loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 431 1392/06/02 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/fashionlite/modeRE/111/1/mode(11)2013_litemode_ir.jpg

در تابستان امسال مجله های اسکیت برد لیوایز (Levi’s Skateboarding) و تراشر (Thrasher) به جمع نیروهای خبررسانی ملحق شده اند تا مجموعه جدید تی شرت لیوایز را تحت عنوان خیابان های سانفرانسیکو (Streets of San Francisco) به علاقمندان این برند پر طرفدار معرفی کنند.

این مجموعه شامل 5 تی شرت می شود که روی هر کدام از آنها مکان های مشهور ایالت سانفرانسیسکو شامل بزرگترین مجموعه اسکیت سانفرانسیسکو (skate spots in San Francisco)، چاینا بانک (China Banks)، ساحل بارکر (Baker Beach)، تری آپ اند تری داون (3 Up and 3 Down)، کتابخانه و خیابان ها با طرح های سیاه و سفید بر روی آنها چاپ شده است.

جالب است بدانید که تی شرت های مردانه تابستان امسال لیوایز در طیف رنگی سبز زمردی و کبود، خاکستری، سفید و سیاه به باراز های فروش ارائه شده اند. اغراق نیست اگر بگوییم اکثر جوانانی که معمولا در تابستان های گرم تی شرت را به عنوان پوشش خود استفاده می کنند امسال زحمت ایستادن جلوی درب کمد و انتخاب تی شرت را نخواهند داشت. زیبایی در عین سادگی و کیفیت بسیار بالا و نیز انتخاب پارچه بسیار مناسب برای آب و هوای گرم و تابستانی به تی شرت پوشان و جوانان این نکته را خاطر نشان می کند که این مجموعه مدت زمان زیادی در پشت ویترین مغازه باقی نخواهد ماند و طولی نخواهد کشید که این مجموعه به عنوان یکی از محبوب ترین تی شرت ها بر تن افراد وارد خیابان ها شود.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت