loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 115 1395/04/13 نظرات (0)

مدل و ایده دکوراسیون اتاق خواب جدید و زیبا 2017

مدل و ایده دکوراسیون اتاق خواب جدید و زیبا 2017

المان های طراحی یک اتاق خواب
ایجاد یک اتاق خواب راحت و رمانتیک به معنای کنار هم قرار دادن اجزا به صورتی است که هم شما و هم همسرتان احساس ارامش و راحتی نمایید. بعضی از این اجزا عبارتند از رنگ، نور، مبلمان و دکور. برای ایجاد اتاق رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را آزمایش نمایید و به احساسات شریک خود به این تغییرات نیز توجه نمایید.

رنگ: رنگ اثر عمیق و موثری بر ذهن شما دارد. حتی نگاه کردن به رنگ ها احساسات متفاوتی را در ما ایجاد می کند، بنابراین در انتخاب رنگ برای اتاق خواب تان حساس باشید.  قرمز رنگ عاشقانه و رویایی می باشد.

مدل و ایده دکوراسیون اتاق خواب جدید و زیبا 2017

استفاده از روتختی یا کوسن های قرمز در اتاق خواب به ایجاد محیط عاشقانه کمک می کند. البته اگر انسان عصبی مزاجی هستید از رنگ قرمز دوری کنید چون علاوه بر عشق، قرمز تحریک کننده عصبانیت نیز می باشد.

سبز و آبی، رنگ های خودمانی و ارامش بخشی هستند و در اتاق خواب ایجاد حس راحتی می نمایند. سبز رنگ سنتی ازدواج و باروری است. رنگ هایی که چندان مناسب یک اتاق خواب رمانتیک نمی باشند عبارتند از: سفید، خاکستری، صورتی و زرد.

مدل و ایده دکوراسیون اتاق خواب جدید و زیبا 2017

البته استفاده از آنها در بعضی وسائل موردی ندارد اما به عنوان رنگ اصلی ایده جالبی نمی باشند. سفید و خاسکتری رنگ های بسیار ساده ای هستند و نوعی احساس خلسه و بی حالی ایجاد می کنند رنگ زرد به مقدار زیاد، چشم را اذیت کرده و حس عصبانیت را برمی انگیزد.

رنگ صورتی باعث ارامش و شادیست اما در نظر عموم این رنگ بسیار دخترانه است و ممکن است مرد از این موضوع احساس نارضایتی کند.

مدل و ایده دکوراسیون اتاق خواب جدید و زیبا 2017

نورپردازی یک راه سریع برای ایجاد احساسات در یک اتاق است. نورپردازی های درخشان و روشن اتاق را شاداب کرده و در فرد احساس شور و شادی ایجاد می کند اما اگر هدف شما ایجاد یک اتاق رمانتیک و خصوصی است استفاده از نورهای تیره مناسب تر می باشد.

یکی از راحت ترین راه ها استفاده از چراغ های رنگی به رنگهای تیره است. بعضی از این چراغ ها قابلیت تغییر رنگ دارند و می توانید هر زمان رنگ دلخواه را امتحان کنید. می توانید از آباژورها و چراغ های تزیینی به رنگ های مختلف در اتاق استفاده نمایید بهترین گزینه رنگ های قرمز و سیاه می باشد.

مدل و ایده دکوراسیون اتاق خواب جدید و زیبا 2017

دقت کنید که نور سبز یا ابی اثر جالبی ندارد و حالت بیماری را القا می کند. در صورت تمایل به استفاده از این رنگ ها سعی کنید انها را در کنار مجموعه ای از رنگ های دیگر به کار ببرید. استفاده از شمع های رنگی و معطر نیز ایده خوبی می باشد.

مهم ترین وسیله در اتاق خواب همان تخت خواب می باشد. در یک اتاق خواب رمانتیک نقش این وسیله مشخص تر نیز خواهد بود. تخت باید زیبا و راحت باشد.

مدل و ایده دکوراسیون اتاق خواب جدید و زیبا 2017

به تخت به چشم بوم نقشی نگاه کنید که با کوسن ها، ملافه ها و تشک ها در حال نقاشی آن هستید. استفاده از پارچه های اطلسی یا ابریشمی ایده خوبی خواهد بود. از تشک های کوتاه تر استفاده کنید و در اطراف تخت میزهای کوچک زیبا بگذارید و وسائل بزرگ مانند کمد را چشبیده به دیوار قرار دهید. استفاده از سایبان برای تخت نیز ایده جالب و جذابی است.

در طراحی یک اتاق خواب رمانتیک بهترین راه در نظر گرفتن روحیه و خواسته های خودتان است و با پیاده سازی آنها در محیطی آرام و رمانتیک خواهید بود.

منبع: دِک دات پرشین بلاگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت