loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 115 1395/05/29 نظرات (0)

پاسخ به سوالات در مورد اکستنشن مو

پاسخ به سوالات در مورد اکستنشن مو

خیلی از خانم ها دوست دارند موهای بلندی داشته باشند و یا موهایشان پر تر دیده شود، برای همین رو به اکستنشن مو می آورند، اما آیا این کار واقعا درست است؟ ضرری ندارد؟ اصلا اینکه اینکار چگونه باید انجام شود؟ قصد داریم به تمام این سوالات در مورد اکستنشن مو پاسخ دهیم، با ما همراه باشید.


چند سالی است که تب و تاب اکستنشن میان خانم ها بالا گرفته است. برخی خانم ها از این روش، برای بلندتر کردن موها و برخی برای پرپشت نشان دادن موهای شان استفاده می کنند. البته می توان با انتخاب اکستنشن در رنگ های متفاوت یا فانتزی از آن به عنوان « های لایت » یا « مش » نیز استفاده کرد.

اما این روش مانند سایر ترفندهای زیبایی مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد. بد نیست قبل از انجام آن با انواع اکستنشن ها، روش های مختلف نصب، مراقبت های قبل و بعد و همچنین خطرهای آن برای موها آشنایی پیدا کنید.

 پاسخ به سوالات در مورد اکستنشن مو

تا 5 روز حمام نروید

بهتر است موهای خود را در 5 روز اول بعد از نصب اکستنشن شست وشو ندهید تا چسب ها سرجای خود کاملا ثابت شوند. در هفته اول ممکن است پوست سرتان به خارش بیفتد. در این صورت از اسپری مرطوب کننده مو استفاده کنید. این خارش طبیعی است.

بعد از چند روز پوست سر به اکستنشن عادت می کند. ممکن است اوایل هنگام خواب در قسمت هایی که اکستنشن اضافه شده احساس ناراحتی کنید. این حس بعد از 4 تا 5 روز از بین خواهد رفت و دیگر حتی متوجه اکستنشن نخواهید شد. توصیه می شود قبل از خواب، موهای خود را با یک کش سر نرم در بالای سرتان جمع کنید یا اینکه آنها را ببافید تا به هم گره نخورند. هیچ وقت با موهای خیس و مرطوب نخوابید.


پاسخ به سوالات در مورد اکستنشن مو

متداول ترین روش نصب

روش های متعددی برای نصب اکستنشن وجود دارد. متداول ترین آنها روش «اتصال حرارتی» است که در آن ابتدا یک دسته باریک از موها جدا شده و کمی بالاتر از ریشه مو محلول چسبناک خاصی مالیده می شود و یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار می گیرد.

سپس به وسیله گیره یا انبرک ویژه ای این موها به هم فشرده شده و حرارت انبرک، چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی می چسبند. البته علا وه بر این روش با کلیپس و نخ نیز می توان موهای مصنوعی را به موهای طبیعی متصل کرد. با استفاده از اکستنشن های کلیپسی می توان هر زمان در خانه موی اضافه را توسط کلیپس به موهای خود وصل کرده و بعد به راحتی آن را جدا ساخت. در روشی دیگر نیز موی اضافه به ریشه موی طبیعی فرد وصل شده و دور آن پیچیده می شود. البته در این روش، احتمال ریزش و آسیب مو بیشتر است. در آخرین روش نیز اکستنشن از زیر به پوست سر وصل می شود.


پاسخ به سوالات در مورد اکستنشن مو

اکستنشن، تغذیه مو را مختل می سازد

فشار زیادی که اکستنشن روی تنه و ریشه موهای طبیعی فرد وارد می سازد در دراز مدت می تواند موها را خشن و جنس آن را خراب کند و باعث از بین رفتن شادابی مو و ریزش آن شود. شاید ابتدا موها دچار ریزش نشوند اما به تدریج با طولانی شدن مدت اکستنشن، ریزش مو نیز بیشتر خواهد شد؛ مثال بارز این موضوع در آفریقایی هاست که موهایشان را بسیار محکم می بافند و در درازمدت دچار کم پشتی و ریزش مو می شوند.

اکستنشن نیز به دلیل فشار زیادی که با بافتن و بستن مو ایجاد می کند، تغذیه مو را مختل می سازد. مو برای ادامه حیات نیاز به تغذیه دارد و بستن زیاد مو باعث می شود تغذیه آن مشکل پیدا کند. زمانی که تغذیه مو مختل می شود، ابتدا لطافت و شادابی مو از بین رفته و بعد دچار ریزش می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت