loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 75 1395/05/13 نظرات (0)

کتی پری,اخرین اخبار کتی پری,عکس های کتی پری

کتی پری حالا پادشاه توییتر است + عکس

کتی پری خواننده سرشناس آمریکایی بیش از ۹۰ میلیون فالوور در شبکه اجتماعی توئیتر دارد و اولین فردی است که تعداد هوادارانش در این شبکه اجتماعی از مرز ۹۰ میلیون نفر عبور کرده است. این طور به نظر می‌رسد که او در محبوبیت رقیبی ندارد. حتی جاستین بیبر هم که خواننده محبوبی در میان نسل جوان است به گرد پای او نمی‌رسد. البته بیبر از نظر تعداد هش تگ‌ها در توئیتر در رتبه اول قرار گرفته است.

کتی پری,اخرین اخبار کتی پری,عکس های کتی پری

این خواننده جوان کانادایی ۸۴ میلیون فالوور در توئیتر دارد و در رتبه دومین چهره محبوب در این شبکه اجتماعی قرار دارد.فایر ورکس این خبر را اعلام کرده و در صفحه رسمی‌اش در توئیتر نوشته:« زمان جشن و پای‌کوبی کتی پری است. با داشتن ۹۰ میلیون فالوور، او باید پیست رقص بزرگی را برای طرفدارانش به پا کند.» و کتی پری هم بلافاصله این توئیت را "ری توئیت" کرده.

کتی پری,اخرین اخبار کتی پری,عکس های کتی پری

کتی پری، ۱۶۰ نفر را فالوو کرده و پست‌های او که بیشترین "ری توئیت" را داشته و بیش از ۱۳۱ هزار بار ری توئیت شده، متونی است که او در آن‌ها از محبت هوادارانش تشکر کرده و همراه با آن‌ها عکس‌هایی از زندگی روزمره اش را بازتاب داده.

البته تاثیرگذاری کتی پری در دنیا فقط از این بابت نیست و در شماره سال گذشته مجله فوربس نام او به عنوان سومین فرد ثروتمند دنیا معرفی گردید. پری علاوه بر رکوردشکنی در تعداد فالوورهایش در توئیتر، ۷۱ میلیون فالوور هم در فیس بوک دارد. البته رکورد بیشترین هوادار در فیس بوک در اختیار کریستیانو رونالدو با ۱۱۲ میلیون هوادار است و بعد از این او نام سلنا گومز با ۸۷.۵ میلیون هوادار دیده می‌شود.


کتی پری,اخرین اخبار کتی پری,عکس های کتی پری

دیگر چهره‌های پرطرفدار در توئیتر عبارتند از: تیلور سوئیفت با ۷۹ میلیون هوادار، باراک اوباما با ۷۵ میلیون هوادار، ریحانا با ۶۲ میلیون هوادار؛ لیدی گاگا با ۶۰ میلیون هوادار، الن د جنرس با ۶۰ میلیون فالوور، جاستین تیمبرلیک با ۵۵ میلیون هوادار، کیم کارداشیان و بریتنی اسپیرز هرکدام با ۴۶ میلیون فالوور.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت