loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 75 1395/04/10 نظرات (0)

 برنامه ریزی تدارکات عروسی,اپلیکیشن

معرفی ۱۰ اپ مفید برای برنامه ریزی و تدارکات عروسی (قسمت دوم)

در بخش گذشته مقاله به چند اپ کاربردی برای عروسی اشاره کردیم و در این مقاله به ادامه آنها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 برنامه ریزی تدارکات عروسی,اپلیکیشن

weddingwire 

همه در زیر یک سقف 

weddingwire  یک ابزار همه فن حریف است که هر کسی برای برنامه ریزی عروسی به آن نیاز پیدا خواهد کرد.این سرویس گستره‌ای از ابزار‌ها برای تهیه لیست مهمان‌ها، محل‌‌های نشستن، جستجوی عکاس و  موزیسین و یا سرویس پذیرایی، پیدا کردن لباس عروسی با الهام گرفتن از عکس‌های واقعی، یافتن موزیک برای بخش‌های مختلف مراسم و غیره را داراست. شما همچین می‌توانید با عضویت در آن  از ایده‌ها، پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات کاربران دیگر استفاده کنید. آخر از همه اینکه شما می‌توانید وب‌سایت عروسی خود را داشته باشید و همچنین چک لیستی برای نیازمندی‌های مراسم تهیه کنید تا با خیال راحت مطمئن شوید همه نیاز‌ها را پوشش داده اید. 

پس یک اکانت بسازید و برنامه‌ریزی را شروع کنید..

 برنامه ریزی تدارکات عروسی,اپلیکیشن

Zola

لیست هدایای خود را مدیریت کنید!

این روزها همه ی ما نسبت به دادن و یا انتظار گرفتن هدایای عروسی آگاه‌تر شده‌ایم.

زودتر از آنکه مهمان‌ها حدس بزنند شما چه چیزی نیاز دارید، از Zola برای نمایش لیست هدایای خود استفاده کنید و به شکل چشم نوازی نشان دهید که برای این مرحله از زندگی چه چیزهایی احتیاج دارید. در این لیست آرزوها، مهمان‌ها می‌توانند یک هدیه را با توجه به بودجه خود انتخاب کنند و از خرید یک هدیه برای چند بار متوالی جلوگیری شود. یکی از قابلیت‌های جالب این سرویس این است که شما می‌توانید بارکد یک محصول را اسکن کنید تا آن محصول به طور مستقیم در لیست شما قرار داده شود. با این ابزار دیگر ست‌های چای خوری و کارد و چنگالهای بلا استفاده هدیه نخواهید گرفت.

 برنامه ریزی تدارکات عروسی,اپلیکیشن

My Registry

لیست آنلاین ثبت هدایا

با استفاده از این اپ بسیار کاربردی که به اپ قبلی نیز شباهت‌هایی دارد، می‌توانید هر محصول و هدیه‌ای را از فروشگاه اینترنتی و یا مغازه‌های معمولی به لیست آرزو‌های خود اضافه کنید و تمام آن محصولات ثبت‌شده را با لیست کلی سینک و هماهنگ نمایید. شما همچنین می‌توانید علاوه بر اضافه کردن محصولات ، درخواست هدایای نقدی نیز داشته باشید و با پس انداز آنها برای ماه عسل خود و یا خرید یک خانه ی زیبا ، اندکی کمک جمع کنید. قسمت برد الهامات این سرویس به شما کمک می‌کند ایده‌های خوبی را برای هدایا کشف کنید. اپ این سرویس نیز به شما این امکان را می‌دهد تا هدایا را به صورت on the go اضافه نمایید.

 برنامه ریزی تدارکات عروسی,اپلیکیشن

All Seated 

مهمان هایتان را به راحتی در جای مناسب بنشانید!

یکی از ساده‌ترین در عین حال پیچیده‌ترین وظایف برای یک مراسم، مدیریت وضعیت نشستن مهمان هاست. ساده‌تر این است که بگذاریم هرکس هرجا که میخواهد بنشیند و پیچیده‌تر آن است که با تعیین جایگاه هر کدام، تلاش کنیم افراد لحظات خوبی را در کنار هم و سر یک میز سپری کنند.

این سرویس عالی به شما این امکان را می‌دهد که برای مهمان‌ها ، مدیر پذیرایی، مسئولین پذیرایی و غیره برنامه‌ای دقیق و یکپارچه داشته باشید.

 برنامه ریزی تدارکات عروسی,اپلیکیشن

Wedding Planner 

 " برای کوچک‌ترین قسمت‌های روز بزرگ شما "

در این وب سایت شما هرآنچه که نیاز دارید از تهیه لباس برای عروس گرفته تا کفش برای داماد را پیدا خواهید کرد.این وب‌سایت بیشتر طراحی شده با تمرکز بر روی آماده‌سازی عروس اما شما می‌توانید با استفاده از ابزار‌های موجود برای یک مراسم عروسی از ابتدا تا انتها برنامه ریزی کنید. بودجه ی خود را مدیریت کنید و لیست‌های مختلفی بسازید. همچنین پیدا کردن پیش خدمت ها، مغازه برای وسایل مورد نیاز ، ایده‌های مربوط به مراسم و غیره در این سرویس امکان‌پذیر خواهد بود. این وب سایت حتی دوره‌های آموزشی‌ای برای کسانی که بیش از این برای برنامه ریزی عروسی اهمیت قائل هستند ، در نظر گرفته است.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت