loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 81 1395/05/03 نظرات (0)

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

۱۰ تا از بهترین نوشیدنی‌ها برای دوران بارداری

مشکلات خاص دوران بارداری ممکن است باعث ایجاد احساس بی حالی و کم‌انرژی بودن شما شوند. در تمام دوران این شرایط متفاوت از زندگی‌تان تمام تلاش خود را می‌کنید تا روش زندگی سالمی را دنبال کنید و همیشه مقدار مورد نیاز آب بدنتان را تأمین می‌کنید. اما اگر تابستان و گرمای آن در اطراف شما در حال گشت و گذار باشد، نیاز است در طول دوران بارداری خود بیش‌تر مراقب باشید و تدابیری بیندیشید تا از عهده آن برآیید.

برای کمک کردن به شما، ما تحقیقاتی برای یافتن بهترین و مناسب‌ترین نوشیدنی‌ها انجام دادیم که شما از نوشیدن آن‌ها در طول دوران بارداری خود (یا هر زمان دیگری قبل و بعد از آن!) لذت ببرید. در ادامه این نوشیدنی‌های انتخاب شده برای دوران بارداری را که بسیار ساده و سلامت هستند دنبال کنید:

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

1. اسموتی‌ها:

اسموتی‌ها نوشیدنی‌های فوق العاده‌ای هستند که قبل از خوردن صبحانه می‌توانند به شما نیرو ببخشند و سر حالتان بیاورند! برای غنی‌تر کردن آن‌ها می‌توانید سبزیجات یا آجیل هم به آن‌ها بیافزایید.

• اسموتی‌های میوه بسته کاملی از پروتئین، کلسیم و فیبر هستند که تمامی آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا در طول این دوران خوش اندام و فعال بمانید.

• برای غلبه بر حمله‌های ناگهانی گرسنگی ضعف اسموتی را با میوه‌هایی نظیر موز، توت فرنگی و انبه درست کنید.

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

2. مخلوطی از چند آب میوه

استفاده از آب میوه‌ها در طول دوران بارداری راه مطمئنی برای تأمین انرژی و آب مورد نیاز بدن شما است.

• میوه‌های تازه و فصلی مانند لیمو شیرین، خربزه، هندوانه، پرتقال، آناناس و... انتخاب کنید و با ترکیبی از آن‌ها آب میوه‌ای سریع آماده کنید.

• اکثر این آبمیوه‌ها حاوی مقدار فراوانی ویتامین، مواد معدنی و مواد غذایی مورد نیاز بدن در این دوران خاص هستند. علاوه بر این طعم آن‌ها فوق العاده است.

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

3. آب

ممکن است که غافلگیر شده باشید، اما آب همچنان هم یکی از بهترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید در دوران بارداری خود بنوشید.

• نوشیدن مقدار کافی آب در دوران حاملگی نه تنها به بدن شما کمک می‌کند تا با تغییرات ناشی از بارداری راحت‌تر کنار بیاید، بلکه باعث می‌شود که شما کم‌تر احساس ضعف و خستگی داشته باشید.

• در ضمن این گفته می‌شود که آب می‌تواند به سلول‌های خون هم کمک کنند تا سالم بمانند، و با این کار باعث افزایش سلامت عمومی بدن در دوران بارداری می‌شود.

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

4. شیر غلیظ بنوشید

شیر نقش یک خنک کننده خوب را در بدن شما بازی می‌کند و به بدنتان کمک می‌کند تا آب لازم را حفظ کند. سعی کنید شیری استفاده کنید که مواد افزودنی نداشته باشد.

• این باور وجود دارد که این نوشیدنی حاوی باکتری‌های پروبیوتیک است که مصرف آن به سلامت سیستم گوارش کمک می‌کند.

• بهتر از خواص دیگرش، بسیار در دسترس است و حتی در منزل با شیر معمولی هم می‌توانید شیر غلیظ درست کنید.

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

بارداری دوران ویژه‌ای است. در این دوران ممکن است احساس بی‌حالی و کم‌انرژی بودن داشته باشید، به‌ویژه در تابستان. در این سری مقالات، بهترین نوشیدنی‌ها را برای دوران بارداری به شما معرفی می‌کنیم.

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

5. آب نارگیل

آب نارگیل یک نوشیدنی مغذی و بهترین و سالم‌ترین آن‌ها در طول بارداری است و بدن شما را در برابر کم آبی مقاوم می‌کند.

• اگر در طول ماه‌های گرم تابستان احساس ضعف و خستگی می‌کنید، بهترین انتخاب برای شما آب نارگیل است.

• این نوشیدنی به بدن کمک می‌کند تا نمک مورد نیازش را ذخیره کند، و همچنین انتخاب سالمی برای از بین بردن عطش در طول دوران بارداری است.

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

6. آب سبزیجات

درست مانند میوه‌ها، سبزیجات هم از اهمیت ویژه‌ای برای داشتن رژیمی سالم برخوردارند. اگر احساس کردید که مصرف شما از این گروه مواد غذایی مهم و مفید کم‌تر از نیاز بدنتان است، می‌توانید با درست کردن نوشیدنی‌های تازه از آب آنها نیاز بدن خود را برآورده کنید.

• آب سبزیجات مواد غذایی مورد نیاز بدن را تأمین می‌کنند.

• در ضمن سبزیجات به اندازه کافی به شما فیبر می‌رسانند که باعث عملکرد بهتر روده و سیستم گوارش شما می‌شوند.

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

7. لیموناد

لیموناد همچنان یکی از بهترین راه‌های تأمین آب مورد نیاز بدن در دوران بارداری است. آماده کردن آن بسیار ساده است و یکی از بهترین تأمین کنندگان الکترولیت  مورد نیاز بدن است.

• لیمو بسته کاملی از ویتامین سی است، که به بدن کمک می‌کند تا آهن را بهتر و بیش‌تر جذب کند، که جذب آهن در طول بارداری بسیار ضروری است.

• نکته دیگر راجع به لیمو این است که اگر با زنجبیل و نعناع ترکیب شود از بیماری‌های ناشی از ضعف بدن جلوگیری می‌کند.

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

8.نوشیدنی‌های بر پایه شیر

شیر یک نوشیدنی فوق العاده و معدن کلسیم و پروتئین و ویتامین بی-12 طبیعی است، که همه این‌ها باعث می‌شود که شیر از نوشیدنی‌های واجب دوران بارداری باشد.

• به خصوص در طول تابستان از نوشیدنی‌های لبنی بیش تری استفاده کنید، مانند شیر، دوغ و ماست.

• این نوشیدنی‌ها به بدن شما کمک می‌کنند تا در طول این دوران مهم از زندگیتان قوی‌تر و پر انرژی باشید.

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

9.نوشیدنی‌های گیاهی و سنتی

از "جالجیرا" (مترجم: نوشیدنی تابستانی هندی که ترکیبی از آب، فلفل و زیره است) تا "آم پانا" (مترجم: نوشیدنی تابستانی هندی ترکیبی از انبه سبز و آب و نعنا است که معمولاً به رنگ سبز یا زرد روشن است و برای جلوگیری از گرما زدگی در طول ماه‌های گرم استفاده می‌شود)، نوشیدنی‌های متنوع سنتی زیادی هستند که نوشیدن آن‌ها در طول دوران بارداری شما بسیار مفید هستند.

• همه این نوشیدنی‌ها طعم تک و جدیدی دارند که این طعم باعث می‌شود که نوشیدن آن‌ها برای شما دلپذیر باشد.

• نکته دیگر درباره آن‌ها این است که به بدن کمک می‌کنند تا آب کمتری از دست بدهد، و به صورت طبیعی بدن شما را خنک نگاه می‌دارند. پس همین حالا چند تا از دستورالعمل‌های این نوشیدنی‌ها را جست و جو کنید و از نوشیدن آن‌ها لذت ببرید.

نوشیدنی ها دوران بارداری , بهترین نوشیدنی زنان باردار

10.چای سرد

چای سرد (یا یخ) یکی دیگر از نوشیدنی‌های تازه و سالم برای استفاده در طول این دوران در تابستان است. به جای خرید این نوشیدنی از فروشگاه ها، بهتر است که چای سرد را خودتان در منزل تهیه کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت