loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 45 1395/04/26 نظرات (0)

عکس های بهتری با لباس های تابستانی جدید تان بگیرید

عکس های بهتری با لباس های تابستانی جدید تان بگیرید

با لباس هایتان عکس های بهتری بگیرید

بسیاری از ما دوست داریم با لباس و تیپ جدید تابستانی مان عکس های متخلف انداخته و در اینستاگرام آپلود کنیم. البته نه هر عکسی، ما میخواهیم عکسهایمان از قبلی ها بهتر بوده و شکل و ظاهر بهتری داشته باشند. این هفت نکته ساده و کوتاه به شما کمک می کنند تا عکس های بهتری با لباس های جدیدتان بگیرید.

۱. از نور طبیعی استفاده کنید:

چه با گوشی عکس بگیرید چه با دوربین های حرفه ای، اولین چیزی که باید به ان توجه کنید نور است. نور تصویر شما را می سازد و به همین خاطر، قرار گرفتن در نور مناسب می تواند تاثیر بالایی در کیفیت عکس داشته باشد. بهترین انتخاب برای نور، استفاده از نور طبیعی روز و عکاسی در محیط بیرون است. 

۲. از پس زمینه های خلوت استفاده کنید:

شما میخواهید لباستان حسابی به چشم بیاید، پس تا حد امکان سعی کنید جایی عکس بگیرید که پس زمینه خلوتی داشته و در نهایت باعث شود لباسی که پوشیده اید بیشتر در مرکز توجه قرار گیرد. اگر پس زمینه ساده و خلوت در دسترس ندارید، سعی کنید تا پس زمینه را محو کنید تا لباس و خودتان بیشتر دیده شود. 

عکس های بهتری با لباس های تابستانی جدید تان بگیرید

۳. دوربین را در جای درست قرار دهید:

این نکته بسیار مهم است و در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. کسی که از شما عکس میگیرد باید به خودش زحمت داده و کمی خم شود تا لنز دوربین به شکل مستقیم مرکز بدنتان را هدف بگیرد. بدین ترتیب تصویر نهایی از پرسپکتیو مناسبی برخوردار بوده و تصویر واقعی تر خواهد بود. اگر دوربین از بالا به شما نگاه کند، قدتان کوتاه تر خواهد شد که بعید میدانم در حالت عادی گزینه ای ایده آل به شمار بیاید.

۴. قد بلندتر شوید!:

برای قد بلند تر شدن در عکس ها لازم نیست روی سکو ایستاده یا کفش های پاشنه دار بپوشید. کافیست دوربین را پایین تر از جایی که در حالت عادی قرار دارد پایین تر بیاورید و عکس را ثبت کنید. اگر لنز مورد استفاده شما به اندازه مناسب واید باشد می تواند تاثیر بهتری در قد بلندتر نشان دادن شما ایفا کند. 

۵. طبیعی باشید:

در بسیاری موارد لازم نیست تلاش زیادی برای نگاه کردن به دوربین کنید. سعی کنید رفتاری طبیعی داشته باشید. قدم زدن در زمان عکاسی نیز می تواند حسی خوب از حرکت و پویایی به عکس هایتان بدهد. 

عکس های بهتری با لباس های تابستانی جدید تان بگیرید

۶. عکسهای زیادی بگیرید:

در زمان عکاسی بهتر است عکس های زیادی در حالت های مختلف از خودتان بگیرید تا در انتهای کار گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشید. 

۷. عکس های خوب دیگران را ببینید:

در اینستاگرام حساب های کاربری زیادی از عکاسان مد و لباس وجود دارد. آنها را دنبال کنید و ببینید هر یک از چه نکاتی در عکس هایشان استفاده می کنند. شما هم می توانید از ان روش ها و زاویه ها و نحوه استفاده از نور محیط در عکس ها استفاده کرده و عکس های بهتری از خودتان و لباس زیبایی که به تازگی خریده اید ثبت کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت