loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 77 1395/03/28 نظرات (0)

معجزه آرایشی با ماسک‌های صورت

معجزه آرایشی با ماسک‌های صورت

پرسش و پاسخ با هولی‌کارتر، مدیر زیبایی

سوال: راستش را بگوئید: آیا واقعا ماسک‌های صورت کار خاصی انجام می‌دهند؟

پاسخ: بله. این کار فوق العاده‌ای است که می‌توانید آن را به روتین زندگی‌تان اضافه کنید.

چرا قبل از هرچیز، ده تا پانزده دقیقه‌ای که برای این کار وقت می‌گذارید؟ درواقع بهانه خوبی برای ریلکس کردن است. ماسک‌ها فواید فوری و البته تصاعدی زیادی دارند (تا زمانی که به صورت مرتب از آنها استفاده کنید.) برای هر مورد، ماسک‌های متفاوتی وجود دارند (آبرسانی، براق و روشن کننده پوست،سم زدایی کننده) و این به شما کمک می کند تا مثل Kate! چهره‌ای درخشان داشته باشید. من معجون خاصی را با درنظر داشتن نیازهای فعلی پوستم به عنوان ماسک انتخاب می‌کنم.

سوال: من دیر به بازی اضافه شده‌ام. خواندن چه مطالبی از دستم در رفته؟

پاسخ: بحث درمورد سوژه‌های محبوب در یوتیوب و ویدیوهایی راجع به این ماجرا که افراد چگونه آماده رفتن به رختخواب می شوند (از پاک کردن آرایش تا بافتن موها برای استفاده از کرم شب) و البته ستاره‌ها دقیقا به شما توضیح می دهند که درهر گام از چه چیزهایی استفاده می‌کنند. این شاید خیلی ساده وابتدایی به نظر برسد ولی مثل ماراتنی که خانم‌های خانه دار واقعی با آنها  روبرو هستند، شما را جذب می کنند.

معجزه آرایشی با ماسک‌های صورت

 برخی از گزینه‌های محبوب من، ThatsHeart و Carli Bybel هستند.(این دو، دو شخصیت سرشناس و محبوب در یوتیوب هستند که گزارش‌هایی را در مورد محصولات زیبایی، خود آموز پیرایش مو و آرایش صورت و ناخن و همچنین مد و بدنسازی ارائه می‌کنند.)

معجزه آرایشی با ماسک‌های صورت

سوال: موهایم بد جوری موخوره گرفته ولی زمان کافی برای کوتاه کردن موهایم را ندارم. چطور می توانم کاری کنم که موهایم کمتر ژولیده و ناموزون به نظر برسند؟

پاسخ: اگر قول بدهید که به طور منظم و طبق برنامه نوک موهایتان را کوتاه کنید، به شما خواهم گفت. بهترین وسریع‌ترین راه برای برطرف کردن این مشکل استفاده از سرم ترمیمی قبل از خشک کردن موهاست.این موقتا نوک موهای شما را بهتر می کند و کمک می کند تا شکستگی‌ها بیشتر نشود. اگر بین انتخاب موهای صاف یا مواج، مردد هستید، قطعا موهای مواج را انتخاب کنید. این به استتار و پنهان کردن هر چه بیشتر آسیب‌ها کمک می کند.

این به عنوان یک محافظ قوی نیز عمل می کند. 

معجزه آرایشی با ماسک‌های صورت

Rita Hazan؛ چاره ساز سه گانه برای پایان دادن به موخوره؛ 

معجزه آرایشی با ماسک‌های صورت

Suave Professionals؛ سرم نجات بخش درمقابل موخوره؛

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت