loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 61 1395/04/17 نظرات (0)

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا (قسمت اول)

آسیا قاره بزرگی شامل زبان‌ها، فرهنگ‌ها، مذاهب و سنت‌های بیشماری است که آن را تبدیل به مقصدی خوب و مطلوب برای مسافران و مخصوصا عروس‌ها و داماد‌هایی که به ماه عسل می‌روند، کرده است. این گونه مکان‌ها، برای عروس‌ها و دامادها مکان مناسبی است تا در ماه عسل خود، فرهنگ‌های جذاب و فوق العاده‌ای را تجربه و کشف کنند.

این بزرگ‌ترین قاره در جهان، دارای کوه‌های مرتفع و عظیم، جنگل‌ها، حیات وحش، ساحل‌ها، فرهنگ ها، تاریخ و معماری‌های متنوع و گوناگونی است. این قاره شامل بیش از 40 کشور است و به همین دلیل چیزی نیست که شما بخواهید و در آسیا نتوانید پیدا کنید. از ساحل‌های زیبا و مجذوب‌کننده تا کوه‌های عظیم گرفته و همچنین شهرهای مدرن و زیبا، کویرها و جزیره‌های خاص و مراکز خرید عالی؛ همه این‌ها در آسیا وجود دارد و به همین دلیل بهترین مکان برای ماه عسلی رمانتیک، عاشقانه و رویایی است. 

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

1- جزایر Andaman و Nicobar

این جزایر در هند واقع شده‌اند و یکی از بهترین مقصدها برای ماه عسل هستند. آنها شامل مجموعه‌ای از 572 جزیره زیبا از جمله جزایر مرجانی و کوچک هستند و به دلیل داشتن آبی نیلی رنگ و صاف و شفاف، جنگل‌های انبوه، گیاهان و جانوان خاص و صخره‌های مرجانی رنگارنگ که منظره فوق‌العاده را به وجود می‌آورند،  نظر افراد زیادی را به خود جلب می‌کنند. و با زیبایی مسحور کننده، زوج‌های جوان را مجذوب خود می‌کنند. این جزایر، خاطراتی به‌یادماندنی را برای ماه عسل زوج‌های جوان به یادگار می‌گذارند و شروع خوبی برای آغاز کردن زندگی آن‌ها است. 

بهترین زمان برای بازدید از این جزایر: بهترین زمان برای رفتن به جزایر Andaman و Nicobar، بین ماه‌های اکتبر و می ‌است. 

مکان‌های دیدنی: موزه دریایی Samudrika، ساحل Radhanagar، ساحل Elephant، جزیره Ross and Smith، ساحل Bharatpur و همچنین ساحل Amkunj . 

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

2- بالی 

بالی جزیره‌ای بسیار زیبا در اندونزی است که مکانی رویایی برای افراد مختلف در سرتاسر دنیا است. ساحل‌های زیبا، دریای زلال آبی رنگ و محیط‌های دوستانه، همه با یکدیگر دست به دست هم داده‌اند که بالی را به مقصد توریستی برای ماه عسل تازه عروس و داماد‌ها تبدیل کنند. بالی، دارای سواحل متعدد و هوایی گرم و مطبوع است و مردم آن با غذاهای محلی خوشمزه و سنت‌ها و فرهنگ‌های غنی که شامل رقص، صنایع دستی و هنر است، از توریست‌ها استقبال می‌کنند. این مکان یکی از بهترین جزیره‌ها برای دیدن است. 

بهترین زمان برای بازدید از بالی: همانطور که می‌دانید، بالی جزیره‌ای استوایی است؛ در نتیجه آپریل تا اکتبر بهترین زمان مسافرت به بالی است. 

مکان‌های دیدنی: معبد Tanah Lot، معبد Uluwata، Pura Ulun Danu Bratan، دیدن دلفین‌ها در Lovina، , Ubud، ساحل Kuta، ساحل Nusa Dua، کوه Batur  در Kintamani.

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

3- بانکوک: 

بانکوک ترکیبی از همه چیز است که شامل مکان‌های رمانتیک، ماجراجویی و مکان‌هایی در اطراف شهر است که از نظر تاریخی غنی هستند. این شهر بیشتر به دلیل داشتن معبدهای بودایی قدیمی، باز بودن مغازه‌ها در شب و ... معروف است. خرید کردن در بانکوک لذت زیادی دارد؛ چرا که این شهر دارای تعدادی از بزرگترین مراکز خرید در آسیا است. رستوران‌های این شهر در دنیا مشهور هستند. 

بهترین زمان برای بازدید از بانکوک: نوامبر تا مارس بهترین زمان برای دیدن بانکوک است. 

مکان‌های دیدنی: Wat Pho، Wat Arun، Wat Traimit، Wat Suthat، موزه ملی و قصر Wang Na، بازار Chatuchak، بازار شناور Damnoen Saduak، جاده Khao San.

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

4- دبی:

دبی به دلیل داشتن طراحی‌های خلاقانه و فرهنگ فریبنده، مشهور است. ماه عسل در این شهر، مانند این است که رویای شما به حقیقت بپیوندد. این شهر دارای خط ساحلی طولانی است که در کنار آب گرم فیروزه‌ای رنگ قرار دارد و هوای آن آفتابی و گرم است. دبی به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی خوب در زمستان، موقعیت فوق‌العاده‌ای برای انجام ورزش‌ها و سرگرمی‌های متعدد دارد و همچنین دارای بهترین مراکز خرید است. 

بهترین زمان برای بازدید از دبی: نوامبر تا آپریل بهترین زمان برای دیدن دبی است. 

مکان‌های دیدنی: موزه دبی، مسجد Jumeirah، منطقه Shindagha ، Burj Khalifa،  هتل Burj-al-Arab، Dubai Marina، جزایر Palm.

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

5- Kerala:

دلیل معروفیت kerala، داشتن برکه‌هایی آرام و فضایی بی سر و صدا است. Kerela در هند واقع شده است و مکانی معروف برای ماه عسل است که دارای تپه‌هایی با مناظر فوق‌العاده، برکه‌ها و ساحل‌های زیبا است. به دلیل اینکه Kerala، مکانی آرام و رمانتیک است، برای ماه عسل گزینه مناسبی است. درخت‌های نخل بلند، غذاهای دریایی خوشمزه، سواحل فوق‌العاده، معماری خلاقانه، زیبایی Kerala را دو چندان می‌کنند. Kerala جاذبه‌های توریستی بسیاری دارد.  

بهترین زمان برای بازدید از Kerala: سپتامبر تا مارس بهترین زمان برای دیدن Kerala  است.

مکان‌های دیدنی: Munnar، Wayanad، Aluva، Idukki، Wildlife Sanctuary، ساحل Kovalam، پارک ملی Periyar، جزیره  Munroe

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا (قسمت دوم)

شهرهای زیبایی در آسیا وجود دارند که می‌توانند مقصدی عالی برای ماه عسل زوج‌های جوان باشند. در این سری مطالب به معرفی 10 شهر برتر آسیا در این زمینه می‌پردازیم.

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

6- کوالالامپور:

کوالالامپور پایتخت مالزی است و مکانی مناسب برای زوج‌های جوان است. شما می‌توانید در این شهر، در رستوران‌های معروف، شامی رمانتیک میل کنید و یا در بزرگترین فروشگاه‌های آسیایی خرید کنید. همچنین کوالالامپور دارای محیط‌های دوست داشتنی و زیبایی است که توسط درختان سبز احاطه شده‌اند. 

بهترین زمان برای بازدید از کوالالامپور: بهترین زمان برای دیدن کوالالامپور بین ماه‌های دسامبر تا ژانویه  و ژوئن تا آگوست است.

مکان‌های دیدنی: برج‌های دوقلوی Petronas، غارهای Batu، میدان Merdeka، Menara KL، خیابان Petaling Jaya، فروشگاه Berjaya Time Square.

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

7- Langkawi  ( لنکاوی )

بیش از نیمی از مناطق جغرافیایی این جزیره، پوشیده شده از کوه‌ها و گیاهان است. Langkawi جمعیت کمی دارد و دارای سواحل زیبا و مناطق خوبی است که تازه عروس‌ها و دامادها را برای ماه عسل به خود جذب می‌کنند. علاوه بر این ها، جزایر استوایی Langkawi، دارای تنوع زیستی فراوانی هستند. 

بهترین زمان برای بازدید از Langkawi: بهترین زمان برای دیدن Langkawi، بین نوامبر و مارس است؛ چرا که در این زمان ها، می‌توانید هم زمان از آفتاب و باراش باران لذت ببرید. 

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

8- مالدیو: 

مالدیو کشوری جزیره‌ای و معروف است که سرتاسر آن بسیار زیبا است. این جزیره دارای جزایر مرجانی و مرداب‌های زلال است که آن را به گزینه مناسبی برای ماه عسل تبدیل کرده‌اند. اگر رویای شما در ماه عسلتان، شن‌های سفید ساحلی همراه با دریایی درخشان فیروزه‌ای رنگ، باغ‌های استوایی رنگارنگ و همچنین غروب فوق‌العاده است، پس مالدیو برای شما مناسب‌ترین مکان است.

بهترین زمان برای دیدن مالدیو: بهترین زمان برای دیدن مالدیو بین سپتامبر تا آپریل است. 

مکان‌های دیدنی: Utheeu Ganduvara، Hukuru Miskiiy، موزه ملی، تپه‌های دریایی Hp و  Banana، Manta Point، Moofushi و غواصی است.

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

9- پاتایا: 

پاتایا در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد و ساحل‌های فوق‌العاده آن، توجه خانواده‌ها، زوج‌ها و ... را به خود جلب می‌کنند. پاتایا دارای سواحل وسیع، مناظر جالب، مراکز خرید متعدد، تعداد زیادی هتل‌های متنوع، استراحت‌گاه‌ها و رستوران‌های بین‌المللی فوق‌العاده است.

بهترین زمان برای بازدید از پاتایا: بهترین زمان برای دیدن پاتایا بین نوامبر و فوریه است.

مکان‌های دیدنی: دهکده Nong Nooch، ساحل Jomtien، Sanctuary of Truth،  پارک پاتایا، Underwater World Pattaya، Naklua.

۱۰ مقصد برتر برای ماه عسل در آسیا! عکس

10- پوکت: 

پوکت دارای سواحل خیره کننده، آبی زلال و آبی‌رنگ و شن‌های پودری سفید  است و یکی از معروف‌ترین مقصد‌های رمانتیک توریست‌ها است. هم چنین دارای جنگل‌های بارانی در Ko Yao است. به دلیل اینکه پوکت در خط ساحلی واقع شده است، انواع مختلفی از ورزش‌های آبی در آن جا انجام می‌شود. غواصی، موج سواری، قایق‌رانی و ماهیگیری در آب‌های پرعمق از مشهور‌ترین ورزش‌های آبی در پوکت هستند. 

بهترین زمان برای بازدید از پوکت: بهترین فصل برای دیدن پوکت، اکتبر تا فوریه است. 

مکان‌های دیدنی:خلیج Phang Nga، شهر قدیمی پوکت، Prompthep Cape Viewpoint، Karon Viewpoint، Big Buddha، Wat Chalong، Soi Bangla، Phuket Fantasea، کاباره Simon، تپه Rang، Koh Panyee.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت