loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 123 1395/05/08 نظرات (1)

حاشیه کنسرت ادل,ماجرای فیلم برداری کنسرت ادل

ادل و سرزنش کردن تماشاگری که مشغول فیلم‌برداری بود +عکس

آیا تابه حال برای‌تان پیش آمده که به کنسرتی بروید و نتوانید به طور ۱۰۰% از آن کنسرت به خاطر حضور افرادی که در ردیف‌های جلوتر موبایل‌های‌شان را بالا گرفته و مشغول فیلم‌برداری‌اند لذت ببرید؟ حتی گاهی وقت‌ها افراد با تبلت‌های‌شان درکنسرت‌ها فیلم برداری می‌کنند و این کار آنها باعث می‌شود که شما نتوانید به طور کامل سن را دیده و این موضوع کلافه‌تان کند.

این پدیده اخیرا در خیلی از کنسرت ها پیش می‌آید و این درحالی است که خیلی‌ها دوست دارند تا بدون هیچ مزاحمتی از کنسرت خواننده محبوب‌شان لذت ببرند و به نظر می‌رسد که خود ادل، خواننده سرشناس بریتانیایی هم از این موضوع دل خوشی ندارد. اخیرا و در یکی از تورهای کنسرت او بود که ادل مجبور شد، شخصا به یکی از تماشاگرانی که دائما در حال فیلم گرفتن بود تذکر داده و از او خواهش کرد تا فیلم‌برداری را متوقف کند.

حاشیه کنسرت ادل,ماجرای فیلم برداری کنسرت ادل

این خواننده بریتانیایی در جریان کنسرتش به یک‌باره و خیلی رک و صادقانه خطاب به خانمی که دائما در حال فیلم‌برداری بود گفت:« به من لطف می‌کنید و فیلم‌برداری با موبایل‌تان را متوقف می‌کنید؟ من این‌جا در اجرای واقعی مقابل شما هستم و می‌توانید از این لحظه زنده لذت ببرید.» او در حالی که روی سن بود این جملات را برزبان آورد و در ادامه گفت:« می‌شود تری‌پادتان را بردارید؟ این یک دی وی دی نیست و یک اجرای زنده و لایو است.» و به این خانم تماشاگر یادآوری کرد:«واقعا دوست دارم که از این اجرای زنده لذت ببرید، چون همین‌جا و در بیرون سالن افراد زیادی هستند که نتوانستند وارد سالن بشوند.»

ادل در شرایطی این صحبت‌ها را برزبان آورد که واقعا این اتفاق افتاد و بلیط‌های کنسرت او تماما به فروش رسیده بود و خیلی از هواداران مشتاقی که دوست داشتند اجرای زنده او را تماشا کنند، پشت درهای بسته مانده بودند.

حاشیه کنسرت ادل,ماجرای فیلم برداری کنسرت ادل

پس این‌طور که به نظر می‌رسد ادل هم مثل خیلی از ما نمی‌تواند این موضوع را درک کند که چطور افراد ترجیح می‌دهند تمام وقت کنسرت را به فیلم‌برداری با موبایل‌های‌شان بپردازند و به جای تماشای زنده اجراهای موسیقی، به ضبط این لحظات پرداخته و بعد در خانه با کیفیتی پائین تر و به صورت ضبط شده این صحنه ها را تماشا کنند. درحالی که می‌توانند از اجرای زنده نهایت لذت را ببرند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کینوا در تاریخ 1395/05/08 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

ادل عشق منه!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت