا با رایحه ملایمی‌از گل‌ها یا چوب‌ها تکمیل می‌شوند.


آشنایی با عطرهای خنک مناسب فصل تابستان

توصیه ما این است که ازعطرهای سنگین، خیلی شیرین، ادویه ای، تلخ، چوبی و چرمی‌در این فصل استفاده ننمایید. اگر به فکر خودتان نیستید حداقل به فکردیگران باشید! چون خواه ناخواه وقتی شما عطری را استفاده می‌کنید و وارد اجتماع می‌شوید دیگران را نیز در استشمام بوی عطرتان در داخل خیابان، مترو،اتوبوس، تاکسی و دیگر مکان‌های عمومی‌شریک می‌کنید. چه زیباست که دیگران هم از رایحه خوش و ملایم عطر شما لذت ببرند نه این‌که موجب آزار و اذیت‌شان شود.


آشنایی با عطرهای خنک مناسب فصل تابستان

توصیه دیگر این‌که:

" سلام. یه عطری می‌خوام برای تابستون که بوش خاص باشه. پخش بو و ماندگاریشم بالا باشه. ممنون"

عزیزان توجه داشته باشند که با رایحه‌های دریایی، مرکباتی و میوه ای که پایه عطرهای تابستانی را تشکیل می‌دهند معجزه نمی‌توان کرد و نمی‌توان عطرهای‌خاص، منحصربفرد و بسیار متفاوت و نامتعارف خلق کرد. پس لطفا این تصور اشتباه را از ذهن خود دور سازید و سعی کنید بدنبال رایحه‌ای خوشبو ودوست داشتنی که از آن لذت می‌برید باشید.

در مورد بحث پخش بو، رد بو و ماندگاری نیز تصور اشتباه دیگری وجود دارد. ماهیت عطرهای خنک و تابستانی همگی به گونه‌ای است که پخش و ماندگاری متوسط یا نسبتا پایینی دارند. ساختار و ماهیت این رایحه‌ها این‌گونه است و نمی‌توان ایرادی به عطرساز، برند یا عطر خاصی وارد کرد.

ممکن است درمواردی نادر شاهد پخش و ماندگاری بالاتر از متوسط باشیم اما در نظر بگیرید چنین عطرهایی انگشت شمارهستند.


گردآوری: گروه لایت مد

منبع:بنیتا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت