loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 73 1395/04/23 نظرات (0)

۳ مرحله برای داشتن باغچه‌ای مرتفع در تابستان

۳ مرحله برای داشتن باغچه‌ای مرتفع در تابستان

حتي در كوچكترين بالکن هم سبزيجات، بوته و گل بكاريد. برداشت كردن محصولات حاصل انتظار و واقع‌بيني است. اما به اين زودي در برابر پرورش گياهان خانگي تسليم نشويد.

ساختن باغچه هاي خودتان براي گياهان خوراكي و يا تزئيني خيلي ساده‌تر از چيزي است كه فكرش را مي كنيد. كافي است يك طراحي ساده انتخاب كنيد و دست به کار شويد، و تمام تابستان را هم وقت داريد تا باغچه خود را كامل كنيد.

۳ مرحله برای داشتن باغچه‌ای مرتفع در تابستان

١.برنامه‌ريزي كنيد

به منظور راحتي كار مي توانيد طرح هاي مربع يا مستطيل شكل انتخاب كنيد. براي جنسي كه مي خواهيد برگزينيد بايد بدانيد كه چوب معمولي قابليت نگاه داري باران و رطوبت را ندارد. به جاي آن از پلاستيك يا چوب هاي فشرده‌شده استفاده كنيد كه مشخصاً براي اين منظور ساخته شده‌اند و مقاوم هستند. به راحتي مي توانيد مكاني پيدا كنيد كه ماده مورد نظر شما را برش بزنند. اگر قراراست كه باغچه مرتفع ساخته شده خود را مستقيماً روي زمين بگذاريد، نيازي به ساختن كف آن نيست، اما ديواره‌هاي آن را به قدري بلند محاسبه كنيد كه ريشه گياهانتان در باغچه‌تان رشد كنند و از كف تخت باغچه‌اي شما به زمين نرسند.

۳ مرحله برای داشتن باغچه‌ای مرتفع در تابستان

٢.بسازيد

طرفين باغچه را با ميخ و چكش به هم متصل كنيد. براي داشتن يك باغچه قابل جا به جايي براي آن يك پايه بسازيد (مي تواند با يا بدون چرخ باشد). اگر تصميم داريد كه براي باغچه‌تان كف بسازيد، به فاصله هر ٣٠ سانتيمتر سوراخ هاي ٢.٥ سانتيمتري در كف آن ايجاد كنيد تا آب داخل گلدان بتواند خارج شود.

٣.بكاريد

سه چهارم باغچه‌تان را با خاك پر كنيد و آن را اسپري آب كنيد تا خاك نشست كند و هوا خارج شود. سپس دانه هايتان را بكاريد و با يك لايه نازك خاك آنها را بپوشانيد. يك تا دو هفته صبر كنيد تا گياهانتان جوانه بزنند و راحتتر با خانه جديد خود هماهنگ شوند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت